חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורסים לגמול השתלמות

ההכרה בקורסים כקורסי גמול השתלמות

קיימים מספר תנאים להכרה בהשתלמויות לצורך גמול שאחד מהם הוא השתתפות פעילה בתכנית הלימודים בהיקף של 80% לכל פחות ועמידה בדרישות ההשתלמות. כמו כן, קורסים מוכרים כקורסי גמול השתלמות במידה והם נערכים מטעם גופים כגון גף ההשתלמות של עובדי ההוראה, נציבות שירות המדינה עבור עובדים בדרגות בכירות במשרד החינוך, משרד העבודה והרווחה באישור הגף להשתלמויות עובדי ההוראה, וכן לימודים במוסדות מוכרים להשכלה גבוהה או בשלוחותיהם. גם השתלמויות הנערכות דרך מכללות אזוריות, מוסדות להכשרת עובדי הוראה וקורסים אקדמיים באוניברסיטה הפתוחה מוכרים לצורך גמול. קורסים הנערכים מטעם כל מוסד או גורם אחר יוכרו כקורסי גמול השתלמות רק בנסיבות בהן הייתה פנייה מראש של עובד ההוראה אל הגף להשתלמות עובדי ההוראה בבקשה להכרה בקורס לצורך גמול, הבקשה נבחנה וזכתה מטעם הגף להכרה מראש ובכתב.

קורסי גמול השתלמות לקראת תואר אקדמי בארץ ובחו"ל

עובד הוראה אשר למד לקראת תואר אקדמי במוסד מוכר להשכלה גבוהה וטרם השלים את לימודיו, ההשתלמות לצורך השלמת הלימודים לתואר תוכר לגמול במידה ועסק בהוראה בטרם פנה להשתלמות והוא בעל שנת וותק. תנאי נוסף הוא המצאת אישור על ציונים חיוביים עבור ההשתלמות. באופן כללי, לימודים אקדמיים לא יוכרו כקורסי גמול השתלמות במידה והם ללא ציון. כמו כן, גמולים עבור לימודים לקראת תואר לא יאושרו רטרואקטיבית במידה והבקשה הוגשה לאחר קבלת התואר, למעט בקשות לגמולי השתלמות בעד תואר אקדמי נוסף מקביל, או בקשות של עובדי הוראה לגמולי השתלמות בעד לימודים לקראת תואר ד"ר. לימודים אקדמיים בחו"ל מזכים בגמול השתלמות במידה ונערכו במוסד מוכר להשכלה גבוהה. השתלמות בחו"ל של עובד הוראה שאינה במסגרת לימודים אקדמיים תוכר כמזכה בגמול השתלמות רק בנסיבות בהן ההשתלמות הוכרה מראש לצורך גמול על ידי הגף להשתלמות עובדי ההוראה. גמול ההשתלמות ימומש רק לאחר שעובד ההוראה ימציא לגף, עם שובו ארצה, את כל האישורים המקוריים וכן את תרגומם לעברית, אישורים הכוללים את שם המוסד, כתובתו, תחומי הקורס, היקף הלימודים, ציונים סופיים וכדומה.

השתלמויות במסלול האישי

האגף לעובדי ההוראה מאפשר לעובדי הוראה להשתלם במגוון נושאים דרך השתלמויות יעודיות למורים או הצטרפות אל השתלמויות שהינן פתוחות גם לקהל הרחב. מסגרת לימודים שאינה כלולה ברשומות שמפרסם משרד החינוך מוגדרת כפתוחה לקהל הרחב ומכונה "השתלמות במסלול אישי". השתתפות בהשתלמות במסגרת המסלול אישי לצורך גמול מותנית באישור מראש ובכתב מטעם הגף המפקח על ההתפתחות המקצועית עוד בטרם נרשם עובד ההוראה אל ההשתלמות. במהלך בחינת הבקשה נבחנת ההלימה של ההשתלמות במסלול האישי אל צרכיו המקצועיים של עובד ההוראה, הסטוריית ההשתלמויות שלו ותכנית ההשתלמות המבוקשת. חשוב להדגיש כי מורים הנמצאים במסגרת הרפורמה "אופק חדש" אינם רשאים לפנות אל השתלמות המסלול האישי. תחומי ההשתלמות במסגרת המסלול האישי המוכרים לגמול כוללים את תחומי הדעת (מקצועות ההוראה), השתלמויות אשר עוסקות בהטמעה וטיפוח שיטות ודרכי הוראה, קורסים שנועדו לפתח בעלי תפקידים במערכת החינוך, וכן השתלמויות בעלות היבטים ערכיים וחינוכיים, שמטרתן להעשיר את המורה בהיבט המקצועי והאישי, ונמצאות בזיקה כלשהי לסביבת עבודתו של עובד ההוראה, כגון קורסים בתקשורת בין אישית, חשיבה יצירתית, התמודדות עם מצבי שחיקה ולחץ, עבודת צוות, לימודי ארץ ישראל ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רועי מלכא

מאת: רועי מלכאהלוואות25/03/14988 צפיות
רוב האנשים שלוקחים משכנתא במדינת ישראל לא לגמרי מודעים לכל הזכויות שלהם ולכל הנהלים הברורים בתחום, ולכן קורה שהרבה מאוד אנשים כלל אינם יודעים שיש תחנות יציאה למשכנתא. תחנות היציאה הן למעשה הנקודות שבהן אנחנו יכולים לצאת מהמשכנתא, כלומר לשלם את כולה או חלק ממנה...

מאת: רועי מלכאשיווק באינטרנט13/02/14924 צפיות
אחת השאלות השכיחות כיום בקרב בעלי העסקים נוגעת לצורך באתר אינטרנט חדש ומודרני. את השאלה ניתן, למעשה, לפצל לשתי שאלות, שאחת מדברת על חיוניותו של אתר אינטרנט לעסק והשנייה נוגעת...

מאמרים נוספים בנושא לימודי תעודה ומקצוע

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע05/01/181654 צפיות
לימודים, בכל תחום שהוא, מאפשרים לנו להעמיק ולהרחיב את הידע שלנו, מה שתורם רבות להתפתחות האישית שלנו. לצד זאת, חשוב גם שהדברים שנלמד ישמשו אותנו בעתיד, ולא רק ימלאו את ראשנו בעובדות כאלו ואחרות. זו הסיבה לכך שאנשים פונים ללימודי תואר או לימודיים מקצועיים, ורוצים בכך לא רק לרכוש השכלה, אלא גם כלים שיאפשרו להם למצוא תעסוקה עתידית. למרבה השמחה, ישנו מקצוע שעונה על שתי הדרישות הללו, ויש לו יתרון חשוב נוסף – הוא מבוקש במיוחד.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע03/01/181679 צפיות
לימודי הנהלת חשבונות בארץ נחשבים ללימודים מכווני תעסוקה אשר מטרתם היא להכשיר מנהלי חשבונות למעבר בחינות ההסמכה של משרד הכלכלה ולהשתלבות מהירה בתעשיית הנהלת החשבונות בארץ. תכנית הלימודים בקורסים השונים להנהלת חשבונות מורכבת באופן כמעט שווה משעות לימוד עיוני ושעות תרגול מעשי מבניהן ניתן למצוא שעות תרגול המוקדשות להקניית היכולות לעבודה בסביבה ממוחשבת.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע03/01/181593 צפיות
תחום הנהלת החשבונות נלמד בארץ בצורה של קורסים המקנים השכלה מקצועית בתחום ברמות שונות של העמקה. בכדי להתחיל לעבוד כמנהל חשבונות מהשורה הדרישה הינה למעבר הקורס הראשון במסלול ללימודי הנהלת חשבונות ולמעבר הבחינה להסמכת מנהלי חשבונות מטעם משרד התעסוקה, לימודי הנהלת חשבונות כוללים 3 קורסים הניתנים ללמידה במתכונות לימודים מלאות וחלקיות.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע03/01/181451 צפיות
אחת המטרות החשובות של כל מקצוע שלומדים, בין שמדובר בתואר או בלימודי תעודה, היא לספק את הכלים הנחוצים למען מציאת עבודה. ישנם מספר מקצועות שנחשבים למבוקשים במיוחד בהקשר הזה כשאחד מהם הוא הנהלת חשבונות. עם המקצוע הזה ניתן לצאת לשוק העבודה עם תעודה מקצועית שלא רק מאשרת שאתם מוסמכים לעסוק בתחום, אלא מאפשרת לכם לעסוק בתחום במגוון מקומות.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע28/12/171404 צפיות
אחד מהדברים שכולנו שוקלים כאשר אנו פונים ללמוד מקצוע כזה או אחר הוא האם יש בו עתיד מקצועי, והאם נוכל להתפרנס ממנו בהצלחה. בשל הסיבה הזו, אנשים רבים פונים לפנות את אחד המקצועות שתמיד יש להם ביקוש בשוק, ולא רק זאת, אלא הביקוש עבורו הולך וגדל עם השנים – הנהלת חשבונות.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע04/12/171534 צפיות
במציאות כלכלית בה כסף מהווה גורם מכריע הנהלת חשבונות מהווה את אחד המקצועות הנדרשים ביותר בשוק, כיום בכל חברה ניתן למצוא מחלקה שאחראית על תחום ניהול החשבונות ובה עובדים מנהלי חשבונות שתפקידם: פיקוח על מאזן ההוצאות וההכנסות של החברה, פיקוח על תזרים המזומנים, התנהלות מול גופי המיסוי וגופים ממשלתיים נוספים, התנהלות שכר מול עובדים, רישום וניהול של הפעולות הפיננסיות המבוצעות בארגון, חלוקת תקציב, ניהול פיננסי ועוד.

מאת: אסף דורילימודי תעודה ומקצוע30/11/162046 צפיות
קורס חשמלאי בודק כשרוצים להתעמק בנושא חדש ולהבין אותו לעומק, צריכים לקחת פסק זמן, לחשוב, לאסוף מידעים על הנושא, וכך להתפתח, זה הכיוון הנכון כאשר מעוניינים ללמוד ולהעשיר את הידע בתחום של חשמלאי,.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica