חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מלון בוטיק תל אביב – לקבל הרבה יותר

מאת: שינקין הוטלבתי מלון16/05/2013908 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עבור רבים, כל טיול או חופשה נמדדים, בראש ובראשונה, בבית המלון שבו הם מתאכסנים. לעיתים, כאשר מתכננים חופשה מיוחדת, לבד או בזוג, או כאשר רוצים לקיים אירוע עסקי מסוג אחר, בבית מלון יוצא דופן, אפשר למצוא את הייחוד ממש במרכז, בלב ליבה של ישראל – בתל אביב.

אינטימיות היא שם המשחק

אם נרצה לתאר מלון בוטיק תל אביב, נתחיל בכך שנאמר שמלון כזה הוא אי של אינטימיות בעיר הגדולה. במלון בוטיק שכזה אפשר ליהנות באופן שנעשה לבלתי אפשרי במלונות אחרים. במלון כזה היחס של הצוות הוא אישי ואינטימי. ניתן לבקש את עזרת הצוות בכל דבר ועניין, החל מקבלת המלצות על מקומות בילוי, דרך המלצה על ספר טוב שמיועד לקריאה מענגת בלובי או תוך כדי תצפית לעבר הים, וכל בקשה אחרת שתהפוך את השהייה לנעימה ומיוחדת. מלון אינטימי חייב להיות כזה שאינו מיועד לאירוח המוני. במלון כזה אין משפחות עם ילדים, אין התקהלויות רעשניות, ואין קבוצות מאורגנות של וועדי עובדים. מלון בוטיק, ובו מספר חדרים מצומצם, נועד להעניק חוויה אישית ליחיד, לזוג, או לכל היותר לשלושה אורחים בחדר.

אירוח ועבודה בתל אביב

חלק ממלונות הבוטיק בתל אביב ערים להיותה של העיר מוקד של בילויים ועסקים. לכן, לצד האפשרות להתפנק ולהחליף כוח בבית המלון, ניתן לקיים בו גם אירועים עסקיים, אבל כאלה בסגנון אחר. אירועים עסקיים כאלה, שפונים למספר משתתפים מצומצם יחסית, מאפשרים למשתתפים ליהנות מאירוח מפנק ואמצעים טכנולוגיים מתקדמים לפי הצורך. עם תום הכינוס ניתן לקיים סיור עסקי, או בילוי באחת מהאטרקציות שתל אביב מתברכת בהם.

אירוח ובילויים

אורחיו של מלון בוטיק בתל אביב יכולים לזכות בחוויה יוצאת מגדר הרגיל אם ישכילו לשלב את הרוגע של המלון עם שפע הבילויים והאדרנלין שמספקת העיר הגדולה תל אביב. העיר העברית הראשונה הפכה, עם השנים, לעיר מודרנית והאטרקטיבית ששמה נודע בכל רחבי העולם. בעיר אפשר למצוא לצד מוזיאונים, מסעדות פאר, בתי קפה ובארים, גם גן חיות, טיילת נפלאה ופארקים ירוקים. גם מרכזי קניות ובהם חנויות מותגים, לצד שווקים ובהם ניחוחות של תבלינים אפשר למצוא בעיר הגדולה הזאת. כך, בסופו של יום (או ערב) מלא הנאה וריגושים, אין טוב מאשר לחזור לחדר המפנק של המלון האינטימי, להתרגע ולהחליף כוח.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שינקין הוטל |  Shenkin Hotel

מלון בוטיק חדש הממוקם במרכז שנקין, המהות התל אביבית. המלון משלב אווירה יומיומית יוקרתית יחד עם חוויה אורבנית מגניבה. בואו לבחור חדר מבין 30 החדרים שלנו ולתת לצוות נלהב עם היכרות מעמיקה בעיר הגדולה לתת לכם שירות אישי ולמצוא שילוב בין תחומי העניין והרצונות שלכם בביקור בעיר ללא הפסקה.

לפרטים נוספים:
03-6009400
http://www.shenkinhotel.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שינקין הוטל

מאת: שינקין הוטלבתי מלון30/06/13905 צפיות
נופש באווירה של חו"ל, רומנטיקה גם באמצע השבוע, רגעים אינטימיים ללא הפרעה של הילדים, עיצוב מיוחד ואקסקלוסיבי, תחושה של מלכים לנופש אחד ועוד הם רק חלק מהמאפיינים של מלון בוטיק. מאמר זה ישטח בפני הקוראים את כל הנקודות החשובות אודות מלון בוטיק.

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182164 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182026 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181396 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181498 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181577 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181482 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181470 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica