חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קייטרינג חלבי מתוק

מאת: פזית ספירהפקת אירועים25/05/2013770 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קייטרינג חלבי

אחד הדברים הנפלאים בכל אירוח ובכל אירוע הוא דווקא החל המתוק, שלב הקינוחים. לא משנה עד כמה האוכל יהיה מוצלח או שלא, הקינוח יכול להרים או להפיל את מצב הרוח. ולמרות שההתפתחויות של השנים האחרונות מאפשרות הכנת קינוחי פרווה מעולים, אין ולא יהיה תחליף לקינוחים החלביים האמתיים, עתירי השמנת והשוקולד.

זה נכון שקייטרינג חלבי נתפס בעבר כאירוח ביתי יותר מאשר אירוח לאירוע גדול, בעיקר בגלל הקלות של ההכנה, החימום וההגשה. אך כיום אירועים בסדרי גודל שונים, מקטנים ועד גדולים מאוד, בוחרים להשתמש בקייטרינג חלבי ובכך בעצם בוחרים גם לפנק את האורחים בקינוחי על מדהימים בסוף הארוחה.

בנוסף, קייטרינג חלבי נושא יתרונות רבים אחרים, כגון שילוב קלאסי בין יין וגבינות המתאים במיוחד לאירועים. עובדה זו גורמת לרבים להעדיף בחירה בקייטרינג חלבי במסגרת לאירועים שונים למטרות שונות, אם מדובר באירועי חברה, מסיבות משפחתיות רבות משתתפים או אפילו חתונות. המודעות הגוברת לסוגים שונים של גבינות, לחמים ודגים הופכת את הבחירה בקייטרינג חלבי למנצחת, כיוון שהיא מציעה לאוכלים חוויה מעניינת ולא יומיומית מחד, ומאידך אוכל קל ונעים לאכילה.

עניין נוסף שעולה יותר ויותר בשנים האחרונות, הוא המודעות לרגישויות שונות של אנשים. לכן בכל ארוחה, יש לקחת בחשבון את ענייני הכשרות, הצמחונות, הרגישות ללקטוז או לצליאק, ועוד מיני בעיות. קייטרינג חלבי מאפשר לכסות את הטווח הרחב ביותר של אפשרויות שכן הוא כולל מיני מטעמים שאינם כוללים דברי חלב או כוללים חלב עיזים וכבשים, ואחרים שאינם כוללים קמח, מאפשר לצמחונים להיות חלק מהכלל, לחולי צליאק למצוא מנות רבות בקלות, מבלי להביא אוכל מהבית, ואפילו לטבעונים, למצוא מספיק אגוזים וצימוקים ושאר מיני מאכלים טבעיים שהם יכולים לאכול בשקט מבלי לחוש תחושות אשמה כלשהן. אפילו עניין הכשרות של קייטרינג חלבי תקפה לטווח רחב יותר של מאמינים מאשר כל קייטרינג אחר.

ופן נוסף שלו,קייטרינג חלבי בבאר שבע נתפס גם כבריא יותר בזכות הסלטים והירקות הרבים שבו. הוא נחשב למשודרג בזכות הלחמים הטובים המאפים המיוחדים והקינוחים האלוהיים שאין להם תחליף.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פזית ספיר

מאת: פזית ספיראירועים עסקיים17/07/131339 צפיות
מסיבת ריקודים נחמדה ביחד עם קייטרינג חלבי זהו שילוב מיוחד ומנצח שיכול רק לעזור באירוע שלכם בגן אירועים הנוצץ .

מאת: פזית ספירהפקת אירועים17/07/131197 צפיות
אין כמו חתונה לבנה של קייטרינג חלבי שהוא בעצם צריך לדאוג לאוכל הטעים שמוגש באירוע של החתונה הנוצצת יותר ויותר ישראלים פונים לאוכל החלבי לצורך האירוע שלהם .

מאת: פזית ספירהפקות אירועים17/07/131147 צפיות
מנות טעימות במיוחד אפשר לקבל היום מחברת קייטרינג חלבי שתוכל להעניק לכם אוכל מצוין ללא הוצאה כספית גדולה .

מאת: פזית ספירהפקות אירועים17/07/131206 צפיות
אירוע טעים ומיוחד במינו יכול להיות בקלות קייטרינג חלבי איכותי כזה שבאמת יעניק לאירוע מאכלים חלביים מתוקים וטעימים שהעין תדע גם לאכול .

מאת: פזית ספיראירועים עסקיים17/07/131130 צפיות
אירוע כגון כנס הוא אירוע עסקי ולכן יש להשקיע מאמץ וחשיבה באירוע שכזה .

מאת: פזית ספירהפקות אירועים01/07/13989 צפיות
אם גם יש לכם סתם אירוע צדדי ואין ביכולתם להכין קייטרינג לאירוע יש כיום מגמה הולכת וגוברת של חברות קייטרינג חלבי שנותנות אפשרות גם להזמנות קטנות שמאפשרות לסגור חורים .

מאת: פזית ספירבר אירועים01/07/131022 צפיות
קייטרינג חלבי מאוד מתאים לאירועים כמו בפארק מכיוון שיש פחות צורך במקום להכיון את האוכל וכבר לא לדבר על העשן הכבד שמגיע לכל פינה .

מאמרים נוספים בנושא הפקת אירועים

מאת: קרוסלה הריון ולידההפקת אירועים27/01/211599 צפיות
חשבתם לעשות אירוע קטן בפורים, להזמין כמה חברים או משפחה ואתם רוצים שיהיה כיף ושמח במיוחד? שילוב כלים חד פעמיים באירוע יכול בהחלט לתרום לאווירת החג והשמחה הגדולה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים23/07/202340 צפיות
דמיינו שהייתה לך אפליקציה שבה ניתן היה לכוון את מכשיר האיפון / האנדרואיד לערב צוות מושלם. או למצוא היכן יש מסעדות ואולמות אירועים עם חדרי אירוח קרובים. הצלחת ערב גיבוש תלויה במיקום, בתכנים, בציפיות ובתקשורת בין העובדים. להלן רעיונות לערב גיבוש איכותי:

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים02/09/195831 צפיות
מה הופך ערב גיבוש עובדים לאירוע בלתי נשכח? אווירה משוחררת, אוכל טעים, הפעלה מתאימה וקונספט שמוביל את הערב למקומות מפתיעים. ערב גיבוש יווני יכול להפוך לטוויסט מעניין.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים06/02/191772 צפיות
שנת 2019 משופעת באירועי לילה כמו חוגי בית לגיבוש בזמן בחירות, ערבי גיבוש משפחתיים עם הכלה מאיסטנבול ואירועים כמו הקמתו של מפעל אינטל החדש. הרצאה מצחיקה לערב גיבוש קבוצת עובדים היא חלק חשוב מאוד משמירת התלכיד הקבוצתי ושמירה על הצביון הייחודי של צוות עובדים.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים28/01/191557 צפיות
הפקת יום כיף לעובדים בדרום מפסטיבל "דרום אדום" ועד ים המלח -אילת. זאת הזדמנות לשלב בין ערכי ציונות לבין אטרקציות לעובדים, פעילות גיבוש בשטח, טיולים ולינה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים27/01/191668 צפיות
כאשר בנו את החומה הסינית בין המאה החמישית לפני הספירה ועד המאה השש עשרה לא בטוח שעשו שם סדנאות גיבוש לעובדים החומה משתרעת על פני 8851 ק"מ. סדנאות גיבוש לצוותים הם חלק מהז'רגון התרבותי של חברות, מוסדות וארגונים במדינה ובעולם.

מאת: עידן אברהמיהפקת אירועים21/02/181671 צפיות
אצל איזו חברה כדאי לשכור אוהלי אבלים? צריכים לשכור אוהל אבלים? חשוב לדעת כי יש מספר חברות שמציעות שירות בתחום זה. כמה חשוב לכם לבחור בחברה טובה ומומלצת בה תקבלו שירות מושלם שעונה על הצורך שלכם. כאשר נזקקים לשכור מוצר חשוב למצוא את נותן השירות שיש בידו את היכולת לספק את המוצר ואת השירות בצורה מושלמת. שימו לב שזה נכון גם באשר לשכירת אוהלי אבלים. ניתן לברר ולמצוא את החברה המומלצת בה תוכלו לקבל מענה מושלם לצורך שלכם. קראו על כך בשורות הבאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica