חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

3 טיפים מה באמת חשוב לפני שיוצאים לחופשה ולטיול בחו"ל...וגם בארץ?

מאת: Travel infoטיולים בחו"ל04/12/20091164 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אז לפני שנוסעים לחופשה ולטיול בחו"ל...וגם בארץ מומלץ שתקפידו על הדברים הבאים:

1. אריזה נכונה של הציוד שתקחו אתכם לטיול בחו"ל - הרי אפשר להעמיס את כל הבית על הגב ואת כל החיים בתוך מזוודה,

אבל למה לכם...?

ארזו רק את הדברים שאתם באמת צריכים לשימוש יום יומי ולא את הדברים שלא יהיה לכם בהם שימוש...חבל שתסחבו עם ציוד עודף, לא תשתמשו בו, תבצעו עוד שופינג ביעד השהייה בחו"ל ותאלצו לשלם סכומי כסף לא קטנים על משקל עודף לחברת התעופה בעת החזרה הביתה.

המשקל שמותר לעלות בדרך כלל על המטוס מבחינת ציוד במזוודה הינו 20 קילו לאדם פרט ליעדים רחוקים כגון: ארה"ב, ברזיל ועוד רבים שחברות התעופה נותנות לעלות משקל כפול מהמותר לטיסות באירופה.

זכרו...בדקו עם סוכן הנסיעות וחברת התעופה על המשקל שמותר לכם לעלות על המטוס ובינתיים אתם מוזמנים לקרוא על הציוד שמומלץ לארוז לחופשה בחו"ל ועל מה תוותרו ולהשאיר בבית?!

2. "כסף סובב את העולם" - ובטח גם את החופשה והטיול שלכם בחו"ל...וגם בארץ!

אז את התקציב שלכם לחופשה רק אתם תדעו, אבל יש כמה טיפים שמומלץ מאוד שתקחו אתכם בשביל שתוכלו לארגן לכם את התקציב הנוח ביותר והטוב ביותר בשבילכם לטיול בחו"ל,

טיפ אחד מיני רבים שאנחנו יכולים להמליץ לכם עליו הוא שתארגנו את התקציב שלכם על פי המטרה שלכם בנסיעה לחו"ל או בארץ, לכל אחד ואחת מאיתנו יש מטרות אחרות במהלך השהייה בחו"ל, אחד נוסע בשביל בטן גב ואחד נוסע בשביל לאכול טוב ולשפוניג תוסס שיחזיר אתכם לישראל הכי מאושרים שיש.

קוראי אקדמיקס מוזמנים לקרוא על הטיפים הטובים ביותר לתקציב כספי נכון לחופשה ולטיול בחו"ל...וגם בארץ.

3. ואם בענייני כספים ותקציבים אז אתם בטח תרצו לחסוך בעלויות של הוצאות  בתי המלון בחו"ל בהתאם לרמת האירוח, ההוצאות הנלוות על שירותי הקרקע שכוללים השכרת רכב בחו"ל ואפילו כרטיס הטיסה שלכם שמהווה חלק נכבד מההוצאה הכספית על הטיול בחו"ל.

בדקו טוב את עלויות כרטיס הטיסה ושריינו לכם בהקדם מקומות אם המחיר נוח לכם ולכיס שלכם, מקומות על טיסות שכר מומלץ לסגור קרוב ככל שאפשר לתאריך היצירה מהארץ, לעומת זאת טיסות סדירות מומלץ תמיד לרכוש מוקדם ככל האפשר אף על פי שלפעמים חברות התעופה מחליטות לפנק אתכם במבצעים והנחות אטרקטיביות שחוסכות עלויות בצורה משמעותית, התייעצו על כך עם סוכן הנסיעות שלכם או שתקפצו לביקור אצלנו באתר ותבדקו את הנושא מקרוב

כל המידע על חופשות וטיולים בחו"ל...וגם בארץ

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

היכנסו לאתר שלנו הכל על חופשות וטיולים בחו"ל...וגם בארץ http://www.travelinfo.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Travel info

מאת: Travel infoליסינג והשכרת רכב29/08/101195 צפיות
אחת מהבעיות הגדולות ביותר שקיימות במהלך בחירת מוצר תיירותי הינה בחירת השכרת הרכב בחו"ל או בארץ, השכרת רכב בעולם ובארץ כולל מספר פרמטרים חשובים שהכרחיים במידה והחלטת לשכור רכב.

מאת: Travel infoליסינג והשכרת רכב23/08/101345 צפיות
אחת הבעיות הקשות ביותר היא איך לבחור חברת השכרת רכב בין כל חברות השכרת הרכב הקיימות ופועלות בארץ ובעולם, בחירת החברה חייבת להיות תלויה במספר פרמטרים החל ממחיר ההשכרה ליום ועד לשירות שנחשב לפרמטר המוביל.

מאת: Travel infoתיירות ונופש - כללי02/08/10829 צפיות
מי לא מכיר את המשפט הידוע "לחופש נולדנו" או..."העבודה היא חיינו אבל לא בשבילנו", אז הדבר שאני רוצה הפעם לדבר עליו הוא הנופש בחו"ל ובארץ שכל אחד מאיתנו זקוק לו, וכל כך וחשוב לא פחות מהעבודה בחיים. כי מה חשוב יותר מנופש

מאת: Travel infoטיולים בחו"ל29/07/103295 צפיות
כמות הפעמים ששמעתי מטיילים ולקוחות שלי כסוכן נסיעות את השאלה "לאן כדאי לנסוע לנופש...?" כבר קשה לי מאוד לספור, אז החלטתי שמי שירצה באמת לדעת יוכל לקרוא במקום שאני יחזור על דברי כל עונת תיירות מחדש.

מאת: Travel infoטיולים בארץ21/07/101121 צפיות
שנת 2010 היא שנה של עלייה משמעותית בתיירות הפנים בישראל וישנם מספר סיבות עיקריות שמשפיעות על תיירות הפנים והחוץ! הכנסו וקראו עוד על הנופש בארץ בשנת 2010.

מאת: Travel infoליסינג והשכרת רכב16/04/101267 צפיות
השכרת רכב בחו"ל...וגם בארץ זה כל העניין שלך? מהשכרת רכב אתה פוחד וחושש? הגיע הזמן שתבין שהשכרת רכב נועדה בשביל להקל לך על החיים במהלך החופשה והטיול בחו"ל, אז תן גז אנחנו איתך!

מאת: Travel infoטיולים בחו"ל05/01/101293 צפיות
אז פורטל התיירות הגדול בישראל טרוול אינפו Travelinfo יוצא לדרך במהדורה החדשה של 2010 באתר תוכלו למצוא את כל התשובות לכל השאלות לגביי החופשה והטיול הבא שלכם בחו"ל...וגם בארץ, הצטרפו אלינו...הכל נמצא ממש בהמשך!

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196502 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182291 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181476 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181542 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181426 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171416 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171409 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica