חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מודעות לשפת גוף

תדמיתו של אדם היא תוצאה של הפער בין מה שהאדם מעוניין להיות לבין מי שהוא. אנשים רבים לא מרוצים מהמראה שלהם ומעצמם ומנסים לממש את רצונותיהם על ידי פעולות חיצוניות שונות כמו בחירת תכשיטים ובגדים מסוימים. לעיתים קרובות הפעולות השונות שאדם עושה למימוש מי שמעוניין להיות, גורמות לכך שהוא מרחיק עצמו ממי שהוא באמת. הפער הזה עלול לגרום לכך שהאדם ייתפס בסביבה כחסר אמינות וישדר זיוף שיגרום לאנשים להתרחק.

על מנת להביא להתאמה בין מי שהאדם באמת לבין מי שמעוניין להיות, חשוב לרכוש הבנה ומודעות לתהליכים אשר חושפים את המסרים שמשדרים כל פריט או פעולה. בניגוד לנהוג לחשוב, שפת הגוף היא אינו מושג הכולל תנועות גוף בלבד, אלא מתייחס לאופן בו האדם חי. הדרך בה אדם בוחר להתלבש, הדרך בה מדבר ואפילו האופן בו מרהט את ביתו, כל פעולותיו הם חלק משפת גוף. המודעות לשפת הגוף תסייע לאדם לרכוש שליטה ולנתב את מערכות הקשר על פי רצונו.

אדם אשר ישדר מסר בתדמיתו החיצונית, אשר אינו תואם את אופיו הפנימי עלול להעביר מסרים סותרים לסביבה. על ידי רכישת מודעות אל שפת גוף, יוכל האדם לדעת כיצד לשדר מסרים התואמים את אופיו ולהימנע מלשלוח מסרים סותרים. אדם שתדמיתו החיצונית משדרת מסרים התואמים לאופיו הפנימי, ייצור אמינות ואותנטיות. אנשים הנתפסים כאמינים הם אנשים שהסביבה משתכנעת דרכם ומאמינה להם. רכישת מודעות למסרים שמעבירים כל פריט וכל פעולה, תוכל לסייע להבין אילו מסרים מעביר האדם ולוודא כי מעביר את המסר בו מעוניין.

ד"ר קובי אסף הוא חוקר שפת גוף אשר כתב ספרים בנושא ומעביר סדנאות. קובי אסף מאמין כי מודעות עצמית היא חשובה ביותר עבור אדם המעוניין להיות שלם עם עצמו ולהציג את הצדדים החיוביים שלו.

 



תגיות המאמר: שפת גוף, קובי אסף


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קובי אסף

מאת: קובי אסףאימון אישי31/03/101167 צפיות
מקומה של שפת הגוף בחיינו הוא נרחב. לרוב מניחים כי שפת גוף היא רק תנועות גוף, אך למעשה היא מתייחסת לכל הפעולות של האדם. הדרך בה האדם מדבר, האופן שבו מתלבש, תחזוקת הגוף שלו, האביזרים שבוחר, התנהגותו וכל פרט אחר, כולם הם חלק משפת הגוף של האדם. המודעות לשפת הגוף היא חשובה ביותר ויכולה לסייע לאדם לשלוט טוב יותר במסרים אשר מעביר לסביבה והרושם אשר מותיר על אנשים.

מאת: קובי אסףתקשורת28/02/108674 צפיות
אנשים רבים חושבים כי שפת הגוף מתייחסת אל תנועות הגוף של האדם בלבד. למעשה שפת גוף כוללת את כל פעולותיו של האדם והאופן שבו הוא חי. צורת הלבוש של האדם, אביזרים בהם בוחר, חיתוך וצורת הדיבור שלו והאופן בו מרהט את ביתו, פעולות אלה ואחרות נכללות בשפת הגוף של האדם. רכישת מודעות לשפת הגוף תקנה לאדם יכולת לנתב ולשלוט על מערכות הקשר השונות בחייו, בהתאם לרצונו.

מאת: קובי אסףתקשורת04/02/102126 צפיות
אנשים רבים מניחים כי המונח שפת גוף מתייחס אל תנועות הגוף בלבד, אך הנחה זו רחוקה מן האמת. שפת הגוף של האדם כוללת הרבה יותר מתנועות גופו ולמעשה היא כל פעולותיו של האדם. צורת הלבוש של האדם, האופן שבו בוחר לרהט את ביתו, חיתוך הדיבור שלו וצורת הדיבור ובכלל האופן בו הוא חי, כולם משתייכים לשפת הגוף של האדם. חשוב לרכוש מודעות לשפת הגוף שכן המודעות הזו תקנה לאדם שליטה ויכולת לנתב את מערכות הקשר השונות כפי שמעוניין.

מאת: קובי אסףתקשורת03/09/091372 צפיות
שפת הגוף מהווה חלק מהותי בתהליך יצירת קשר. שפת הגוף משפיעה רבות על המסר אשר אדם מעביר לאדם העומד מולו. הנטייה לחשוב כי שפת גוף מתייחסת אל תנועות הגוף בלבד, היא שגויה ולמעשה שפת הגוף היא כל פעולותיו של אדם. הבגדים שלובש, הפריטים השונים, צורת הדיבור שלו וחיתוך הדיבור, פרטים אלה ואחרים משפיעים על המסר אשר מעביר. אדם אשר רוכש הבנה זאת ומבין כיצד משפיע כל פרט על המסר אשר מעביר, יוכל לשלוט ולנתב את הקשרים השונים עם אנשים בהתאם לרצונותיו.

מאמרים נוספים בנושא חינוך ולימודים - כללי

מאת: עידן קלייןחינוך ולימודים - כללי20/12/214020 צפיות
Среди множества разнообразных и популярных курсов, предлагаемых в последние годы пенсионерам и пожилым людям, есть ряд особенно интересных и привлекательных вариантов - вот некоторые из них, о которых стоит знать:

מאת: עופר שלוחינוך ולימודים - כללי24/09/204865 צפיות
הכל על מקצוע עיצוב גרפי וקורס עיצוב גרפי.

מאת: רונית שמאי שורץחינוך ולימודים - כללי12/07/191915 צפיות
אם הילד שלכם לומד מתמטיקה ללא שימוש במחשבון או אפילו אם מותר לו כבר להשתמש במחשבון – בכל מקרה כדאי ללמד אותו לבדוק את התוצאות בפתרון השאלות. יש דרך קצרה לחישוב אחוזים, שיכולה לעזור במניעת - או תיקון - טעויות חישוב.

מאת: ליאורחינוך ולימודים - כללי02/05/182260 צפיות
הנדסאים מאזור תל אביב, יכולים לעבוד במרכז הארץ. ההנדסאים העתידיים, לומדים בבתי הספר להנדסאים, שנקראים גם בשם מכללות טכנולוגיות.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181746 צפיות
לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירה פופולארית בקרב אנשים אשר מחפשים מקצוע בעל אפשרויות תעסוקה מגוונות וביקוש נרחב. לימודי הנהלת חשבונות מתקיימים במכללות ובתי ספר מקצועיים רבים ברחבי הארץ בהם ניתנת האופציה ללמוד במתכונות גמישות כמו מתכונות לימודי יום, מתכונות לימודים חלקיות ומתכונות לימודי ערב.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181665 צפיות
אתם יושבים מול המחשב, מדפדפים בין אתרים שונים של לימודים ותוהים לעצמכם מה כדאי לכם ללמוד. בעולם של היום קשה מאוד למצוא תעסוקה ללא תואר או תעודה, ולכן אנשים רבים מתחבטים בשאלה מה עליהם ללמוד כדי שהם יוכלו לצאת לשוק העבודה ולמצוא תעסוקה שהיא גם מעניינת וגם בתחום מבוקש. עבור רבים מאלו שחושבים על כך, התשובה היא הנהלת חשבונות הודות לאופי הדינמי של המקצוע הזה, וגם הביקוש הרב שלו. עם תעודה של מנהל חשבונות, עולם התעסוקה יהיה פתוח בפניכם, ואתם רק תצטרכו לבחור את המקום שאתם רואים את עצמכם נמצאים בו.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181533 צפיות
המסלול ללימודי הנהלת חשבונות נחשב בשנים האחרונות לאחד ממסלולי הלימוד המבוקשים ביותר בישראל. מטרתם של לימודי הנהלת חשבונות הינה להכין את תלמידיהם להשתלבות בעולם המקצועי של מנהלי החשבונות בישראל, כמו כן במהלך הקורס ניתנת הכנה למעבר מבחן ההסמכה של משרד התעסוקה אשר מסמיך מנהלי חשבונות צעירים לעבודה בשוק המתפתח בארץ. לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירת מקצוע חכמה אשר טומנת בחובה יתרונות רבים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica