חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שמלות כלה 2014

שמלות כלה של שנת 2014 לא מאופיינות בשינוי סגנון טוטאלי לעומת שנה שעברה. שמלות כלה 2014 מתאפיינות בסגנון חושני, צמוד, מלא תחרה ועושר. אפשר לומר ששמלות כלה נפוחות למרות היתרונות הברורים, הן בהחלט לא הטרנד הכי נפוץ של שנת 2014.

שמלות כלה 2014 – שיק ואצילות לצד קלאסיקה

שמלות כלה של שנת 2014 מאופקות במקצת, קלאסיות, בעלות מראה פשוט לעומת מה שהתרגלנו לראות בעשור האחרון אך בהחלט מעניקות נוכחות לכלה עצמה. בפשטות הזו מעורבים הרבה בדים עדינים, טול, תחרות למכביר, חרוזים ואבני חן שמוסיפים המון למראה אצילי, סקסי ואף מלכותי.

שמלות כלה 2014 - שמלות נשף

הטרנד העכשווי בשמלות כלה הוא פחות אקסטרווגנטי. שמים דגש רב על הפרטים הקטנים, אם בעבר הדגש היה על הנפח, כיום הדגש הוא על איכות הבד, על מראה זוהר בסגנון שמלות נשף. הרבה רוך ועדנה משתקפים, הנשיות עומדת במרכז העניינים, מחשופי גב עמוקים, לצד בדים שקופים המשתלבים במחשופים ובאזורים אסטרטגיים מחמיאים ותופסים את הבמה השנה. שמלות כלה בסגנון שמלות נשף הנשפכות ומחמיאות לגוף הן המילה האחרונה וצו האופנה.

המעצבים הולכים על סגנון מינימליסטי מבחינת הנפח ומעניקים במה לאישה עצמה שתהווה את מקור ההתפעלות של הערב בתוך שמלה יפהפייה.

את בכל זאת מתעקשת על שמלות כלה נפוחות?

אל דאגה, כל מעצב/ת שמכבדים את עצמם מחזיקים עדיין שמלות כלה נפוחות בקולקציה החדשה, שכן הדרישה להן עדיין קיימת. כמובן שגם השמלות הנפוחות מעוצבות בהתאם לטרנדים החמים של עולם האופנה, עם דגש על איכות הבד, זוהר ופחות על שכבות בד בלתי מחמיאות.

טיפ חשוב לכל הכלות

אל תתקבעו על סגנון ספציפי של שמלות כלה למרות הטרנד הברור של השנה. תמדדו את כל הסגנונות והתייעצו עם סטייליסטים ומעצבי הבית. לא תמיד מה שאנו חושבות להכי יפה וטרנדי, יחמיא לנו הכי הרבה. מעבר לטרנדים ולצווי אופנה, חשוב ששמלת הכלה תחמיא לגזרה שלנו ושיהיה בה נוח, אז את באמת נראית הכי זוהרת!

בסלון כלות "אנה מרי " יעצבו לך את שמלת החלומות שלך בהתחשבות בטרנדים העכשוויים אך חשוב הרבה יותר, בהתאם למבנה גופף ולטעמך האישי בואי להתרשם מהקולקציות של שלמות כלה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סלון כלות "אנה מרי" מציע לכלות קונספט שונה בבחירת שמלת כלה : לא רק לתפור שמלת חלומותך לפי עיצוב אישי , אלא גם בחירה ענקית של שמלות חדשות ממעצבים בינלאומיים על פי טרנדים חדשים של אופנת שמלות כלה. תוכלי גם למצוא אצלנו גם אקססוריז שונים ליום החתונה . בנוסף אנו מציעים לך שירות מיומן של מאפרת מקצועית ומעצבת שיער מרינה ויק .

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אנה מרי

מאמרים נוספים בנושא שמלות כלה ובגדי חתן

מאת: רוני הכהןשמלות כלה ובגדי חתן07/12/171513 צפיות
איפה מוצאים שמלה שכזו? עבור שמלות ערב תל אביב הוא המקום המושלם, כזה שחוסך הרבה התרוצצויות ברחבי עיר שלמה.

מאת: ניב אבןשמלות כלה ובגדי חתן27/06/171931 צפיות
איך יודעים לבחור את השמלה האחת שתיראה הכי טוב שאפשר על הגוף וגם תהיה נוחה למשך של כמה שעות טובות של אירוע? קראו את הדברים הבאים.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/162228 צפיות
חתונה, הינה הזדמנות נהדרת, עבור גברים רבים ללבוש חליפת חתן יוקרתית ולהיראות שונה, מאשר הם נראים במהלך היום יום. מדובר על יום מיוחד ומקודש שבו הם יכולים להראות לכל החברים ובני המשפחה

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/162096 צפיות
אופנת גברים מתפתחת מדי יום בקצב מהיר, יותר ויותר גברים מקבלים מודעות למראה החיצוני שלהם ומתחילים להשקיע בו זמן וכסף רבים. אם מדובר בחתנים צעירים המחפשים חליפת חתן ייחודית ועשירה, ניתן ללכת דווקא על הסגנון של חליפות שחורות לחתן

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161873 צפיות
לא רק לכלה, מגיע ללבוש שמלה מפוארת אלא החצי השני שלה בן זוגה, חייב להיראות מרשים ואלגנטי. בחירה של חליפת חתנים, אינה קלה. יש מבחר רב של חליפות ויש להתאים אותן על פי מבנה גופו וטעמו האישי של החתן. ברים רבים, עשויים להיאבד בתוך שפע של מבחר בתחום החליפות. יש להגיע לחנויות המובחרות שבהן נמצא צוות מיומן של מוכרים שמתמחים באופנת גברים. יש למצוא חנויות שיש בהן הכל מחליפות, חולצות, עניבות, ואפילו חנויות עם נעליים.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161891 צפיות
כיום, על מנת למצוא חליפות חתן זולות, קיימת מספר דרכים מובילות, כגון: חנויות אופנה רבות יוצאות מדי זמן מה, במיוחד בתקופת החגים במבצעי ענק עבור בגדי אופנה לגברים, אם אתם נישאים בתקופת האביב, תוכלו לקחת בחשבון כי בחג פסח תוכלו ליהנות ממגוון רחב של מבצעים והנחות בכל רחבי הארץ.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161855 צפיות
בזמנים המודרניים של היום, ניתן למצוא חליפות גברים שמתאימות לאירועים השונים, אם לעסקים, לעבודה, לאירועים מיוחדים ואפילו חליפות חתן. חליפת גברים, נמדדת באיכות הבד, בהתאמתה למבנה הגוף, וישנן חליפות, המוזמנות בתפירה אישית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica