חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לינה ליד האתרים הרומנטים ביותר בפריס

מאת: עודד עומר בתי מלון01/11/2013981 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נשיקה צרפתית – ביקור בעיר הרומנטית ביותר בעולם:

מכל הערים המתוירות באירופה, קשה למצוא אחת המזוהה יותר עם אהבה ורומנטיקה מהבירה הצרפתית. אולי אלו בתי הקפה הקטנים המצויים בכל פינה, ואולי אלו הבניינים הציוריים בני מאות השנים המרכיבים את אחד הפאזלים האורבניים הציוריים ביותר באירופה. עשרות סרטים הוליוודיים וספרים, עשו בעיר שימוש כתפאורה הולמת לעלילות הרומנטיות שהוצגו בהן. אם אתם מתכננים טיול לאירופה הקלאסית ומעוניינים לשלב מרכיב רומנטי בטיול שלכם, פאריז היא נקודת חובה עבורכם. בשורות הבאות נביא לכם חלק מהאתרים הרומנטיים ביותר בעיר, כאלה הנתפסים בכל העולם כנקודות חובה למטיילים ואוהבים באשר הם.

אחד המאפיינים הבולטים של עיר האורות, היא הארכיטקטורה המיוחדת שלה, המורכבת משילוב של סגנונות בניה האופייניים לאיטליה וגרמניה השכנות, ששולבו בבנייה המסורתית הצרפתית. עליות הגג המפורסמות של העיר, הרחובות הצפופים עם חיפויי האבן העתיקים שלהם, לוקחים את המטייל לטיול בזמן, ולרגעים, בשיטוט בין הסמטאות הנחבאות של העיר, יכול המטייל לחוש כאילו הוא נמצא בתקופת לואי ה-15 או בתקופות היסטוריות אחרות, שלמרות הקדמה והטכנולוגיה המהירות של ימינו, כאילו פסחו על העיר והותירו אותה קפואה בזמנים רומנטיים ומסעירים.

השכרת דירות בפריס - להיות פריזאי רק לכמה ימים:

אחת הדרכים היפות יותר להכיר את העיר באמת, היא האפשרות לשכור דירה בעיר ולאו דווקא להיצמד לדרך המסורתית של שימוש בבתי המלון. כיום קיים מגוון עצום של דירות בפריס העומדות להשכרה לתיירים ולמטיילים, וכל אחד יכול לבחור לו דירה במיקום הנוח לו ובגודל הרצוי לו, בהתאם ללוח הזמנים שלו ולתקציבו האישי. משפחות יוכלו לשכור דירות נופש גדולות המהוות תחליף מצוין לבתי המלון הגדולים, וכך ניתן לחוות את החוויה הפריזאית כפי שהיא ניבטת מעיניהם של התושבים המקומיים.

דמיינו את עצמכם קמים בבוקר בדירה אותה שכרתם, יורדים לאחת המאפיות המקומיות הנמצאות כמעט בכל רחוב, רוכשים לכם את הקרואסון שרק עכשיו יצא מהתנור, ואתם יושבים במרפסת המשקיפה אל רחובות העיר, ומקשיבים לעיר האדירה הזו מתעוררת לחיים, כאשר אתם לוגמים בנחת את הקפה החם המלווה במאפה. הרגע הרומנטי הזה, בו שניכם משתלבים בעיר כאילו הייתם חלק ממנה יישאר חרוט בזיכרונכם הרבה יותר מאשר ביקור תיירותי מהיר במגדל אייפל המפורסם או באחד המוזיאונים. בשנים האחרונות מאז גילו התיירים את אופציית השימוש בדירות בפאריז עולה מספר המשתמשים בשירות המיוחד הזה ללא הרף, וכיום טיול המשולב במגורים בדירות נופש בעיר, הוא מקובל ושגרתי ממש כפי שבעבר היה עם בתי המלון.

אם תרצי שאראה לך, את העיר באפור:

קשה לשים את האצבע על האתרים הרומנטיים בעיר כיוון שהעיר כולה היא אתר רומנטי אחד גדול, שכן לכל פינה בעיר ולכל רחוב יש היסטוריה ארוכה הכוללת מאורעות כבירים שהשפיעו על צרפת ועל העולם כולו. טיול בפונט-נף או במונמרטר, שיט על הסיין או הליכה בשדרות השאנז אליזה ומעבר בשער הניצחון, ביקור בלובר או טיול בגני וורסאי, כל אחד מהמקומות הללו נוצר בקרבו מאות שנים של מהפכות, אהבות, מלחמות ורומנטיקה אינסופית. תוכלו לבקר במוזיאון הרומנטיקה (אם לא בפאריז אז איפה), ובגני לוקסמבורג, למעשה אם תרצו לראות את כל האטרקציות של העיר, סביר להניח שהטיול שלכם ייראה יותר כמו מרתון מאשר טיול. לכן לאלה מכם המעוניינים לספוג את הרומנטיקה עמוק אל תוך הגוף, לקחת נשימה, ולחוות את העיר דווקא בדרך האיטית. שכרו לכם דירה בעיר, חיו בה למשך כמה ימים, שוטטו בסמטאות ובשווקים הססגוניים שלה, וותרו על המרוץ אחר סימוני ה-V ביומן הטיול שלכם, והכי חשוב השאירו הרבה מקום לגעגועים, כי אחרי פאריז סביר להניח שאת המילה "רומנטיקה" כבר תבטאו אחרת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

localist - דירות נופש וצימרים בחו"ל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עודד עומר

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182163 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182026 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181395 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181498 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181577 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181481 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181470 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica