חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה לעשות על מנת לשמור על בריאות אופטימלית של האוזניים?

מאת: idandanתעשייה12/03/2014788 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם אתם רוצים לשמור על בריאות אופטימלית של האוזניים שלכם, אתם צריכים לנסות להימנע מרעשים חזקים, לקבוע בדיקות שמיעה סדירות ולהיות ערניים לכל בעיה או שינויים ביכולת השמיעה שלכם. הרבה בעיות אוזניים יכולות להימנע או  ניתנות לטיפול בקלות אם מגלים אותן מוקדם מספיק. אתם תמיד צריכים להיוועץ עם הרופא שלכם לגבי כל מחלה או כאב אוזניים שיש לכם, כולל בעיות קטנות כמו כאבי אוזניים ודלקות אוזניים חיצוניות. לעתים, איבוד שמיעה קורה רק באוזן אחת ולכן יכול להיות שלא תבחינו בכך שיש לכם קושי לשמוע עד שתשתמשו באוזניות או שתדברו בטלפון. בנוסף לטיפים האלה, יש להיזהר לא לפגוע בטעות באוזניים בזמן שמנסים לנקות אותם.

רעשים חזקים הם אחת הסיבות העיקריות לפגיעה באוזניים. כדי לשמור על בריאות אופטימלית של האוזניים, צריך להשתדל ולהגביל את החשיפה שלכם לרעשים חזקים מאוד. רעש מאופנועים, כלי עבודה חשמליים וכלי נשק יכולים להגיע לדציבלים גבוהים כל כך  שלא יהיו בטוחים לאוזניים אנושיות. צלילים הגבוהים מ – 75 דציבלים יכולים להוביל לאיבוד שמיעה מוחלט, במיוחד אם אתם חשופים לרעשים אלה על בסיס קבוע. אם אתם בעלי מקצוע או תחביב החושף אתכם לרעשים חזקים לעתים קרובות, יתכן ותרצו להשקיע באטמי אוזניים או סוג אחר של הגנה לאוזניים כדי למנוע איבוד שמיעה.

כמו כן, חשוב לבצע בדיקות שמיעה סדירות כדי לשמור על בריאות האוזניים. יכולה להיות לכם בעיה עם השמיעה ואתם לא תהיו מודעים לכך, מפני שהרבה אנשים לא מבינים שהם מאבדים את יכולת השמיעה שלהם עד שזה כבר מאוחר מדי מכדי לעשות משהו בנידון. בנוסף לאפשרויות מניעת איבוד השמיעה, בדיקות אלה יכולות להיות יעילות בגילוי בעיות אחרות באוזניים. רוב הרופאים ממליצים לבצע בדיקת שמיעה לפחות פעם בכמה שנים, אך אם אתם בני 65 או יותר ועובדים במקום רועש מאוד, יתכן ותרצו ללכת פעם בשנה לבדוק את השמיעה שלכם.

אולי אתם לא יודעים את זה, אך ניקיון פשוט של האוזניים שלכם עם צמרוני אוזניים יכול להיות מסוכן, למרות שזה נחשב לפעולה בטוחה במידה ואתם עושים זאת בזהירות. הרבה אנשים פוצעים בטעות את האוזניים שלהם עם צמרוני האוזניים על ידי דחיפתם עמוק מדי לתוך תעלות האוזן. זה יכול לגרום לאיבוד שיווי המשקל ואיבוד השמיעה יחד עם כאב עז. אפשר גם לדחוף את השעווה שבאוזן עמוק לתוך האוזן עם צמרוני האוזניים, מה שיכול לחסום את פתח האוזניים ויכול להיות לכם קושי לשמוע. חשוב לזכור ששעוות האוזן היא חומר מועיל לבריאות האוזן מפני שהיא נותנת לתעלות האוזן ציפוי מגן שיכול להרחיק החוצה זיהומים וכן להדוף מים.

 



תגיות המאמר: אטמי אוזניים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת idandan

מאת: idandanבניין ואחזקה - כללי09/03/15746 צפיות
הכירו את עשרת המיתוסים על קסדות מגן. אנחנו נשבור לכם כל מיתוס ומיתוס, במטרה שתבינו את חשיבות השימוש בקסדות מגן, מתי זה נכון וחובה ומתי לא.

מאמרים נוספים בנושא תעשייה

מאת: nirתעשייה15/02/22962 צפיות
מדריך לבחירת חברת הובלות דירה עם ביטוח! הובלת דירות למעבר דירה שלכם לקל מאי פעם! פנו אלינו היום לפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית להובלת דירה עם חברת ההובלות של ישראל!

מאת: מעיין חטאבתעשייה08/08/211203 צפיות
חברת פ.ק. מעבדות כיול וייעוץ בע"מ מציעה מניפה רחבה של שירותי כיול מתקדמים

מאת: yoni romתעשייה03/02/211140 צפיות
מה עושה מומחה לאיתור נזילות? מה תפקידו? בעזרת אילו מכשירים מאתרים נזילת מים?

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191769 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ליאורתעשייה07/08/181810 צפיות
מכונות שרינק למפעלים שונים, מבצעות אריזה מהירה. מכונות השרינק, עוטפות את המוצר ביריעת ניילון. אחר כך, הן מלחימות את הניילון, ומקררות את פס ההלחמה.

מאת: SEOMANתעשייה26/02/181309 צפיות
מנוף הרמה הוא ללא ספק הכלי המקצועי ביותר עבור כל חברת בנייה אשר זקוקה למשאית מנוף הרמה לגובה.

מאת: shlomy תעשייה27/12/175143 צפיות
הספקה טכנית שוטפת לעסקים היא כמו הדלק שמניע את הגלגל, הידיעה שחומרי הגלם מסופקים באופן יעיל ומקצועי מייעלת את העובדה ומגדילה את התפוקה בכמה רמות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica