חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הזמנת טכנאי עד הבית של שטראוס מים

מאת: שלום כהןיזמות עסקית24/04/2013714 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ארגוני הבריאות השונים בעולם מעודדים שתייה מרובה של מים במיוחד בימים חמים כמו הימים של מזג האוויר הישראלי. עידוד המים מביא משפחות רבות לחשוב על פתרונות שונים לקבלת מים טובים לשתייה ולמרות שמי הברזים בישראל טובים לשתייה, מים מסוננים הם הפתרון הטוב ביותר בעבור מי שמעוניין לשתות מים שחפים ממזהמים שונים, שאריות של מתכות וחומרי חיטוי שעשויים להיות במי הברזים גם אם בכמויות קטנות שאינן מזיקות לבריאות בטווח הקרוב.

מיני בר של שטראוס מים

אחד הפתרונות האולטימטיביים לבתים ומשרדים הוא מתקן המיני בר של שטראוס מים אשר מספק מים ללא הגבלה לאחר סינון וטיהור על ידי טכנולוגיות סינון מים מתקדמות. מתקן המיני בר של שטראוס מים הוא מתקן שניתן להניח אותו בכל מקום וליהנות מעיצוב מיוחד ומודרני של המתקן המוסיף לעיצוב הכללי של המטבח הביתי או פינת ההמתנה במשרד. המתקן מאפשר זרימה של מים חמים ורותחים להכנת שתייה חמה או מים קרים מאוד לשתייה קרה.

היתרונות והנוחות של המתקן

מתקן המיני בר של שטראוס מים נחשב לאחד הפתרונות הנוחים ביותר הודות להיעדר הצורך לסחוב בקבוקים של מים, להחליף מכלים או לנקוט בפעולות תחזוקה מרובות. בנוסף, המיכל נחשב לחסכוני במיוחד מאחר והוא עושה שימוש במי הברזים ומסנן אותם בטכנולוגיית הסינון האולטרה סגולית הנחשבת למתקדמת ביותר בעולם. היתרונות של המתקן לשימוש הביתי הם רבים ובמיוחד למשפחות עם ילדים ותינוקות הצורכים מים מסוננים או מטוהרים בכמות גדולה מאוד.

שירות ותחזוקה

מתקן המיני בר של שטראוס מים הוא המתקן היחיד המעניק ללקוחות העושים בו שימוש שירות הזמנת טכנאי עד הבית של שטראוס מים. השירות המדובר הוא שירות בו הלקוח יכול לבצע הזמנת טכנאי בקלות ובפשטות ללא מאמץ מכל מקום בכל שעה. במסגרת השירות, עומד לרשות הלקוח ממשק הזמנת טכנאי עד הבית של שטראוס מים שבו הוא מזין את התקלה ללא המתנה לנציג שירות או ביצוע שיחת טלפון למוקד שירות. בנוסף להזמנת הטכנאי, הממשק מציע פתרונות אפשריים לפתרון של התקלה באופן עצמאי וכך חוסך את ההמתנה לטכנאי במקרה של תקלות נפוצות הניתנות לפתרון בקלות וביעילות.

יתרונות השירות

שירות הזמנת הטכנאי של שטראוס מים הוא השירות המתקדם ביותר המעניק ללקוחות את האפשרות ליהנות משירות טכנאי בכל שעה של היום. על ידי הזמנה של הטכנאי ללא צורך בהרשמה מוקדמת. שירות זה חשוב ביותר במיוחד בעבור משפחות הנסמכות על מים מסוננים כמקור מים עיקרי לשתייה וצריכות שירות מהיר ויעיל שיטפל בתקלה ויאפשר להם את אספקת המים הסדירה ללא הפרעות.

מדוע לבחור בר מים של שטראוס מים?

בבחינת האפשרויות הקיימות היום בשוק של פתרונות סינון מים ניתן לראות כי בר המים של שטראוס מים הוא אחד הנוחים והיעילים. בר המים מאפשר אספקה סדירה ורציפה של מים מסוננים על ידי סינון של מי הברזים וזרימה של מים בטמפרטורות שונות לנוחות המשתמשים. בנוסף לאיכות המתקן ודגמי המתקנים המעוצבים של בר המים, מעניקה חברת שטראוס מים שירות הזמנת טכנאי במהירות וביעילות באופן ממוחשב ומתקדם אשר הופך את השירות של החברה לאחד היעילים והמהירים בשוק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןעסקים - כללי07/03/20922 צפיות
בודקים סקר שכר הייטק בכדי להבין את המצב שלכם ביחס לשוק? עומדים לפני ראיון עבודה ורוצים להיות בטוחים כי התשובה שלכם לשאלת ציפיות השכר תהיה נכונה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי26/01/20993 צפיות
בתחום ההייטק חיפוש העבודה מתמקד פעמים רבות לא רק במשרה עצמה, בתנאי השכר וכדומה, אלא גם בחברה עצמה. כיום ישנן חברות מובילות אשר רבים חושקים בעבודה בהן, חברות אשר מובילות את רשימת החברות המבוקשות בזכות תנאי עבודה מעולים שהן מציעות לעובדים, סביבת עבודה גמישה ואיכותית יותר, אופציות קידום נרחבות ועוד.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי30/12/191084 צפיות
רוצים להתקבל לעבודה בחברת הייטק מסויימת? מחפשים גישה אל חברות ההייטק הגדולות והמובילות בישראל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי01/12/191380 צפיות
עומדים לפני גיוס עובדים משמעותי לחברה שלכם? רוצים לפרסם מודעות דרושים הייטק במקומות אשר יובילו אתכם לקבלת קורות חיים ממועמדים איכותיים אשר באמת מתאימים למה שאתם מחפשים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי28/11/191121 צפיות
רוצים לחזק את השיווק והפרסום של העסק שלכם ולהזמין רולאפ איכותי וייחודי שיסייע לכם בכך? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים במקום הטוב ביותר ממנו אתם מבצעים את ההזמנה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי21/11/191427 צפיות
עומדים לרכוש מגהץ קיטור חדש? רוצים להכיר קצת יותר את הטכנולוגיות השונות בתחום בכדי שתוכלו לבחור את מגהץ הקיטור הטוב והנכון ביותר בשבילכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195829 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאמרים נוספים בנושא יזמות עסקית

מאת: ישראל רף יזמות עסקית31/07/232282 צפיות
מתנות אישיות ממותגות לראש השנה ללקוחות ולעובדים, ההצלחה מובטחת, נשמח לעזור. מסר אישי שלכם ממותג בעציץ, מזכרת בלתי נשכחת תוצג תמיד על השולחן ולא במגירה. המטרה לחבר בין אנשים בקשריכם העסקיים והאישיים להביע את הערכתכם ואהבתכם בדרך מקסימה הזוכה ל-100% הצלחה! מוזמנים להעביר מסר אישי חם ממותג בעציץ לאנשים החשובים לכם העובדים והלקוחות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יזמות עסקית20/07/232307 צפיות
מתנות לראש השנה, מחפש דרך מקורית להעביר מסר של הצלחה לעובדים והלקוחות אתם משקיעים מחשבה ומשאבים רבים לקראת ראש השנה שהלקוחות והעובדים יצאו מרוצים שהקשר ביניכם יתהדק יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יזמות עסקית13/07/231541 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אמיר לניאדויזמות עסקית11/01/232408 צפיות
העלתי את השאלה בכותרת לדיון מכיוון שאני נתקל ביזמים רבים שמגיעים אלינו לאחר שבצעו רישומי פטנטים באלפי שקלים/ דולרים ורק לאחר מכאן הגיעו לשלב של פיתוח המוצר ובניית האנפורמציה העסקית הדרושה. מטרתי במאמר זה הוא להאיר את עיני היזמים שבכוונתם לפתח מוצר או לקדם פטנט או רעיון שיש להם – תהליך שאני קורא לו 'בניית ערך כספי לרעיון'. אז איך בונים ערך כספי לרעיון/ למוצר/ לפטנט?

מאת: בנימין קלינגריזמות עסקית13/12/222786 צפיות
ידוע כי בנייה בשטחים המשותפים בבית משותף, תתאפשר רק בהסכמת 75% ומעלה מכלל דיירי הבניין בבית המשותף, וזאת עפ"י חוק המקרקעין, תשכ"ט-1969. אך מה הדין כאשר דיירים הרחיבו את דירת הגג שלהם תוך ניצול שטח המוצמד לדירת גג זו על חשבון השטח המשותף של הבית המשותף, בלא הסכמה של 75% מכלל דיירי הבית המשותף? ודוק – האם הצמדתו של שטח משותף לדירה, מקנה לבעלי הדירה זכות בנייה בשטח זה?

מאת: ישראל רף יזמות עסקית16/03/221313 צפיות
מתנות לעובדים, העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים ב עציצים ממותגים, מתנות לחג הפסח, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם. מסרים ממותגים בעציצים בערכים של העצמה, שגשוג, הצלחה, פריחה, בריאות, אהבה, אושר, שפע ועוד. בעציצי קרמיקה, בטון וזכוכית. אנו מציעים להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגריזמות עסקית27/02/221366 צפיות
רקע רשיון בישראל עשרות אלפי עסקים הפועלים ללא עסק . ניכר חלק מעסקים אל ה) לפי הערכה-כרבע ( אינם לקבל זוכים רשיון ב עסק של אי עמידה בהוראות חוק התכנון והבניה,התשכ 1 , "ה 965. רשיון בעסק הפועל ללא לא ניתן לפקח על המטרות האמורות בסעיף לחוק רישוי עסקים,התשכ 1 , "ח . הן 968 המטרות :הסביבה איכות נאותה של , מניעת סכנות לשלום הציבור ,במקום בטיחות הנמצאים , מניעת מחלות בעלי חיים וזיהום מקורות מים , בריאות הציבור וקיום דיני התכנון והבניה ודיני הכבאות.והבניה כתוצאה מכך הליקוי מתחום דיני התכנון , המונע קב

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica