חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורס מזכירות בכירות ומנהלות לשכה – לימודי השליטה במשרד

המזכירה הבכירה ומנהלת הלשכה היא מרכיב מהותי ומרכזי בהצלחה של ארגונים ושל מנהלים. אלו נשות מקצוע ממדרגה ראשונה אשר שולטות במשרד ובעבודה, מנהלות זמנים ותהליכים ותורמות תרומה משמעותית לפרויקטים ולארגונים רבים. קורס מזכירות בכירות ומנהלות לשכה מהווה את כרטיס הכניסה שלך לתחום מרתק ודינמי באמת, לתחום שבהחלט יש בו ביקוש לנשות מקצוע מעולות ואשר נמצא בהתפתחות מתמדת. הקורס מיועד בעיקר לנשות מקצוע עם הכשרה או ניסיון קודמים בתחום והוא מאפשר התמקצעות וקבלת הסמכה ברמה הגבוהה ביותר.

קורס מזכירות בכירות ומנהלות לשכה יכול גם להיות נקודת מוצא להתפתחות מקצועית רב גונית במיוחד, כאשר ניתן למשל ללמוד גם במסגרות כגון קורס יבוא יצוא או קורסים חשבונאיים ולפתח כישורים ויכולות נוספים.

מה לומדים ומה התהליך?

בדומה לאופן שבו קורס יבוא יצוא מתמקד בהיבטים התפעוליים, החוקיים והמקצועיים של תחום לוגיסטי מורכב וחשוב זה, כך גם הכשרה של מזכירות בכירות ומנהלות לשכה נכנסת לעובי הקורה לתחום ניהול המשרד, המזכירות והיבטים של ניהול לשכה. הקורס מקנה כלים ומיומנויות, לצד טכניקות עבודה ולימוד היבטים טכניים לשיפור התפקוד והמקצועיות של מזכירות בכירות ומנהלות לשכה. קורס שכזה כולל התעמקות מקצועית בתחומים כגון שירות, שימוש בתוכנות מחשב, ניהול עצמי וניהול זמן, תקשורת בינאישית ותקשורת בתוך ארגונים, מצבי לחץ, שיווק ויחסי ציבור, דיני עבודה, מש"א, קבלת החלטות, עבודה בצוותים, ניהול עסקי, גביית תשלומים, לעיתים היבטים של קורס יבוא יצוא ועוד מגוון רחב של נושאים.

כך שניתן לראות שבהקשר של קורס מזכירות בכירות ומנהלות לשכה  מדובר על קורס מעמיק ומאוד רב גוני, הכשרה המספקת כלים מעשיים הרבה מעבר לניהול יומן או מענה לטלפונים אלא ממש שליטה במשרד וניהול ברמה ההכרחית להצלחת ארגונים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מכללת מישלב

מאת: מכללת מישלבחינוך ולימודים - כללי10/03/14957 צפיות
מנהלי חשבונות הם אנשי מקצוע שתמיד נמצאים בגדר דרושים. במידה והנכם מנהלי חשבונות אתם יכולים להיות עצמאיים, שכירים, לעבוד בתאגידים או בחברה מקצועית חיצונית. היות ומדובר במקצוע מהמבוקשים ביותר יש צורך תמיד להעשיר את הידע שלכם בתחום ולכן קורס הנהלת חשבונות הינו מאד מבוקש. בתחום זה אתם יכולים להתחיל מקורס בסיסי ולהמשיך הלאה אל הלימודים המקיפים יותר כמו לימודי מנהלי חשבונות בכירים ובכך להתקדם בתעשייה.

מאת: מכללת מישלבחינוך ולימודים - כללי25/02/141033 צפיות
כיום, מזכירה בכירה אשר גם מנהלת לשכה היא המרכיב הכי מהותי והכי מרכזי בהצלחה של הארגון ופניו. בנוסף, גם יד ימינו של המנהל. קורס מזכירות בכירות ומנהלות לשכה מכשיר נשות מקצוע ממדרגה ראשונה אשר בסיומו של הקורס שולטות במשרד, בתחומי הארגון, מנהלות לו"ז, תהליכי ניהול ומעניקות תרומה משמעותית מאד אל יתרת הפרויקטים בארגון עצמו ובארגונים החופפים אליו. בנוסף, קורס מזכירות בכירות ומנהלות לשכה יפתח עבורכן את הדלת אל התחום המרתק בתעשייה, תחום דינמי, מאתגר, בעל אפשרויות קידום ומותאם לנשות מקצוע אשר מעוניינות בה

מאת: מכללת מישלבחינוך ולימודים - כללי19/12/131032 צפיות
מנהלי חשבונות דרושים תמיד. בתור מנהל חשבונות אפשר להיות עצמאי ושכיר, לעבוד בחברה או בתאגיד, במשרד רואה חשבון או בחברת הנהלת חשבונות חיצונית. מדובר על אחד המקצועות המבוקשים ביותר, בין השאר מכיוון שאין עסק או חברה שיכולים להסתדר ללא שירותיו של מנהל חשבונות. הביקוש הרב בתחום מקצועי זה הופך קורס הנהלת חשבונות למאוד מבוקש. מכיוון שבתחום זה ניתן להתחיל מקורס בסיסי של הנהלת חשבונות סוג 1+2 ולהמשיך ללימודים מקיפים יותר כמו לימודי מנהלי חשבונות בכירים למשל, מדובר על הזדמנות מקצועית יוצאת דופן.

מאת: מכללת מישלבלימודי תעודה ומקצוע01/12/131019 צפיות
לאחרונה הציג ראש הממשלה בנימין נתניהו רפורמה חדשה וייחודית בתחום הנמלים – הפרטה של הנמלים והקמה של מספר נמלים פרטיים חדשים. רפורמה זו שברה את המונופול של הנמלים הקיימים, מה שיוצר עשרות מקומות עבודה חדשים בתחומים שונים, ולמעשה עתיד לגרום לזינוק משמעותי בכלכלה בישראל. הנמלים החדשים מהווים הזדמנות של ממש לעובדים רבים להשתלב בשוק העבודה, בעשרות סוגים שונים של עבודות. עבודות שונות בתחומי הנמל דורשות ידע מוקדם ולימודים מקצועיים. הנה מספר אפשרויות לימודים אשר עשויים לאפשר עבודה בנמלים החדשים.

מאת: מכללת מישלבלימודים אקדמאיים18/11/13983 צפיות
קורס מנעולן מיועד לאנשים אשר רוצים לעסוק בפריצה – באופן חוקי, כמובן. מנעולן הוא מי שמסייע לאנשים אשר נתקעו מחוץ לדלת הבית שלהם, מחוץ לרכב וכדומה. על מנת לעבור קורס מנעולן, יש להמציא תעודת יושר מטעם משטרת ישראל, זאת על מנת לוודא שהלימודים אותם עוברים התלמידים ישמשו לסיוע לאזרחים, ולא חלילה לעריכת גניבות ולפריצות שאינן חוקיות.

מאת: מכללת מישלבלימודי תעודה ומקצוע18/11/13922 צפיות
בימינו, אי אפשר לנהל עסק, ולו הקטן ביותר, ללא הנהלת חשבונות מסודרת. כל עסק קטן עובד בצמוד למנהל חשבונות, וחברות גדולות מחזיקות בתוכן מנהלי חשבונות של החברה. הנהלת חשבונות נועדה לארגן את הרישומים של חשבונות העסק, על מנת להתארגן נכון מבחינה כלכלית וחוקית.

מאת: מכללת מישלבחינוך ולימודים - כללי28/10/13795 צפיות
קורס הנהלת חשבונות הוא בהחלט התחלה מקצועית איכותית המאפשרת שפע אפשרויות לקריירה מצליחה, תחום בעל חשיבות רבה למשק הישראלי וביקוש שוטף לאנשי מקצוע איכותיים. לימודי הנהלת החשבונות מתחילים אמנם בקורס סוג 1+2, אך בהמשך יש שפע של אפשרויות להתקדם ולהתמקצע הלאה בתחום הרלבנטי הזה. ננסה לתת סקירה כללית וקצרה לגבי האפשרויות לאחר השלמת קורס הנה"ח בסיסי ומתקדם (סוג 1+2), עד לרמה של לימודי מנהלי חשבונות בכירים ויש כאלו שאפילו עוברים לימודי ראיית חשבון מלאים.

מאמרים נוספים בנושא חינוך ולימודים - כללי

מאת: עידן קלייןחינוך ולימודים - כללי20/12/213971 צפיות
Среди множества разнообразных и популярных курсов, предлагаемых в последние годы пенсионерам и пожилым людям, есть ряд особенно интересных и привлекательных вариантов - вот некоторые из них, о которых стоит знать:

מאת: עופר שלוחינוך ולימודים - כללי24/09/204831 צפיות
הכל על מקצוע עיצוב גרפי וקורס עיצוב גרפי.

מאת: רונית שמאי שורץחינוך ולימודים - כללי12/07/191907 צפיות
אם הילד שלכם לומד מתמטיקה ללא שימוש במחשבון או אפילו אם מותר לו כבר להשתמש במחשבון – בכל מקרה כדאי ללמד אותו לבדוק את התוצאות בפתרון השאלות. יש דרך קצרה לחישוב אחוזים, שיכולה לעזור במניעת - או תיקון - טעויות חישוב.

מאת: ליאורחינוך ולימודים - כללי02/05/182253 צפיות
הנדסאים מאזור תל אביב, יכולים לעבוד במרכז הארץ. ההנדסאים העתידיים, לומדים בבתי הספר להנדסאים, שנקראים גם בשם מכללות טכנולוגיות.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181738 צפיות
לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירה פופולארית בקרב אנשים אשר מחפשים מקצוע בעל אפשרויות תעסוקה מגוונות וביקוש נרחב. לימודי הנהלת חשבונות מתקיימים במכללות ובתי ספר מקצועיים רבים ברחבי הארץ בהם ניתנת האופציה ללמוד במתכונות גמישות כמו מתכונות לימודי יום, מתכונות לימודים חלקיות ומתכונות לימודי ערב.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181657 צפיות
אתם יושבים מול המחשב, מדפדפים בין אתרים שונים של לימודים ותוהים לעצמכם מה כדאי לכם ללמוד. בעולם של היום קשה מאוד למצוא תעסוקה ללא תואר או תעודה, ולכן אנשים רבים מתחבטים בשאלה מה עליהם ללמוד כדי שהם יוכלו לצאת לשוק העבודה ולמצוא תעסוקה שהיא גם מעניינת וגם בתחום מבוקש. עבור רבים מאלו שחושבים על כך, התשובה היא הנהלת חשבונות הודות לאופי הדינמי של המקצוע הזה, וגם הביקוש הרב שלו. עם תעודה של מנהל חשבונות, עולם התעסוקה יהיה פתוח בפניכם, ואתם רק תצטרכו לבחור את המקום שאתם רואים את עצמכם נמצאים בו.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181527 צפיות
המסלול ללימודי הנהלת חשבונות נחשב בשנים האחרונות לאחד ממסלולי הלימוד המבוקשים ביותר בישראל. מטרתם של לימודי הנהלת חשבונות הינה להכין את תלמידיהם להשתלבות בעולם המקצועי של מנהלי החשבונות בישראל, כמו כן במהלך הקורס ניתנת הכנה למעבר מבחן ההסמכה של משרד התעסוקה אשר מסמיך מנהלי חשבונות צעירים לעבודה בשוק המתפתח בארץ. לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירת מקצוע חכמה אשר טומנת בחובה יתרונות רבים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica