חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

"קונים ישיר סחר" - אתר הקניות החדש שלך

"קונים ישיר סחר" - אתר הקניות החדש שלך

צרכנות נבונה, מהי?ראשית כל הבנה אודות פעולות כלכליות שאנחנו מבצעים בחיי היומיום שלנו: קניות שוטפות, רכישות יוצאות דופן, התנהלות מול גופים פיננסיים וכיו"ב. אל ההבנה מתווספת שליטה בתקציב וביצוע פעולות שקולות, לא מתוך גחמות, ועריכת סקרי שוק מקדימים טרם קנייה. ישנם כלים נוספים שיכולים לעזור ביצירת צרכנות נבונה, המטרה בכל אופן היא שהרגלי הצריכה שלנו יובילו אותנו למצב כלכלי חיובי או לא יפגעו בו, וודאי שלא ההיפך, שלא ניקלע לחובות בגלל רכישות מיותרות או שלא בזמן המתאים. אם כך, מה הקשר בין צרכנות נבונה ושיווק ישיר?

צרכנות נבונהב"קונים ישיר"

שיווק ישיר מטבעו תורם לצרכנות נבונה, כיוון שמחירי המוצר הנמכרים הם מחירים ריאליים ללא תוספות התיווך של מפיצים, סוכנים ונקודות המכירה - המוצר נמכר ישירות לצרכן. אולם מחיר נמוך לא מבטיח קנייה נכונה, יש לוודא גם שהמוצר איכותי ויסופק בזמן – חברת "קונים ישיר סחר" מציעה לנו בדיוק זאת!  חברת "קונים ישיר סחר" מציעה ללקוח מוצרים איכותיים, במחירים נמוכים ומספקת אותם לבית הלקוח בזמן קצר.במחיר הרכישה הלקוח מקבל גם את התקנת המוצר והדרכה לתפעולו וגם שירות טיפולים במקרה של תקלות. איכות מוצר ומחיר נמוך הם ללא ספק פקטורים של צרכנות נבונה, בשילוב השירותים שמציעה החברה, הקנייה ב"קונים ישיר" משתלמת וכדאית.

"קונים ישיר סחר" איתך מההזמנה ולאורך כל הדרך

מגוון המוצרים שמציעה חברת "קונים ישיר סחר" רחב וכולל קטגוריות רבות. המוצרים מופיעים באתר החברה, שם גם תמצאו מבצעים משתלמים ומתנות מפנקות עבורכם – לקוחות "קונים ישיר". ההזמנה עצמה מתבצעת מול מוקד השירות והמכירה הטלפוני של החברה, מוקד המאויש ע"י אנשי מכירות מקצועיים אשר עוברים הדרכות שוטפות למתן שירות איכותי ומשביע רצון. מרגע קבלת מספר הזמנה ועד לקבלת המוצר לשביעות רצון הלקוח, חברת "קונים ישיר סחר" משקיעה אמצעים רבים כדי להבטיח שהמוצר שהוזמן אכן קיים במלאי ויסופק בזמן הנקובבאמצעות שיחות טלפון אקראיות, לוודא את פרטי ההזמנה והסכום לתשלום ומחלקה לוגיסטית הפועלת בשיטה ייחודית.

לקנות נכון לבית ולחסוך כסף - באתר "קונים ישיר"

אתר הקניות "קונים ישיר" מציג שפע של מוצרים בקטגוריות רבות תוך התחייבות למחיר הנמוך בישראל. הקנייה הראשונה שלכם באתר תשאיר בכם רצון לחזור ולרכוש דרך "קונים ישיר" מוצרים איכותיים לבית מכל הסוגים: טקסטיל, כלי בית ואביזרי מטבח שעושים את החיים קלים יותר. גם מכשירי חשמל תמצאו באתר: טלוויזיות ומערכות קולנוע ביתיות, מכשירי DVD שונים ומצלמות, מגהצים וקיטוריות. במקום להתרוצץ בין חנויות, פשוט היכנסו לאתר "קונים ישיר" ותמצאו את כל מה שאתם צריכים לבית ולעצמכם במחיר הטוב בארץ. כך קונים לבית, חוסכים כסף וזמן יקר ויוצאים מרוצים - הכול במקום אחד.

"קונים ישיר סחר" –בשימת דגש על נוחות

הימים שלנו מלאים בפעילויות, אנחנו מתרוצצים בין משימות שרק מתרבות ומחכים לסופי שבוע לנוח. חברת "קונים ישיר" מאפשרת לנו לשמור את הזמן היקר למנוחה ובילוי בחיק המשפחה, בקלות, ללא דאגות ותוך חיסכון כלכלי. גלישה באתר ושיחת טלפון אחת למוקד המכירות זה כל מה שנחוץ כדי שנוכל לטייל עם הילדים או לצאת להתעמל במקום לכתת רגלינו בין חנויות. אנחנו בלאו הכינמצאים מול המחשב שעות רבות בעבודה או אחרי שהילדים נרדמו ואנחנו אוספים אלינו את חוויות היום. הקניות יכולות להשתלב באורח החיים ולא להשתלט עליהם. כל כך פשוט, נוח ונעים.

היכנסו לאתרנולגלות אילו מבצעים מתפרסמים היום ופנקו את הקרובים אליכם!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אמיר, בן 27 מת"א. עוסק בתחום של שיווק רשתי באינטרנט ויוצר הכנסה נוספת דרך מספר פרוייקטים נוספים באינטרנט.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אמיר פטיטו

מאת: אמיר פטיטועיצוב פנים22/09/141271 צפיות
החלטה חשובה שקיבלתי לשנה הקרובה היא להתחיל לעשות שימוש בנורות חיסכון כדי לשמור על הסביבה גם בחשמל שאפשר לחסוך וגם בכך שהנורות מחזיקות הרבה יותר מדי.

מאת: אמיר פטיטומוטוריקה22/09/143330 צפיות
אם אתה רוצה לדעת איפה אפשר לעשות קורס נהיגה ספורטיבית בישראל אז הגעת למקום המושלם. הסיבה היא שהרבה אנשים שמחפשים איפה אפשר לעשות קורס נהיגה ספורטיבית חושבים כבר בהתחלה על למצוא קורס כזה בגרמניה או במדינות אחרות באירופה.

מאת: אמיר פטיטורכב01/09/141306 צפיות
כדאי לך ללמוד עוד על התחום של קורס נהיגה מתקדמת כדי לשפר את התוצאות שלך וזאת בעיקר בעזרת שימוש במומחים

מאת: אמיר פטיטוחדר כושר17/08/143112 צפיות
היום יש מגוון מאוד גדול של מאמני כושר אישיים גם בתל אביב וגם ברחבי הארץ וחשוב לבדוק את כל האפשרויות . אם אתם מחפשים דרך להגיע לתוצאות הטובות ביותר בתחום של אימון ספורט גם כדי להגיע למסת שריר גדולה וגם כדי לחטב את הגוף שלכם לקראת הקיץ הגעתם למקום הנכון.

מאת: אמיר פטיטוריהוט 03/08/141022 צפיות
גופי תאורה חסכוניים יכולים לעזור לך גם לעצב את הבית וגם לחסוך כסף על חשמל. אם אתה רוצה אתה יכול להתקין נורות לד שיעזרו לך לשמור על הסביבה.

מאת: אמיר פטיטוריהוט 23/07/1417780 צפיות
היום אפשר לייצר הכנסה דרך עיצוב תאורה מהבית וגם לחסוך הרבה מאוד כסף בעזרת שימוש בנורות לד. כנסו לכתבה ותקבלו את כל המידע כדי להבין איך לעשות את זה בצורה נכונה.

מאת: אמיר פטיטותזונה14/07/143954 צפיות
במקרה שאתה מעונין לרכוש ידע מאנשים שמצליחים במהלך החיים ועושים תוצאות בתחום הספורט חשוב לך ללמוד מה מה לאכול לפני אימון וגם מה מה לאכול אחרי אימון כי תזונה זה חלק מאוד חשוב.

מאמרים נוספים בנושא בידור ופנאי - כללי

מאת: עופר שלובידור ופנאי - כללי23/09/181609 צפיות
טיפים למטבח

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי10/11/165761 צפיות
ילדה שמגיעה לגיל חמש רוצה בדרך כלל שההורים יעשו לה הפתעה מיוחדת כי מדובר על גיל מיוחד. מצד אחד הילדות בדרך כלל מרגישות כבר גדולות כי יש להן חברים וחברות אך מצד שני כמובן שהן זקוקות להורים כדי להפיק אירוע מרגש ומיוחד.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי07/11/161981 צפיות
בכל מסיבה ובמיוחד בימי הולדת תקליטן ליום הולדת, הוא זה שייצור את האווירה המתאימה. על התקליטן, להתאים את המוסיקה על פי הסגנון שמקובל על הילדים , אם מוסיקה ידועה שהילדים מכירים ושתהיה הכי עדכנית שיש. די ג'יי שהוא בעצם תקליטן, יודע לעבוד עם כל שכבות הגילים, עליו להכיר את כל סוגי המוסיקה ולהתאים אותה לקהל היעד. ילדים יאהבו את השירים הכי שמחים ויש כאלה שיבקשו קרצת מוסיקה מזרחית שהפכה להיות לחביבת כל הגילאים בישראל.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי25/10/161995 צפיות
מתקרב התאריך המרגש של השנה והבת שלכם עומדת לחגוג יום הולדת? אם כך, אתם בוודאי רוצים לשמח אותה, כי איזה זוג הורים לא היה רוצה לראות את הבת שלו מתרגשת ומרוצה? עם זאת, רוב ההורים לא באמת יודעים איך להפיק ימי הולדת בראשון לציון ולעשות אותם שונים, אחרים ומהנים במיוחד. כולנו זוכרים את ימי ההולדת שההורים שלנו נהגו לעשות לנו ואשר במסגרתם בדרך כלל ילדי הגן או הכיתה היו מגיעים, משחקים קצת ביחד ובכך הייתה מסתיימת החגיגה.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי23/10/161921 צפיות
אם יום ההולדת של ילדיכם מתקרב, כדאי כי תארגנו לו בזמן, יום הולדת נפלאה שהוא וחבריו, לא ישכחו במהרה. ניתן למצוא מקומות רבים לעריכת יום ההולדת, אבל אם יש לכם בית מרווח, אולי יום הולדת בבית, תתאים לכם ותהי חסכונית יותר. מהבחינה הבטיחותית, אין סיכוי שילד יאבד בבית או שלא תהיה עליו השגחה כאשר מדובר בביתכם ואתם משגיחים על ילדי יום ההולדת כשהם באחריותכם. לרוב בימי החורף, רבים עורכים את יום ההולדת בביתו של בעל השמחה.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי26/09/162056 צפיות
ליצנים לידי הולדת הם אחת הבחירות המשובחות והקלאסיות ביותר לימי הולדת. היום הליצנים יודעים לא רק להצחיק את הילדים באמצעות מחוות גופניות וכדומה, אלא הם מסוגלים גם ללמוד קסמים, לנגן מוסיקה בכלים מוסיקליים שונים ומשונים, הם מסוגלים בנוסף להפעיל את הילדים בכל מיני פעילויות מגוונות ועוד דברים רבים אחרים.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי19/08/162749 צפיות
אתם שואלים את עצמכם מדוע ליצנית תהיה הבחירה הטובה ביותר שתוכלו לעשות לאירוע הקרוב? ובכן, עקב כך שמדובר בטרנד די נשכח הזמנה של ליצנית לאירוע יכול להיות דבר מפתיע ויוצא דופן. כך ניתן יהיה לגרום לכל האורחים באירוע ליהנות כפי שלא נהנו הרבה מאוד זמן. ליצנית איכותית תוכל גם לספק לכם מופע בידורי רחב היקף אשר יבטיח את הנאתם את הקהל הבוגר והצעיר גם יחדיו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica