חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פוליש קריסטל להברקה מושלמת

מאת: יוסיניקיון31/03/2014818 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פוליש קריסטל נעשה על ידי החדרת חומרים קריסטליים למרצפות. החומר המוחדר מצפה את הרצפה בשכבת הגנה השומרת עליה מנזקים שונים- שריטות, בלאי ושחיקה כללית. בנוסף נותן פוליש קריסטל הברקה מושלמת המעניקה לרצפה ולבית מראה נפלא.

לפני החדרת החומרים, יש לדאוג שהמרצפות עליהן רוצים לבצע פוליש קריסטל, נקיות, ולכן, במקרים רבים, לפני ביצוע הפוליש לרצפה יש לבצע קרצוף או ליטוש של הרצפה. יתרונו הגדול של פוליס קריסטל, מלבד ההברקה המושלמת, הוא בכך שהוא מונע החלקה. מלבד זאת, טיפול בפוליס קריסטל הוא טיפול חד פעמי, השומר על תוצאותיו לאורך שנים ויש לבצע אותו שוב רק כעבור שנים אחדות, כך, למרות מחירו היקר יחסית של פוליש קריסטל לעומת סוגי פוליש אחרים הוא בעצם מהווה חיסכון כלכלי.

הרצפה תופסת את הנפח העיקרי בבית או בבית העסק, לכן יש חשיבות גדולה למראה שלה. אם היא מלוכלכת פגומה ושחוקה, גם שאר הבית , לא משנה כמה נקי הוא באמת, יקבל מראה לא נקי. רצפה מבריקה גורמת לכל בית להראות נקי ונעים. על ידי פוליש קריסטל ניתן לשפר ולשדרג בקלות את מראה הבית שלכם. פוליש קריסטל גורם לחידוש המרצפות ולהברקתן.

הוא מספק הגנה מפני שחיקת הרצפות, כך שאין צורך לדאוג כאשר נופלים על הרצפה חפצים כבדים או כאשר גוררים כיסאות, פוליש קריסטל ישמור על הרצפה שלכם. מאחר ופוליש קריסטל מונע החלקה, הוא עוזר לכם לשמור טוב יותר על הילדים שלכם. פוליש קריסטל יגרום לשיפור משמעותי של מראה הרצפות. הוא יחזיר להם את הברק הטבעי שהתעמעם במהלך השנים, והתוצאה תשמר לשנים רבות.

כדי להחזיר את ההברקה המושלמת של הרצפה, מספיק לשטוף אותה קלות בעזרת מים וסמרטוט. אם גם אתה רוצים להעניק לרצפה לכם מראה מושלם, פנו אלינו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מבריק לי - שירותי פוליש ושירותי ניקיון לבתים ומשרדים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי

מאת: יוסיניקיון07/04/14894 צפיות
נכנסים לדירה חדשה? הבית אחרי שיפוץ? אין לכם פנאי לנקות והבית "צועק"? זה הזמן להשתמש בשירותי חברת ניקיון.

מאת: יוסיניקיון31/03/14820 צפיות
אם גם לכן נמאס מכל השריטות והפגמים שעל הרצפה שלכם ואתם רוצים לשפר את המראה שלה בתקציב לא גדול, יש לנו הצעה בשבילכם!

מאת: יוסיניקיון31/03/14854 צפיות
מתגוררים בדירה ישנה ורוצים לשפר את המראה שלה? יש לנו פתרון פשוט בשבילכם!

מאת: יוסיניקיון30/03/14734 צפיות
בשעה טובה ומוצלחת אתם עוברים בית! לצערכם, הבית אינו מבריק ומלא אבק. זה במקרה הטוב, במקרה הפחות נעים, בעלי הבית הקודמים השאירו שאריות של שמן ולכלוך אישי.

מאת: יוסיניקיון20/03/14833 צפיות
פוליש, כל אחד היה רוצה שבבית שלו תהיה רצפה עם פוליש. כשיש פוליש לרצפה בבית יותר כיף לחזור מהעבודה, אין שום ספק.

מאת: יוסיניקיון14/03/14867 צפיות
זה אולי נשמע טיפשי, אבל הוצאת כסף על פוליש תחסוך לכם כסף.

מאת: יוסישיפוצים28/05/131658 צפיות
כל אחד (כמעט) מצפה ומחכה לרגע שבו הוא יכנס לביתו החדש, קיימים מספר פרטים קטנים אך גדולים שאם נטפל בהם לפני הכניסה לבית, חוויית הכניסה תהיה טובה בהרבה יותר

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211486 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: yoni romניקיון31/05/181258 צפיות
האם הגיע הזמן לקנות ספה חדש או שאפשר עדיין ל"הציל" אותה? ואם כבר, איך בוחרים חברה מקצועית לניקוי ספת הבד?

מאת: רוני הכהןניקיון13/05/181309 צפיות
אחד מן הדברים שמאוד חשובים הוא שמירה על המקום של העבודה נקי ומסודר

מאת: רוני הכהןניקיון12/11/171799 צפיות
מה קורה כשאר הניקיון הזה הוא דבר אשר צריך להישמר באופן יציב גם במקום של העבודה שאליו מגיעים המוני אנשים כל יום מחדש ושם הם נמצאים לטווח של שמונה שעות ואף יותר מכך בממוצע? את הפעולה של הניקיון חלק ניכר מבצעים על ידי חברות ניקיון משרדים בתל אביב שם יש ריכזו גבוה של בתי עסק בצורה בולטת.

מאת: נריה שמואליניקיון21/08/171954 צפיות
מה חברות ניקיון יכולות לעזור לאדם הפשוט?

מאת: שלום כהןניקיון02/08/171646 צפיות
יש לא מעט דברים בחיינו שכולנו יודעים שעלינו לעשות אך לא נוח ולא נעים לנו להתעסק בהם. לדוגמה: ניקיון. מי לא היה רוצה שהבית שלו יהיה נקי יותר? ומי לא היה רוצה שהמשרד שלו יהיה מרשים מבחינת הניקיון והסדר? עם זאת, לא קל לענות על השאלה כיצד נוכל לשמור על הסדר ועל הניקיון בכל המרחבים שבהם אנחנו נמצאים כך שאתם ממש לא היחידים שמוטרדים מהעניין הזה. אפשרות טובה יכולה להיות הזמנת שירותיה של חברת ניקיון מקצועית כי חברה כזאת יכולה לעשות עבורכם את כל העבודה. חברת ניקיון מובילה תוכל להגיע לביתכם או לכל נכס אחר

מאת: רוני הכהןניקיון02/12/161606 צפיות
צריכים להתמודד עם שלבים לא פשוטים החל מבחירת איש מקצוע לעבודת השיפוצים, להתמודד עם השיפוצים עצמם שכוללים רעש ולכלוך שמצליחים להגיע לכל חדר מחדרי הבית, ולבסוף לחזור אל השגרה רק על מנת לגלות כי הבית פשוט מאוד מלוכלך. איך מנקים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica