חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איסלנד היא היעד החם של השנה

מאת: אנדר איסלנדטיולים בחו"ל05/12/20091309 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מדריך הנסיעות העולמי לונלי פלאנט הוציא לאחרונה את מדריך יעדי הטיולים הטובים ביותר לשנת 2010, הספר כולל את 17 היעדים האטרקטיביים ביותר לפי דעת עורכי המגזין. השנה איסלנד הופיעה בין המקומות הגבוהים ביותר עבור נסיעות ליעדים שנותנים את התמורה הגבוהה ביותר עבור הכסף. איסלנד היתה מאז ומתמיד מקום נפלא לבקר בו, אך המוניטין שלה כיעד זול הוא חדש לגמרי. בעבר יוקר המחירים של איסלנד הרתיע מטיילים רבים מלהגיע לאי אך כיום כפי שמגזין לונלי פלנט משקף המצב שונה.

המדריך של לונלי פלאנט הוא האוסף השנתי החמישי של המסעות הטובים ביותר בעולם, היעדים, וחוויות לשנה הקרובה. המדריך מציג עשרת מדינות, אזורים וערים לבקר בחלוקה לכמה קטגוריות, כולל הקטגוריה ערך תמורת כסף. כיעד חדש הנבחר על ידי הצוות הגלובלי של לונלי פלאנט, איסלנד דורגה בין עשרת המקומות הראשונים עבורה התמורה הטובה ביותר לבקר ב -2010.

חברות תיירות רבות באיסלנד מאושרות מאוד מהבחירה של לונלי פלאנט. למרות שהסיבה להופעה של איסלנד ברשימה היא המשבר הכלכלי החמור שפקד את המדינה, עדיין יש מקום לאופטימיות. מאז המשבר כמות התיירים המגיעה לאי עלתה באופן משמעותי. איסלנד הפכה לדוגמה קלאסית כיצד משבר כלכלי ושער חליפין נמוך של מטבע מקומי, יוצר חלון הזדמנויות אשר במקרה הזה מאפשר למבקרים לתכנן טיול לאיסלנד במחיר נמוך בהרבה ממה שהיה אפשר עד כה.

בפרק המוקדש לאיסלנד מצהיר מדריך לונלי פלנט: "אם תמיד רצית לחקור את הקסם של הארץ המסתורית הזו, לטייל בין הרי געש וקרחונים ולהתרחץ במעיינות חמים, אז 2010 היא השנה שלך."

אודות לעובדה שמטיילים רבים בוחרים את איסלנד כיעד לחופשה שלהם, חברות התעופה המקומיות של איסלנד מקוות כי השנה הקרובה תהיה עסוקה ומלהיבה עבור המטיילים ועבור העסקים באיסלנד. טיסות לאיסלנד יוצאות מכ-25 יעדים מרכזיים באירופה, ארה"ב וקנדה מאפשרות דרך בטוחה ואמינה עבורכם המבקשים לבקר בארץ הקרח והאש, איסלנד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הכותב הוא תושב איסלנד ומקבל כל העת עדכונים בזמן אמת על שינויים וחדשות על הקורה באי.

למגוון הצעות טיולים, מקומות מעניינים וחוויות מהאי, בקרו באתר איסלנד – המדריך המלא.

www.iceland.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אנדר איסלנד

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196481 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182291 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181475 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181539 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181425 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171415 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171408 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica