חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי משפטים בפריפריה

מי מכם חלם ללמוד משפטים אך הרגיש כי עליו להקריב זמן יקר בנסיעות, כסף רב בשכר לימוד ועזיבה של מקום המגורים לטובת מוסד הלימודים ? ובכן, נכון להיום ישנו מספר לא מבוטל של מככלות אשר מאשפרות גישה לתחום המשפטים וכל זה באזורים מרוחקים יחסית מן המרכז ובעלות שפויה...

היכן יכולים ללמוד תושבי הצפון או הדרום ?

באזור בדרום החלה מכללת ספיר לפני כמה שנים ( זוהי השנה הרביעית ) להציע בתכניות הלימוד שלה גם לימודי משפטים. באזור הצפון מכללת צפת הייתה לראשונה אשר קבלה את אישור המועצה להשלכה גבוהה לקיים תכנית לימוד למשפטים במסגרת מככלה ציבורית. מי שאינו מעוניין להרחיק לפריפריה רחוקה יכול להסתפק באחת קרובה באמצעות המרכז האקדמי כרמל שבחיפה. מחירי שכר הלימוד במוסדות אלו נמוכים בהשוואה למוסדות הלימוד במרכז ומאפשרים לסטודנטים מן הפריפריה ללמוד וגם להתמחות במקום קרוב לביתם מבלי להשקיע משאבים שאין להם. בנוסף, מאפשרת המדינה במסגרת היחידה להכוונת חיילים משוחררים מלגה לשנה הראשונה לאלו אשר יבחרו ללמוד במכללות בפריפריה ( מכללת ספיר ומכללת צפת לדוגמא ). עובדה זו מהווה שיקול עקרי ומרכיב חשוב בהחלטה שלכם היכן כדאי לכם ללמוד.

לאלו מכם אשר מעונייינים לשלב את מקצוע המשפט עם תחום פרקטי נוסף, מכללת ספיר מאפשרת גם לימודי חשבונאות וכלכלה בשילוב עם התואר. נכון הדבר כי מבחינת רמת הניסיון של החוגים בפריפריה יש עוד מקום לשיפור ושינויים בהמשך , אך בשורה התחתונה אם יש בכם את הרצון ללמוד ולהתמקצע בתחום ואף תשכילו להצליח בלימודים, הדלת של העולם התעסוקתי תהיה פתוחה בפניכם כמו מועמדים משאר המקומות ואף תזכו לקרדיט על כך שהגעתם ממקום חדש בנוף המשפטי. מעבר לכך, מכללת ספיר ידועה באיכות האקדמית שלה ובאיכות המרצים שלה לאורך השנים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מכונת כתיבה,

כתיבת מאמרים וכתיבת תוכן איכותי,

הפצת מאמרים שייקדמו אותך בגוגל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מכונת-כתיבה

מאת: מכונת-כתיבהטיולים בחו"ל19/05/131141 צפיות
לאלו מכם אשר מטיילים עם מזודות בלבד, בעיקר במהלך טיול בחו"ל- מומלץ להקפיד על כמה דברים הקשורים לאריזת המזוודה, ביטוח ובחירה נכונה של מחיר ואיכות.

מאת: מכונת-כתיבהעסקים - כללי08/05/131346 צפיות
מנהל עסקים הינו תחום מבוקש על אף הרוויה בהיצע שיש לו כיום בשוק. מדוע ? לימודי מנהל עסקים נחשבים פרקטיים בכל ניהול והקמה של עסק באשר הוא ולכן מומלצים. מומלץ יותר לשלב את התחום עם תחומים נוספים...

מאת: מכונת-כתיבהניקיון04/05/131657 צפיות
לא משנה אם יש לכם בריכה פרטית או שאתם אחראים על בריכה ציבורית , אתם חייבים רובוט אשר ידאג להיגיינת הבריכה כל הזמן ובאופן שוטף...

מאת: מכונת-כתיבהבניין ואחזקה - כללי04/05/131439 צפיות
ישנן בישראל בריכות רבות, מהן הבריכות הציבוריות שניתן למצוא כמעט בכל עיר ועיר, וכן בריכות פרטיות רבות הממוקמות בבתים עם שטח שמתאים לכך במחייבות אחזקה שוטפת ונכונה...

מאת: מכונת-כתיבהאטרקציות04/05/131155 צפיות
אין בילוי טוב לקיץ כמו שכשוך או שחייה בבריכה. אחרי החורף, את רובו בילינו מתחת לפוך, הגיע הזמן לצאת מהבית, להוריד כמה שכבות ולקפוץ למים (העמוקים או הרדודים. זה כבר נתון לבחירתכם האישית).

מאת: מכונת-כתיבהטיולים בחו"ל04/05/131960 צפיות
לאחר שקיבלתם את ההחלטה לטייל לתאילנד את עומדים בפני חופשה חלומית. כל מה שנשאר הוא לתכנן איך יראה הטיול שלכם...

מאת: מכונת-כתיבהספורט וכושר גופני - כללי02/05/131066 צפיות
הקיץ הגיע ואיתו הצורך לצאת החוצה או למצוא מפלט מהחום. אחת הדרכים המוצלחות לכך היא בריכת שחייה.

מאמרים נוספים בנושא לימודים אקדמאיים

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים24/06/182591 צפיות
הנדסאי בניין לימודי בוקר, הוא מסלול לימודים שיש במספר מכללות טכנולוגיות בארץ. הנדסאים לומדים במכללות טכנולוגיות, שנקראות גם בשם: בתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים03/06/182437 צפיות
בית ספר להנדסאים בשכונת נאות אפקה (בתל אביב), נוח להגעה עבור תושבי תל אביב. מומלץ ללמוד בבית ספר, שקבלתם עליו המלצות, מאנשים שאתם סומכים עליהם. לימודי הנדסאים, מתאימים עבור אנשים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: רועי כץלימודים אקדמאיים05/02/181890 צפיות
ברשת האינטרנט ניתן למצוא לא מעט עבודות אקדמיות בתשלום, אולם, חרף המחירים המפתים, לא מומלץ להשתמש ב'בנק' הזה היות שהוא לא מבטיח לכם בלעדיות על העבודה. ממש כפי שאתם קניתם לעצמכם עבודה כך גם שכנכם לספסל הלימודים עלול לרכוש את אותה העבודה בדיוק, מה שעלול להביא את שניכם לעמוד בפני צעדים משמעתיים במוסד האקדמי שבו אתם לומדים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים23/01/181707 צפיות
הנדסאי מכונות מעולה, יכול לעבוד בעבודה מספקת מאוד. הנדסאי המכונות, יכול להשתלב בתעשיית הטכנולוגיה המתקדמת, או בתעשייה המסורתית. לימודי הנדסאי מכונות, מתקיימים בבתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים20/12/171477 צפיות
הנדסאי מכונות בעל ניסיון, יכול לעבוד בתעשייה הישראלית. לימודי הנדסאים, מתאימים לבחורות ולבחורים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/172267 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/171935 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica