חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קייטרינג חלבי ציוד

קייטרינג חלבי

לצורך הקמת עסק של קייטרינג לחתונה יש הכרח לרכוש ציוד רב. גם ציוד של מטבח, לבישול והכנת האוכל, וגם ציוד הגשה ואכילה. אלו מספר מטרות שונות בתכלית שכל אחת מהן חייבת להיות ממומשת ומלאה, והציוד לצרכיה הוא ציוד יקר בפני עצמו אך לא ניתן לעקוף אותו והוא הכרחי. הכנת האוכל של קייטרינג חלבי דורש בדרך כלל תנור וגז. אין כאן צורך בגריל. לעומת זאת יש שימוש נפוץ בטאבון. גם מכונות קפה משובחות הן חלק מהעסק. ככל שהעסק של קייטרינג חלבי נחשב יותר, כך מכונות הקפה הנרכשות על ידו טובות יותר. כמו גם שאר הציוד. כמובן שניתן להתחיל עסק עם חכירה של ציוד. אבל כאשר העסק כבר רץ מספר שנים והכל מתקתק ומתגלגל קדימה, יש בדרך כלל העדפה להחזיק ציוד אישי ולדאוג לו. יש חברות המתחזקות אותו ודואגות לו ולרוב זה משתלם יותר מאשר לשלם דמי חכירה.

כאשר מדובר במציאת כלי הגשה וכלי אוכל, בדרך כלל כל קייטרינג חלבי דואג לכלים משלו. קייטרינג חלבי המכבד את עצמו מחזיק ציוד הגשה משלו המותאם למנות המוגשות, על פי העיצובים של המנות. אמנם ניתן לשכור את הציוד לכל אירוע בנפרד וכך לחסוך את הטרחה של אחזקת הציוד, אפסנתו ודאגה לניקיונו לאחר כל שימוש, אבל אז כדאי לעבוד עם ספקים קבועים ויציבים ולדעת תמיד מראש כי יש את הכמויות הדרושות וכל הכלים הדרושים.

צורך נוסף של קייטרינג חלבי הוא ציוד ההארחה. לא בכל אירוע יש דרישה לציוד ישיבה, שולחנות וכסאות. לעתים הציוד הזה מסופק על ידי המקום, לעתים ההגשה היא לא סביב שולחנות. קייטרינג חלבי לא חייב להחזיק את הציוד הזה אצלו כחלק מהציוד הסטנדרטי שלו ולכן יש לדעת שכאשר מזמינים קייטרינג חלבי יש לבדוק א הציוד הזה כלול או שיש צורך להזמין אותו בנפרד, דרך קייטרינג חלבי או דרך כל ספק ציוד אחר.

קייטרינג חלבי צריך לדאוג גם לאספקה שוטפת של חומרי הגלם להכנת האוכל. לשם כך יש לדאוג לקשר שוטף עם ספקי המזון, מספקי הירקות הטריים, ספקי מוצרי החלב ועד ספקי מוצרי הבסיס.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פזית ספיר

מאת: פזית ספיראירועים עסקיים17/07/131342 צפיות
מסיבת ריקודים נחמדה ביחד עם קייטרינג חלבי זהו שילוב מיוחד ומנצח שיכול רק לעזור באירוע שלכם בגן אירועים הנוצץ .

מאת: פזית ספירהפקת אירועים17/07/131200 צפיות
אין כמו חתונה לבנה של קייטרינג חלבי שהוא בעצם צריך לדאוג לאוכל הטעים שמוגש באירוע של החתונה הנוצצת יותר ויותר ישראלים פונים לאוכל החלבי לצורך האירוע שלהם .

מאת: פזית ספירהפקות אירועים17/07/131150 צפיות
מנות טעימות במיוחד אפשר לקבל היום מחברת קייטרינג חלבי שתוכל להעניק לכם אוכל מצוין ללא הוצאה כספית גדולה .

מאת: פזית ספירהפקות אירועים17/07/131207 צפיות
אירוע טעים ומיוחד במינו יכול להיות בקלות קייטרינג חלבי איכותי כזה שבאמת יעניק לאירוע מאכלים חלביים מתוקים וטעימים שהעין תדע גם לאכול .

מאת: פזית ספיראירועים עסקיים17/07/131133 צפיות
אירוע כגון כנס הוא אירוע עסקי ולכן יש להשקיע מאמץ וחשיבה באירוע שכזה .

מאת: פזית ספירהפקות אירועים01/07/13991 צפיות
אם גם יש לכם סתם אירוע צדדי ואין ביכולתם להכין קייטרינג לאירוע יש כיום מגמה הולכת וגוברת של חברות קייטרינג חלבי שנותנות אפשרות גם להזמנות קטנות שמאפשרות לסגור חורים .

מאת: פזית ספירבר אירועים01/07/131027 צפיות
קייטרינג חלבי מאוד מתאים לאירועים כמו בפארק מכיוון שיש פחות צורך במקום להכיון את האוכל וכבר לא לדבר על העשן הכבד שמגיע לכל פינה .

מאמרים נוספים בנושא בידור ופנאי - כללי

מאת: עופר שלובידור ופנאי - כללי23/09/181614 צפיות
טיפים למטבח

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי10/11/165796 צפיות
ילדה שמגיעה לגיל חמש רוצה בדרך כלל שההורים יעשו לה הפתעה מיוחדת כי מדובר על גיל מיוחד. מצד אחד הילדות בדרך כלל מרגישות כבר גדולות כי יש להן חברים וחברות אך מצד שני כמובן שהן זקוקות להורים כדי להפיק אירוע מרגש ומיוחד.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי07/11/161985 צפיות
בכל מסיבה ובמיוחד בימי הולדת תקליטן ליום הולדת, הוא זה שייצור את האווירה המתאימה. על התקליטן, להתאים את המוסיקה על פי הסגנון שמקובל על הילדים , אם מוסיקה ידועה שהילדים מכירים ושתהיה הכי עדכנית שיש. די ג'יי שהוא בעצם תקליטן, יודע לעבוד עם כל שכבות הגילים, עליו להכיר את כל סוגי המוסיקה ולהתאים אותה לקהל היעד. ילדים יאהבו את השירים הכי שמחים ויש כאלה שיבקשו קרצת מוסיקה מזרחית שהפכה להיות לחביבת כל הגילאים בישראל.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי25/10/161998 צפיות
מתקרב התאריך המרגש של השנה והבת שלכם עומדת לחגוג יום הולדת? אם כך, אתם בוודאי רוצים לשמח אותה, כי איזה זוג הורים לא היה רוצה לראות את הבת שלו מתרגשת ומרוצה? עם זאת, רוב ההורים לא באמת יודעים איך להפיק ימי הולדת בראשון לציון ולעשות אותם שונים, אחרים ומהנים במיוחד. כולנו זוכרים את ימי ההולדת שההורים שלנו נהגו לעשות לנו ואשר במסגרתם בדרך כלל ילדי הגן או הכיתה היו מגיעים, משחקים קצת ביחד ובכך הייתה מסתיימת החגיגה.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי23/10/161926 צפיות
אם יום ההולדת של ילדיכם מתקרב, כדאי כי תארגנו לו בזמן, יום הולדת נפלאה שהוא וחבריו, לא ישכחו במהרה. ניתן למצוא מקומות רבים לעריכת יום ההולדת, אבל אם יש לכם בית מרווח, אולי יום הולדת בבית, תתאים לכם ותהי חסכונית יותר. מהבחינה הבטיחותית, אין סיכוי שילד יאבד בבית או שלא תהיה עליו השגחה כאשר מדובר בביתכם ואתם משגיחים על ילדי יום ההולדת כשהם באחריותכם. לרוב בימי החורף, רבים עורכים את יום ההולדת בביתו של בעל השמחה.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי26/09/162061 צפיות
ליצנים לידי הולדת הם אחת הבחירות המשובחות והקלאסיות ביותר לימי הולדת. היום הליצנים יודעים לא רק להצחיק את הילדים באמצעות מחוות גופניות וכדומה, אלא הם מסוגלים גם ללמוד קסמים, לנגן מוסיקה בכלים מוסיקליים שונים ומשונים, הם מסוגלים בנוסף להפעיל את הילדים בכל מיני פעילויות מגוונות ועוד דברים רבים אחרים.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי19/08/162754 צפיות
אתם שואלים את עצמכם מדוע ליצנית תהיה הבחירה הטובה ביותר שתוכלו לעשות לאירוע הקרוב? ובכן, עקב כך שמדובר בטרנד די נשכח הזמנה של ליצנית לאירוע יכול להיות דבר מפתיע ויוצא דופן. כך ניתן יהיה לגרום לכל האורחים באירוע ליהנות כפי שלא נהנו הרבה מאוד זמן. ליצנית איכותית תוכל גם לספק לכם מופע בידורי רחב היקף אשר יבטיח את הנאתם את הקהל הבוגר והצעיר גם יחדיו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica