חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיהור שפכים - שאלות ותשובות

מאת: אוהד ז.תעשייה18/02/20141210 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מפריד שומנים הינו מתקן אליו מוזרמים השומנים הנפלטים מן הצנרת של בתי עסק המחויבים בהתקנתו, ובכך מאפשר לשאר השפכים לזרום לתעלת הביוב העירונית כאשר הם נקיים משומנים. זהו פתרון מעולה של טיהור שפכים שמאפשר לשפכים המגיעים למכוני הטיהור להיות נקיים וראויים להשקיית היבולים.

לאילו בתי עסק מיועד מפריד שומנים?

מפריד השומנים הוא בגדר חובה עבור בתי עסק אשר בתהליך הייצור שלהם נפלטים לצנרתם הפנימית שומנים. מדובר בעסקים כגון מסעדות , חברות קייטרינג, מוסכים, ומפעלי תעשייה שונים.

מיהם הגורמים האמונים על האכיפה של התקנת מפריד השומנים?

הממונים על אכיפת חוקי הטיפול בשפכים הם המשרד לאיכות הסביבה ומשרד הבריאות, שהוציאו שורה של תקנים בנושא טיהור שפכים.

למי מסייעת פעילותו של מפריד השומנים, וכיצד?

ראשית, פעילותו של מפריד השומנים מונעת סתימות בצנרת הביוב העירונית היות ושומנים הנדבקים בדפנותיה עלולים לסתום אותה. שנית, וזו הסיבה החשובה ביותר, מפריד השומנים הוא פתרון של טיהור שפכים אשר מסייע לבריאות הציבור, היות ויכולתו למנוע משומנים להגיע לביוב, מביאה לכך שמי השקיית היבולים שלנו אינם מזוהמים, כיוון ששומנים נחשבים למזהמים מסוכנים, ואסור שהציבור יאכל ירקות ופירות שהושקו במים שיש בהם שומנים. בנוסף, ניתן להשתמש בשומנים אלה למחזור ולייצר מהם דלק ידידותי לסביבה. לסיכום, פעילות מפריד השומנים מועילה לתקינות צנרת הביוב, לאיכות הסביבה, והכי חשוב, לבריאות הציבור.

מהם סוגי מפרידי השומנים?

•    מפריד שומנים מינראלי – מתקן זה של טיהור שפכים מפריד שומנים מתוך מים ומיועד למפעלים מסוימים שבתהליך העבודה שלהם נפלטים שומנים, וכן במוסכים.

•    מפריד שומנים אורגאני – מתקן זה של טיהור שפכים מפריד את השומנים מהשפכים של עסקים שבהם יש מטבחים בהם מתבצע בישול כגון מסעדות וחברות קייטרינג.

מה עושים כשהמתקן מתמלא?

אחת לתקופה, לפני שהמכל של מפריד השומנים מתמלא לגמרי, יש צורך לרוקן את השומנים לתוך בור שנמצא באתר הטמנה מסודר. התהליך של ריקון השומנים מהמתקן מתבצע על ידי כך שלבית העסק מגיעה ביובית ושואבת את השומנים ממפריד השומנים לתוך המכל שלה, ואז נוסעת לאתר ההטמנה שם היא מטמינה את השומנים.

המאמר נכתב ביוזמת חברת Dreamview המציעה שירותים של בניית אתר קופונים

 



תגיות המאמר: טיהור שפכים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בן 33 גר בגבעתיים. נשוי 8 חודשים. בעל תואר ראשון בלוגיסטיקה וכלכלה מאוניברסיטת בר אילן. מתעסק כיום בתחום הביטוח בסוכנות מבטח סיימון ולומד קידום אתרים במכללת האקר יו . שפת האם שלי היא אנגלית .אימי עלתה מארה"ב כשהיתה בת 17 .נושא אזרחות אמריקאית (וישראלית כמובן) . נושא החינוך ו"העברת השרביט לדור הבא " מעניין אותי מאוד על אף שלא עסקתי בו רבות בעבר . הניסיון הצנוע שלי כולל הדרכת ילדים בטיסנאות (תחום אותו אהבתי מאוד כילד ) . והדרכת טיולים. יש לי 3 אחים הגדולה בת 36 האמצעי בן 33 (תאום) והצעירה בת 24

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוהד ז.

מאת: אוהד ז.בית חכם20/12/151184 צפיות
כיום על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשר להפעיל כל החשמל בבית במתג אחד בלבד, וזאת בהתאם לשעה ביום. לדוגמא אם אתם מחכים לאורחים בשעות אחה"צ וברצונכם להפעיל מזגן לא יהיה כל צורך לגשת למתג המזגן אלא ללחוץ על מתג ההפעלה היחיד בבית. מערכת smart home תבחר את הטמפרטורה לפי מזג האוויר בחוץ, ובאותה העת גם תכבה או תדליק אורות בבית בהתאם לצורך, באמצעות חיישנים שיש בה.

מאת: אוהד ז.אדריכלות פנים17/12/151913 צפיות
כיום על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשר להפעיל כל החשמל בבית במתג אחד בלבד, וזאת בהתאם לשעה ביום. לדוגמא אם אתם מחכים לאורחים בשעות אחה"צ וברצונכם להפעיל מזגן לא יהיה כל צורך לגשת למתג המזגן אלא ללחוץ על מתג ההפעלה היחיד בבית. מערכת smart home תבחר את הטמפרטורה לפי מזג האוויר בחוץ, ובאותה העת גם תכבה או תדליק אורות בבית בהתאם לצורך, באמצעות חיישנים שיש בה.

מאת: אוהד ז.צרכנות13/11/149886 צפיות
המסור השולחני המשוכלל של דיוולט מדגם DEWD27107 הוא מסור מקצועי ביותר החותך מגוון רב של חומרים, ומשמש נגרים, בתי מלאכה קבלנים ועוד. מסור שולחני זה מתגאה במנוע שיש לו הספק אדיר של 2000 וואט ומהירות סיבוב להב מקסימלית של 4000 סל"ד.

מאת: אוהד ז.צרכנות26/10/141482 צפיות
מברגה בוש מדגם Bosch PSR 14.4 היא מברגה נטענת במתח עבודה של 14.4 VOLT, וכמו כן מברגה בוש חזקה זו מגיעה עם סוללה במתח של 14.4 VOLT, ומעולה עבור עבודות לבית.

מאת: אוהד ז.צרכנות23/10/141264 צפיות
אם קיבלת החלטה לעבוד בגינתך ואתה רוצה לבצע את העבודה של הגינון בעצמך, אתה צריך כלי עבודה טובים. יש מספר כלי עבודה שיכולים להפוך את עבודתך בגינה לנוחה וטובה, ואחד מכלים אלה הוא מסור שרשרת. במאמר הבא נרחיב על האופן שבו מומלץ לרכוש מסור שרשרת בנזין או חשמלי.

מאת: אוהד ז.צרכנות19/10/141897 צפיות
אטמי אוזניים נגד רעש מדגם 1271 הם בעלי איכות הגנת שמיעה ברמה גבוהה ובנוסף הם גם נוחים, קלים, ומתאימים לשימוש בעבודות מסחריות ותעשייתיות. דגם מצוין זה של אטמים לאוזניים מומלץ לשימוש בעוצמה בינונית של רעש ברמת עד 95 דציבל.

מאת: אוהד ז.צרכנות15/10/141190 צפיות
בשונה מחברות אחרות של כלי עבודה, מתמקצעת מקיטה כלי עבודה בהרבה תחומים, ושלל כליה מגיע לאלפי דגמים של כלי עבודה. כלי עבודה מקיטה מיוצרים בארבעה מפעלים גדולים בעולם הנמצאים בסין, ארצות הברית, יפן וברזיל, והם מופצים ע"י יבואנים מקומיים.

מאמרים נוספים בנושא תעשייה

מאת: nirתעשייה15/02/22963 צפיות
מדריך לבחירת חברת הובלות דירה עם ביטוח! הובלת דירות למעבר דירה שלכם לקל מאי פעם! פנו אלינו היום לפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית להובלת דירה עם חברת ההובלות של ישראל!

מאת: מעיין חטאבתעשייה08/08/211204 צפיות
חברת פ.ק. מעבדות כיול וייעוץ בע"מ מציעה מניפה רחבה של שירותי כיול מתקדמים

מאת: yoni romתעשייה03/02/211141 צפיות
מה עושה מומחה לאיתור נזילות? מה תפקידו? בעזרת אילו מכשירים מאתרים נזילת מים?

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191769 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ליאורתעשייה07/08/181810 צפיות
מכונות שרינק למפעלים שונים, מבצעות אריזה מהירה. מכונות השרינק, עוטפות את המוצר ביריעת ניילון. אחר כך, הן מלחימות את הניילון, ומקררות את פס ההלחמה.

מאת: SEOMANתעשייה26/02/181309 צפיות
מנוף הרמה הוא ללא ספק הכלי המקצועי ביותר עבור כל חברת בנייה אשר זקוקה למשאית מנוף הרמה לגובה.

מאת: shlomy תעשייה27/12/175154 צפיות
הספקה טכנית שוטפת לעסקים היא כמו הדלק שמניע את הגלגל, הידיעה שחומרי הגלם מסופקים באופן יעיל ומקצועי מייעלת את העובדה ומגדילה את התפוקה בכמה רמות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica