חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מקפיא עומד/מקפיא שוכב - מה ההבדל?

מאת: אייל קירוררהיטים08/06/20145271 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עולם הקירור המסחרי הוא עשיר ומגוון הרבה יותר מזה הביתי. בעוד שבבית אנחנו צריכים פשוט חלל קריר כדי לאחסן בו דברי מזון בטמפרטורה של כארבע מעלות צלזיוס, בעולם המסחרי קירור הוא רק רכיב אחד בתוך מרחב שלם של שיקולים, בעיקרם עסקיים. אחד התחומים בהם ניתן להבחין במגוון הרחב של אמצעי קירור מסחריים הוא קונפיגורציית עמידה מול קונפיגורציית שכיבה של המקרר. השיקול האם לבחור מקפיא עומד או שוכב צריך להתבסס על שני פרמטרים מרכזיים: יעילות ההקפאה והתאמה לתהליך הקנייה של לקוחות העסק.

נגישות טובה יותר של הלקוח למוצרים

מקפיאים שוכבים מציגים יעילות חשמלית גבוהה יותר מאחר ופיזור הקור מתבצע לרוחב ולא לגובה. כידוע, החום נוטה לעלות למעלה, בעוד אוויר קר נוטה לשקוע מטה. כאשר אנחנו עושים שימוש במקפיא עומד, אנחנו עשויים לגלות שהמוצרים המוצבים במדפים התחתונים קפואים לחלוטין, בעוד המדפים העליונים אינם מקבלים את רמת הטמפרטורה הרצויה. אפשר כמובן להתגבר על בעיה זו באמצעות מאוורר המפזר טוב יותר את האוויר, ובאמצעות הפעלה יותר אינטנסיבית של מנוע הקירור, אך בסך הכל מדובר על יעילות נמוכה יותר.

אחסון יעיל יותר

הפרמטר המרכזי יותר הוא התאמת המקפיא לתהליך הקניה של לקוחות העסק. מקפיאים עומדים דורשים למעשה מהלקוחות להתכופף על מנת להגיע למוצרים במדפים העליונים, ובמקרים מסויימים לקוחות עלולים גם לא להגיע למדפים העליונים. מקפיא שוכב גם מאפשר אחסון יותר יעיל של ארגזי מלאי בתחתית, וסחורה פתוחה ללקוח בחלק העליון. עם כיסוי של דלתות הזזה שקופות, או ללא כיסוי כלל, הלקוח זוכה לחוויית הבחירה והקניה הטובה והנוחה ביותר.

התאמת המקפיא לשימוש

בשורה התחתונה, ישנה העדפה ברורה למקפיא שוכב על פני מקפיא עומד. לא לחינם, כל מקפיאי הגלידות, הארטיקים, הבשר והדגים, הירקות הקפואים ברשתות השיווק ובחנויות המכולת הם מקפיאים שוכבים. מקפיא שוכב מספק את חוויית הקניה הטובה והנוחה ביותר ללקוח, הוא מאפשר הצגה יעילה של כל המוצרים, ונגישות מלאה לכל המוצרים. בחירה במקפיא עומד צריכה להתבצע על פי שיקולים ספציפיים שעשויים להתקיים במצבים מסויימים, ויוצרים העדפה כלפיו על פני מקפיא שוכב.

 



תגיות המאמר: מקפיא עומד, מקפיא שוכב


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אייל קירור

מאמרים נוספים בנושא רהיטים

מאת: yoni romרהיטים25/06/204805 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: רוני הכהןרהיטים04/06/195981 צפיות
המיומנות של יצירת חדר שינה מתאים, כאשר חייבים לבחור ריהוט מתאים לצד מזרונים מומלצים שמורידים את הלחצים מהגוף של הישנים.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182636 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: shiritרהיטים26/08/181777 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: רוני הכהןרהיטים12/08/181753 צפיות
קראו את הדברים הבאים לפני שאתם מגיעים אל חנות של דלתות ולא מבינים על מה מדובר.

מאת: shiritרהיטים12/06/181856 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאת: shiritרהיטים11/06/181620 צפיות
אם אתם מעוניינים לגבש בביתכם ריהוט עתיק מהזן האיכותי ביותר, לא רק איכותם חשובה אלא גם הכרת סגנונות העיצוב בתחום הזה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica