חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדברה אורגנית

מאת: דוד לוקשביץניקיון13/12/2013809 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הדברה אורגנית נוסדה בשנים האחרונות. המודעות העולמית וכמובן בישראל הביאה איתה את ההדברה האורגנית, חומרים אלו מופקים מחומרים טבעיים בלבד המאפשרים להשאר בבית בשעת הריסוס לדוגמה הגלקסי גארד והאורנג גארד. חשוב לציין כי היתרון בחומרים אלו בחוסר רעילות סביבתית ואקולוגית אולם הדברה זאת אינה פותרת מגוון רחב של בעיות בתחום ההדברה. מחיר ההדברה גבוה בהרבה מהדברה רגילה ואינו נותן פתרונות כמובן לבעיות נמלים ותיקנים שלא לדבר על בעיות פרעושים ותיקן גרמני.בעבר היה נהוג להשתמש בקבוצת הזרחניים האורגניים אשר יצאו משימוש בארצות הברית וגם בישראל בשנים האחרונות, כיום רוב המדבירים במדינת ישראל נוהגים להשתמש בקבוצת הפרתרואידים חומרי הדברה כימיים בעלי רעילות נמוכה ביותר אשר מאפשרים חזרה למקום הריסוס לאחר כחצי שעה . ישנם בעיות בתחום ההדברה כמו הררקת יוניםאינו יעיל עבורם הפתרונות לרוב על ידי דוקרנים ליונים או רשתות ליונים,הדברה אורגנית אינה הוכיחה את עצמה ולכן מרבית האנשים אינם נוהגים להשתמש בהדברה זאת, כדאי לבדוק היטב את משך האחריות הניתנת לכל פעולת הדברה וריסוס, כאשר מבצעים הדברה אורגנית ברוב המקרים אין אחריות כלל או אחריות קצרה ביותר מכיוון שחומרים אליו אינם יעילים לפרק זמן ממושך.קבוצת הפרתרואידים מופקת מפרחי החרצית על ידי תהליך העובר סנטוז, בעבר היה נהוג להשתמש בפרטרינים אלו חומרים אשר היו גורמים לחרקים למכה קלה ולאחר מכן החרקים היו מתאוששים וחוזרים לפעילות, הדברה אורגנית לרוב נהוגה בשימוש בצמחים הרי סך הכל מטרתנו לאכול צמחים שאינם רוססו על ידי חומרי הדברה כימית כדאי ומומלץ להשתמש בחומרים אורגניים כדי לטפח את עצי הפרי שלנו, כאשר מבצעים הדברת חולדות או הדברת עכברים אין שימוש הדברה אורגנית כלל, כאשר אנו מגלים חרקים בבית או בחצר כדאי לפנות למדביר מקצועי מיומן אשר יוכל לאבחן את סוג הטיפול הנכון עבורנו ובמחיר הגון, הדברה אורגנית יכולה להגיע למחיר של ארבע מאות או חמש מאות שקלים בממוצע עם אחריות קצרה לתיקנים ונמלים,לעומת הדברה רגילה שמאפשרת לחזור אחרי חצי שעה עד שעה במחיר של מאתיים שקל בממוצע לעומת ההדברה האורגנית,כיום בישראל המגמה לעבור לשיטת הדברה ירוקה שמאפשרת חזרה מהירה למקום הריסוס ללא צורך ביציאה מרובה מהבית ולכל מדביר יש חומרים אלו המאפשרים לנו לחזור בהקדם מומלץ לקבל אחריות של שנה לתיקנים וחצי שנה לנמלים, כאשר ביצענו הדברה אורגנית לפרעושים או תיקן גרמני אין אחריות כלל מכיוון שהדברה זאת אינה פותרת כנראה בעיות אלו, לעומת הדברה שיכולה לפתור בעיות אלו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דוד לוקשביץ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד לוקשביץ

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181667 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181253 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181374 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181380 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181356 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181272 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה07/02/181267 צפיות
הדברת טרמיטים ללא קידוח זה הטרנד החדש הקיים בתחום הטרמיטים. במידה ויש ברשותכם מוצרי עץ ואתם מתגוררים באזורים אשר קיימת נגיעות טרמיטים כדאי לבצע טיפול והדברת טרמיטים ללא קידוחים כלל.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211487 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: yoni romניקיון31/05/181260 צפיות
האם הגיע הזמן לקנות ספה חדש או שאפשר עדיין ל"הציל" אותה? ואם כבר, איך בוחרים חברה מקצועית לניקוי ספת הבד?

מאת: רוני הכהןניקיון13/05/181313 צפיות
אחד מן הדברים שמאוד חשובים הוא שמירה על המקום של העבודה נקי ומסודר

מאת: רוני הכהןניקיון12/11/171802 צפיות
מה קורה כשאר הניקיון הזה הוא דבר אשר צריך להישמר באופן יציב גם במקום של העבודה שאליו מגיעים המוני אנשים כל יום מחדש ושם הם נמצאים לטווח של שמונה שעות ואף יותר מכך בממוצע? את הפעולה של הניקיון חלק ניכר מבצעים על ידי חברות ניקיון משרדים בתל אביב שם יש ריכזו גבוה של בתי עסק בצורה בולטת.

מאת: נריה שמואליניקיון21/08/171956 צפיות
מה חברות ניקיון יכולות לעזור לאדם הפשוט?

מאת: שלום כהןניקיון02/08/171648 צפיות
יש לא מעט דברים בחיינו שכולנו יודעים שעלינו לעשות אך לא נוח ולא נעים לנו להתעסק בהם. לדוגמה: ניקיון. מי לא היה רוצה שהבית שלו יהיה נקי יותר? ומי לא היה רוצה שהמשרד שלו יהיה מרשים מבחינת הניקיון והסדר? עם זאת, לא קל לענות על השאלה כיצד נוכל לשמור על הסדר ועל הניקיון בכל המרחבים שבהם אנחנו נמצאים כך שאתם ממש לא היחידים שמוטרדים מהעניין הזה. אפשרות טובה יכולה להיות הזמנת שירותיה של חברת ניקיון מקצועית כי חברה כזאת יכולה לעשות עבורכם את כל העבודה. חברת ניקיון מובילה תוכל להגיע לביתכם או לכל נכס אחר

מאת: רוני הכהןניקיון02/12/161608 צפיות
צריכים להתמודד עם שלבים לא פשוטים החל מבחירת איש מקצוע לעבודת השיפוצים, להתמודד עם השיפוצים עצמם שכוללים רעש ולכלוך שמצליחים להגיע לכל חדר מחדרי הבית, ולבסוף לחזור אל השגרה רק על מנת לגלות כי הבית פשוט מאוד מלוכלך. איך מנקים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica