חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לנה דל ריי בישראל ? כרטיסים כבר נחטפים..

מאת: שחר שמואליהפקת אירועים22/05/20144018 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לנה דל ריי בישראל במופע חי

אם ביקשתם מופע חי איכותי ובלתי נשכח, מופע גדול ומחשמל – קיבלתם - Lana Del Rey בישראל! הכוכבת הגדולה של ז'אנר האינדי המודרני תגיע לארץ בחודש אוגוסט ותזכה אותנו במיטב שיריה ולהיטיה. הזמרת, אשר נולדה כאליזבט וולרידג' גראנט למשפחה נוצרית דתית בעלת מסורת של שירה בכנסייה, החלה להיות מושפעת ממשפחתה כבר בגיל 14, והצטרפה לסבתה לשירה זו. בהמשך חייה, במהלך לימודיה האקדמאים, למדה גיטרה מבן דודה והחלה להתמקצע בכלי תוך שילוב השירה, הכלי המרכזי של הכוכבת. הקפיצה הגדולה הייתה שעה שחתמה בחברת התקליטים Stranger Records אשר הפיקה את להיטיה המפורסמים ביותר.

אלבומי אולפן ואוספים מכל הסוגים

במרוצת 9 שנות פועלה של הזמרת – הספיקה להפיק 8 אלבומים שהם עולם ומלואו: אוספי הופעות חיות ואלבומי אולפן הוצאו והופקו כמו לחמניות, כשמיטב השירים של Lana Del Rey מבוטאים בהם. ניתן למצוא שירים מז'אנרים שונים החל מוירטואוזיות חסרת פשרות ועד לשירה מלנכולית ואיטית המבקשת לחדור לרגשותינו. וכמו כל שיר ואלבום מזוקק היטב המגיע ממעמקי הנפש הפצועה, גם לנה הפיקה את אלבומיה מתוך התמודדות אישית עם התמכרות לא פשוטה.

לנה דל ריי והמלחמה באלכוהול

לנושא זה הקדישה הזמרת את כל מרצה. בתקופה בה החל מה שנראה הזינוק הכוכבי של הזמרת ב 2005, עת נגנז אלבומה הראשון בחברת Points Records 5, החלה הזמרת להשתלב בארגונים רבים למניעת אלכוהוליזם בקרב בני נוער. לנה דל ריי בעצמה למדה בפנימייה עקב נטייתה לאלכוהול בשנות נעוריה.

מתוך הצרה תצמח הישועה – הצלחה מסחררת וסיבוב הופעות שלישי

הופעתה של Lana Del Rey בישראל תתקיים כחלק מסיבוב ההופעות השלישי שלה, בגני התערוכה שבתל אביב ב-20 באוגוסט. בהופעה ישולבו כל להיטיה הגדולים, בשילוב עם שירים אזוטריים ואישיים יותר איתה בחרה לחלוק עמנו. כרטיסים להופעה ניתן להשיג באמצעות אתר האינטרנט של חברת MegaTickets. מומלץ לפעול מהר כדי להשיג כרטיסים, שכן הביקוש רב וכמות הכרטיסים בהחלט מוגבלת (15,000 מקומות בלבד).

למידע נוסף על Lana Del Rey בישראל היכנסו לאתר MEGATICKETS.CO.IL

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שחר שמואלי

מאת: שחר שמואליבידור ופנאי - כללי25/04/151400 צפיות
לקהל המוזיקה האלקטרונית בישראל יש סיבה לשמוח - האמנים חוזרים לישראל! אחרי מבצע צוק איתן בו בוטל פסטיבל ISLE OF DREAMS, אפשר לומר כי סצנת המוזיקה האלקטרונית בישראל ספגה מכה אנושה.. רצף ביטולים שהובילו לשממה במשך שנה שלמה נשבר עכשיו! ארמין ואן ביורן - האחד והיחיד שמוכר כ"מלך הטראנס" בעולם, חוזר לישראל. ההופעה של ARMIN VAN BUUREN צפוייה להתקיים בלוקיישן מפתיע בו הופיע ארמין בשנת 2007 - חוף ניצנים!

מאת: שחר שמואליתרבות ובידור15/06/144599 צפיות
מעוניינים במופע החם של השנה? זקוקים לעצה טובה על מופע בחודש ספטמבר הקרוב? אנו ממליצים על Lady Gaga בישראל! אם הקיץ שייך לג'סטין טימברלייק, אז הסתיו שייך ללא ספק לליידי גאגא! הזמרת צפויה לנחות כאן לאחר עשרת הימים הראשונים של חודש ספטמבר. כמקום ההופעה, בחרה ליידי גאגא בפארק הירקון, שם יתכנסו עשרות אלפי צופים ומעריצים נלהבים ב- 13.9 לשמוע ממיטב שיריה.

מאמרים נוספים בנושא הפקת אירועים

מאת: קרוסלה הריון ולידההפקת אירועים27/01/211612 צפיות
חשבתם לעשות אירוע קטן בפורים, להזמין כמה חברים או משפחה ואתם רוצים שיהיה כיף ושמח במיוחד? שילוב כלים חד פעמיים באירוע יכול בהחלט לתרום לאווירת החג והשמחה הגדולה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים23/07/202353 צפיות
דמיינו שהייתה לך אפליקציה שבה ניתן היה לכוון את מכשיר האיפון / האנדרואיד לערב צוות מושלם. או למצוא היכן יש מסעדות ואולמות אירועים עם חדרי אירוח קרובים. הצלחת ערב גיבוש תלויה במיקום, בתכנים, בציפיות ובתקשורת בין העובדים. להלן רעיונות לערב גיבוש איכותי:

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים02/09/195895 צפיות
מה הופך ערב גיבוש עובדים לאירוע בלתי נשכח? אווירה משוחררת, אוכל טעים, הפעלה מתאימה וקונספט שמוביל את הערב למקומות מפתיעים. ערב גיבוש יווני יכול להפוך לטוויסט מעניין.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים06/02/191783 צפיות
שנת 2019 משופעת באירועי לילה כמו חוגי בית לגיבוש בזמן בחירות, ערבי גיבוש משפחתיים עם הכלה מאיסטנבול ואירועים כמו הקמתו של מפעל אינטל החדש. הרצאה מצחיקה לערב גיבוש קבוצת עובדים היא חלק חשוב מאוד משמירת התלכיד הקבוצתי ושמירה על הצביון הייחודי של צוות עובדים.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים28/01/191564 צפיות
הפקת יום כיף לעובדים בדרום מפסטיבל "דרום אדום" ועד ים המלח -אילת. זאת הזדמנות לשלב בין ערכי ציונות לבין אטרקציות לעובדים, פעילות גיבוש בשטח, טיולים ולינה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים27/01/191678 צפיות
כאשר בנו את החומה הסינית בין המאה החמישית לפני הספירה ועד המאה השש עשרה לא בטוח שעשו שם סדנאות גיבוש לעובדים החומה משתרעת על פני 8851 ק"מ. סדנאות גיבוש לצוותים הם חלק מהז'רגון התרבותי של חברות, מוסדות וארגונים במדינה ובעולם.

מאת: עידן אברהמיהפקת אירועים21/02/181680 צפיות
אצל איזו חברה כדאי לשכור אוהלי אבלים? צריכים לשכור אוהל אבלים? חשוב לדעת כי יש מספר חברות שמציעות שירות בתחום זה. כמה חשוב לכם לבחור בחברה טובה ומומלצת בה תקבלו שירות מושלם שעונה על הצורך שלכם. כאשר נזקקים לשכור מוצר חשוב למצוא את נותן השירות שיש בידו את היכולת לספק את המוצר ואת השירות בצורה מושלמת. שימו לב שזה נכון גם באשר לשכירת אוהלי אבלים. ניתן לברר ולמצוא את החברה המומלצת בה תוכלו לקבל מענה מושלם לצורך שלכם. קראו על כך בשורות הבאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica