חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מיתוסים בנושא מערכות ישיבה: נכון ולא נכון

מאת: הדס כהןרהיטים20/02/20142644 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קונים מערכת ישיבה חדשה לבית? אם חברים לא נתנו לכם עצות בנושא (וסבירות שלא, כי מה הבעיה לרכוש סלון חדש...) אתם נוסעים אל חלון הראווה במרכז הרהיטים הקרוב או אל אולם התצוגה המציע מערכות ישיבה כשבראשכם תמונה ויזואלית פרטית בנושא. אבל מה קורה כאשר היא מבוססת על מיתוסים שגויים? מה מומלץ? מה לא? בואו נטיל מעט ספק בברור מאליו.


הצבע כן קובע

נכון, אבל...מומלץ שגוון מערכת הישיבה ישתלב בעיצוב הכללי של המרחב בו הוא נמצא, אבל אין חובה שיהיה דווקא באותו הגוון, ולמה הכוונה? מכירים את האימרה: "שחור הולך עם הכול" או "לבן מתאים לכל צבע"? במקרה של עיצוב הסלון דווקא חוצפה יכולה להוסיף עניין. שילוב בין צבעים קרים וחמים יוצר גירוי לעין ויחד עם זאת מאפשר איזון מתבקש. לכן, אל תהפכו את הסלון שלכם למקשה אחת של צבע אחיד, שחקו עם הנושא. לדוגמה: ספה בצבע כחול הניצבת לפני קיר צבוע וואש בגוון תכלת ושטיח עגול ואדום למרגלות הספה.


המשענות אינן נחוצות

נכון, אבל... ודאי מוכרים לכם מערכות ישיבה פינתיות. אכן מדובר במערכת ישיבה מומלצת מכמה סיבות: היא מתאימה למרחב קטן משום שהיא מנצלת את זווית החדר ביעילות. מערכת כגון זו מאובזרת בכמה יחידות נפרדות המונחות זו בסמוך לזו לאורך הקיר, והזווית יוצרת השלמה נוספת לספה. אך חשוב לציין כי על פי רוב צד אחד שלה חסר משענת יד או ראש. מדובר בשזלונג המתלווה למערכת הישיבה הפינתית. הנוחות מפנקת, אבל עד כמה? ללא משענת ראש היא נעלמת לאורך זמן. כאשר מדובר בבית בו גדלים ילדים, אותה משענת חשובה גם מבחינה בטיחותית. תנו דעתכם לעניין.


"נתרגל, יהיה בסדר"

לא נכון בעליל. מערכות ישיבה חייבות בראש ובראשונה להיות פונקציונליות. העיצוב הוא אלמנט חשוב מאוד, אך מומלץ שלא יהיה בראש סדר העדיפויות. מערכות הישיבה נראות ברוב המקרים אטרקטיביות באולם התצוגה. ישיבה עליהן אינה תמיד מניחה את הדעת, אבל מקסם העין גורם לא אחת לרכוש ולהצטער. המשפט "נתרגל, יהיה בסדר" אינו תופס במקרה הזה. בסופו של דבר, ספה שאינה נוחה מוחלפת לאחר זמן קצר. לא חבל על הכסף?


"מה זה משנה איך הצד האחורי נראה"

נכון, אבל... לא בכל מקרה הצד האחורי אכן צמוד לקיר. גם ספות פינתיות מדולריות מוזזות לכיוונים אחרים בחלל ולבטח מערכות ישיבה תלת, דו וכורסה אחת. במקרה זה הסבירות שהצד האחורי יגלה את עצמו לעיני כול היא אופציה אפשרית בהחלט. רמת הגימור חשובה וחייבת התייחסות לגבי כל הרהיט מכל כיוון. חשוב לתת תשומת לב לנקודה זו במיוחד כאשר מדובר בספות עור. לעתים החלק האחורי הינו דמוי עור ולכן שונה מעט מהחלק הקדמי, וזאת כדי להקל במחיר אבל על חשבון האסתטיקה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לנדאו נדל"ן בארה"ב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הדס כהן

מאת: הדס כהןנדל"ן ומקרקעין25/04/131025 צפיות
המחירים בחו"ל יותר זולים לא רק כשמדובר במוצרי חשמל, ריהוט ומוצרי תינוקות אלא גם בנדל"ן. מסיבה זו וסיבות נוספות השקעת נדל"ן בחו"ל משתלמת פעמים רבות יותר מאשר בארץ. עם זאת היא עשויה להיות מסובכת מעט יותר בשל המרחק הפיזי והמנטלי, אך אין בעיה שלא ניתן לפתור.

מאמרים נוספים בנושא רהיטים

מאת: yoni romרהיטים25/06/204815 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: רוני הכהןרהיטים04/06/195992 צפיות
המיומנות של יצירת חדר שינה מתאים, כאשר חייבים לבחור ריהוט מתאים לצד מזרונים מומלצים שמורידים את הלחצים מהגוף של הישנים.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182636 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: shiritרהיטים26/08/181780 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: רוני הכהןרהיטים12/08/181754 צפיות
קראו את הדברים הבאים לפני שאתם מגיעים אל חנות של דלתות ולא מבינים על מה מדובר.

מאת: shiritרהיטים12/06/181860 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאת: shiritרהיטים11/06/181623 צפיות
אם אתם מעוניינים לגבש בביתכם ריהוט עתיק מהזן האיכותי ביותר, לא רק איכותם חשובה אלא גם הכרת סגנונות העיצוב בתחום הזה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica