חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אם תחום הפרסום והתקשורת מרתק אתכם זה בשבילכם

מאת: eli levyלימודי תעודה ומקצוע29/10/2013761 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
אם תחום הפרסום והתקשורת מרתק אתכם זה בשבילכם

כיום כולנו כבר יודעים ומודעים לכוחה של התקשרות ולהשפעתה. אם גם אתם רוצים להשפיע ולהטביע חותם אישי, ויש לכם עניין ורצון להיות באינטראקציה בלתי פוסקת עם הציבור, יכולות ורבאלית ודיפלומטיות גבוהות- בואו ללמוד תקשורת, יחסי ציבור, עיתונות ולהתמקצע.

חשיבותה של התדמית בתקשורת  ויחסי ציבור:

בין אם אנו מדברים על ערוצי התקשורת המסורתית כגון עיתונות, טלוויזיה או רדיו, ובין אם על ערוצי התקשורת המקוונת כגון אינטרנט, רשתות חברתיות, פרומים, בלוגים ועוד, כולם משקיעים משאבים בשיווק תדמיתי, יחסי ציבור ודוברות. לימודי יחסי ציבור מכשירים אתכם להיות דוברים ויועצי תדמית ללקוחות פרטיים ולחברות, ומאפשרים לכם להשתלב בשוק העבודה עם תום הקורס.

מה כוללת תכנית הקורס?

היכרות עם אמצעי התקשורת המגוונים שעומדים כיום לרשותנו ופיתוח מיומנות השימוש בהם. במובן זה, לימודי עיתונות ויחסי ציבור מקנים למשתתפים בקורס ידע נרחב ביסודות העיתונות הכתובה האינטרנטית, עיתונות ברדיו ובטלוויזיה, פרסום, דוברות ויחסי ציבור.הקורס בנוי באופן כזה המשלב הרצאות פרונטאליות בצד תרגולי הדמיה ומפגשים עם אנשי מקצוע מהמובילים בתחום, כאשר לרשות הסטודנטים עומדים כל האינסטרומנטים הדרושים לצורך הקלטה, צילום, הקרנה ואנליזה. כבר בראשית הקורס מתחילים הסטודנטים לעבוד על פרויקט הגמר שלהם, הכולל ראיונות, כתבות, סרט קצר או קמפיין פרסומי וכדומה. תכנית הקורס חושפת אתכם לכל האספקטים בעולם הפרסום והתקשורת, ומקנה לכם את הידע העיוני והמעשי הנחוץ, על מנת שתעודת הגמר תהיה פרקטית עם תום הלימודים ותאפשר לכם להתפרנס מהידע שרכשתם.

למי מיועדים לימודי יחסי ציבור או לימודי עיתונאות?

לכל מי שמעוניין בהעשרה בתחום יחסי הציבור ולימודי עיתונאות ולכל מי שכבר עוסק בו ברמה כזו או אחרת אך רוצה להעמיק ולהתמקצע. גם בעלי עסקים קטנים ובינוניים המעוניינים להיות הדוברים של עצמם ולשווק את העסק שלהם באמצעות אחד מאמצעי התקשורת העומדים לרשות הציבור, יכולים ליהנות מסילבוס הקורסים ולצאת נשכרים מהידע ומהמיומנות שקורסים אלו מעניקים. ידע הוא כוח , ובשילוב עם מיומנות- השמים הם הגבול מבחינת האופציות הפרושות בפניכם.

אז אם אתם מעוניינים להשפיע, לייעל, לשפר תדמית, לשתף, להטביע את החותם האישי שלכם ולהיות חלק מעיצוב דעת קהל- לימודי עיתונאות, דוברות או יחסי ציבור פורשים בפניכם פלטפורמה מצוינת, המשלבת עניין, אתגר והתפתחות אישית עם מקצוע מבוקש, המאפשר לכם להיות בעלי השפעה, מייעצים מקצועיים, ובעלי מעורבות אינטנסיבית עם הציבור. כל שעליכם לבחור עם תום הקורס הוא בנישה הספציפית בה אתם מעוניינים לעסוק, בהתאם לכישורים ולהעדפותיכם האישיות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת eli levy

מאת: eli levyצימרים27/11/131083 צפיות
ירח דבש? חתונת כסף? חתונת זהב? אולי בכלל אין מדובר באירוע מיוחד, ואתם פשוט רוצים לבלות יחד, לבד, בלי הפרעות מיותרות ובלי מטלות שוחקות. מגיע לכם, לא? צימר באמירים הוא בילוי מושלם, מפנק, מרגיע ומקרב. מה עוד שפרט לשהות בצימר, שהוא בילוי ופינוק בפני עצמו, אתם מוזמנים ליהנות ממגוון האטרקציות והאופציות שעומדות לפניכם, בהתאם לסוגי הבילוי החביבים עליכם ובהתאם להעדפותיכם האישיות

מאת: eli levyניקיון27/11/131328 צפיות
בין אם מדובר במטבח הפרטי שלנו בבית ובין אם במטבח מוסדי/תעשייתי למטרות בישול בכמויות גדולות (מטבח בבית מלון, בית חולים, במסעדות וכדומה), אנו מייצרים כמות בלתי מבוטלת של פסולת אורגנית. בשני המקרים, הדרך המסורתית לאסוף את האשפה הזו היא באמצעות פח אחד או יותר- תלוי בגודל המטבח ואופי ההתנהלות שבו

מאת: eli levyבריאות גברים27/11/138778 צפיות
במקרים בהם הגידול הסרטני בבלוטת הערמונית מחייב כריתה, יש צורך בניתוח, שאם לא כן עלול הסרטן להתפשט לאברים הסמוכים ולרקמות הסמוכות. כריתה מגבירה את סיכויי ההחלמה במקרים של סרטן מתקדם, ומסייעת במניעת התפשטות גרורתית

מאת: eli levyריהוט 24/11/131029 צפיות
אין ספק כי פינת אוכל כשמה כן היא: היא נעדה לאפשר ארוחה משותפת בהרכבים שונים. לצורך זה היא מורכבת מ שולחן וכסאות. יחד עם זאת לא בכדי ישנם כל כך הרבה סוגי של פינות אוכל שעומדות לרשותכם

מאת: eli levyתעשייה24/11/131032 צפיות
כמות הכביסה המזוהמת שמתכבסת מידי יום בבתי החולים היא עצומה. למותר לציין כי אין מדובר ב"כביסה סטנדרטית" אלא בכביסה, שמכורח המציאות, דורשת הרתחה וחיטוי. פינוי כביסה בדרך המסורתית, לפיה אחיות מעשיות עורמות את הכביסה , מרכזות אותן לתוך עגלות שנמצאות בפרוזדור, ומשנעות אותן לעבר חדרי הכביסה, תוך שהן חולפות על פני המטופלים המאושפזים, גם אורכת זמן רב, וגם מחבלת בשמירה על היגיינת המקום ועל בריאות הפציינטים

מאת: eli levyהדברה21/11/131094 צפיות
פעולות הדברה מתבצעות ע"י אנשים פרטיים וע"י מדבירים מוסמכים. מאמר זה יעסוק בסוגי הדברה שונים, הנעשים ע"י מדביר מקצועי ומוסמך, כאשר הלקוחות עצמם יכולים להיות לקוחות פרטיים או עיריית רעננה.

מאת: eli levyריהוט 21/11/131116 צפיות
כל מי שמבין שאחרי מגוון התפקידים שיש לנו בחיינו (מקום עבודה, יחסי חברות ועוד)- הבית שלנו הוא המקום שבו אנו יכולים לחדש כוחות, "להוריד הילוך" , לנוח, להירגע ולקחת פסק זמן מקצב החיים התזזיתי שלנו

מאמרים נוספים בנושא לימודי תעודה ומקצוע

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע05/01/181653 צפיות
לימודים, בכל תחום שהוא, מאפשרים לנו להעמיק ולהרחיב את הידע שלנו, מה שתורם רבות להתפתחות האישית שלנו. לצד זאת, חשוב גם שהדברים שנלמד ישמשו אותנו בעתיד, ולא רק ימלאו את ראשנו בעובדות כאלו ואחרות. זו הסיבה לכך שאנשים פונים ללימודי תואר או לימודיים מקצועיים, ורוצים בכך לא רק לרכוש השכלה, אלא גם כלים שיאפשרו להם למצוא תעסוקה עתידית. למרבה השמחה, ישנו מקצוע שעונה על שתי הדרישות הללו, ויש לו יתרון חשוב נוסף – הוא מבוקש במיוחד.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע03/01/181679 צפיות
לימודי הנהלת חשבונות בארץ נחשבים ללימודים מכווני תעסוקה אשר מטרתם היא להכשיר מנהלי חשבונות למעבר בחינות ההסמכה של משרד הכלכלה ולהשתלבות מהירה בתעשיית הנהלת החשבונות בארץ. תכנית הלימודים בקורסים השונים להנהלת חשבונות מורכבת באופן כמעט שווה משעות לימוד עיוני ושעות תרגול מעשי מבניהן ניתן למצוא שעות תרגול המוקדשות להקניית היכולות לעבודה בסביבה ממוחשבת.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע03/01/181592 צפיות
תחום הנהלת החשבונות נלמד בארץ בצורה של קורסים המקנים השכלה מקצועית בתחום ברמות שונות של העמקה. בכדי להתחיל לעבוד כמנהל חשבונות מהשורה הדרישה הינה למעבר הקורס הראשון במסלול ללימודי הנהלת חשבונות ולמעבר הבחינה להסמכת מנהלי חשבונות מטעם משרד התעסוקה, לימודי הנהלת חשבונות כוללים 3 קורסים הניתנים ללמידה במתכונות לימודים מלאות וחלקיות.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע03/01/181450 צפיות
אחת המטרות החשובות של כל מקצוע שלומדים, בין שמדובר בתואר או בלימודי תעודה, היא לספק את הכלים הנחוצים למען מציאת עבודה. ישנם מספר מקצועות שנחשבים למבוקשים במיוחד בהקשר הזה כשאחד מהם הוא הנהלת חשבונות. עם המקצוע הזה ניתן לצאת לשוק העבודה עם תעודה מקצועית שלא רק מאשרת שאתם מוסמכים לעסוק בתחום, אלא מאפשרת לכם לעסוק בתחום במגוון מקומות.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע28/12/171404 צפיות
אחד מהדברים שכולנו שוקלים כאשר אנו פונים ללמוד מקצוע כזה או אחר הוא האם יש בו עתיד מקצועי, והאם נוכל להתפרנס ממנו בהצלחה. בשל הסיבה הזו, אנשים רבים פונים לפנות את אחד המקצועות שתמיד יש להם ביקוש בשוק, ולא רק זאת, אלא הביקוש עבורו הולך וגדל עם השנים – הנהלת חשבונות.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע04/12/171534 צפיות
במציאות כלכלית בה כסף מהווה גורם מכריע הנהלת חשבונות מהווה את אחד המקצועות הנדרשים ביותר בשוק, כיום בכל חברה ניתן למצוא מחלקה שאחראית על תחום ניהול החשבונות ובה עובדים מנהלי חשבונות שתפקידם: פיקוח על מאזן ההוצאות וההכנסות של החברה, פיקוח על תזרים המזומנים, התנהלות מול גופי המיסוי וגופים ממשלתיים נוספים, התנהלות שכר מול עובדים, רישום וניהול של הפעולות הפיננסיות המבוצעות בארגון, חלוקת תקציב, ניהול פיננסי ועוד.

מאת: אסף דורילימודי תעודה ומקצוע30/11/162044 צפיות
קורס חשמלאי בודק כשרוצים להתעמק בנושא חדש ולהבין אותו לעומק, צריכים לקחת פסק זמן, לחשוב, לאסוף מידעים על הנושא, וכך להתפתח, זה הכיוון הנכון כאשר מעוניינים ללמוד ולהעשיר את הידע בתחום של חשמלאי,.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica