חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודים בפנימיה – 8 סיבות טובות ללמוד בתנאי פנימייה

ישנן סיבות רבות מדוע כדאי לך ללמוד בפנימייה. הצוות החינוכי, החבר'ה, האתלטיקה והחוגים הם רק חלק מהשיקולים. הנה 8 הסיבות העיקריות מדוע כדאי לך ללכת לפנימיה.

1. אתם תקבלו עזרה לימודית בבית הספר ואחרי הצהריים בפנימיה - בדרך כלל בפנימיה תמצאו עזרה לימודית ממורים בעלי תארים במקצועות שלהם. המספר הגדול של מורים לאורך שעות היום והעזרה הפרטנית הזמינה אינה קיימת בבתי ספר ציבוריים מעבר לשעות הלימודים הרגילות.

2. הרבה חוגי אתלטיקה וספורט ומתקני ספורט - לרוב בפנימייה יש מתקני ספורט מגוונים ומשוכללים וצוות מקצועי. החל מכדורגל, כדורסל, כדורעף וחדר כושר וכלה ביוגה, ופעילות אירובית כמו זומבה. כמו כן מתקיימות תחרויות ספורט בפנימיה עצמה וכנגד ביתי ספר או פנימיות אחרות.

3. תוכניות אמנותיות ומתקני אמנויות - בפנימיה תמצאו תכניות אמנות שיפתחו את הצד היצירתי שלכם כמו תיאטרון, מחול, מוסיקה, ציור ובקיצור, כל דבר אמנותי הוא חלק מההזדמנות שמחכה לך כמעט בכל פנימיה. להקות מוזיקליות, להקות ריקוד, תזמורות והרכבים שונים שקיימים בפפנימייה יתנו לך הזדמנויות רבות להשתמש בכישרונות היצירתיים שלך.

4. אתם תקבלו הזדמנות לעצמאות ולחיים מחוץ לבית לפני הצבא - זה אף פעם לא קל לעזוב את הקן הביתי החם. אבל, אין זה הגיוני יותר לעשות את הצעד לפני הצבא? תוכלו ללמוד כיצד להתמודד עם החיים יחד עם רבים מבני גילכם שעוברים את אותם הדברים בדיוק. אתם כמובן לא לבד! כל זה קורה תחת עיניו הפקוחות של הצוות החינוכי בפנימיה שלך שהם חונכים, לא שמרטפים.

5. אתם תהיו מוקפים בחברים רבים בני גילכם לאורך כל שעות היממה עם שאיפות דומות לצבא ולחיים - החברים לכיתה שלך נמצאים בפנימייה לרוב מאותם הסיבות שאתה הגעת לשם. השאיפות שלהם בלימודים, בצבא ובחיים דומות ותמיד תוכלו למצוא ביניהם חברים שאתם תוכלו למצוא קשר משותף ולהתקדם.

6. מרכזי למידה, ספריות, מחשבים ומדיה מצוידים היטב - בשנים האחרונות יש פנימיות רבות שעברו מהפכה טכנולוגית וכמעט בכל פנימייה ופנימיה תוכלו למצוא מרכז למידה בשעות אחר הצהריים והערב, ספרייה גדולה, ומחשבים משוכללים.

7. אתם תמצאו חברים וחברות אמיתיים שילוו אתכם לכל החיים - רוב בוגרי הפנימייה מסתכלים אחורה על שנותיהם בפנימיה כתקופה שבה חברויות הוקמו ונמשכות הלאה. בניית רשת של חברים ומכרים שמכירים אותך ודואגים לך זו אחת הנקודות החשובות ביותר בחיים. להיות מוקפים באנשים שמבינים אותך כי נמצאים באותו מצב ואכפת להם ממך יגרום לך לאושר ויעודד אותך ברגעים קשים.

8. תוכל/י ללמוד להיות אחראי/ת על עצמך - לוקח הרבה צעדים קטנים עד שמגיעים לבגרות. אחת הדברים שמקצרים את התהליך היא הליכה לפנימייה. אתם צריכים ללמוד להסתדר עם אחרים כי זו קהילה על כל המשתמע מכך. אתם לומדים להיות אחראים למעשים שלכם, כי אתם חייבים לכבד את קוד המשמעת שנהוג בפנימיה. השיעורים בחיים שתלמדו בפנימייה יהיו לכם יסוד מוצק לקראת תקופת הבגרות.

רוצה לברר איזו פנימייה הכי תתאים לך? כנס/י לאתר מסגרות שכולל מידע רחב ומעודכן על כל הפנימיות בישראל.

 



תגיות המאמר: פנימיות, פנימיה, פנימייה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מתעניין מאוד במאמרי רפואה הקשורים לטינטון וטיפול בו. כמו כן צרכן מושבע של מאמרי בריאות ואיכות חיים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלון מנחם

מאת: אלון מנחםבריאות ורפואה כללי23/06/143052 צפיות
תרופת כנגד אפילפסיה, שנבדקה בבעלי חיים, מראה תוצאות חיוביות במניעת טינטון שהתפתח בעקבות חשיפה לרעש חזק. כך עולה ממחקר חדש. מהממצאים עולה בפעם הראשונה הסיבה להופעת טינטון לאחר רעש וישנו פוטנציאל לפיתוח טיפול לטינטון.

מאמרים נוספים בנושא חינוך ולימודים - כללי

מאת: עידן קלייןחינוך ולימודים - כללי20/12/213971 צפיות
Среди множества разнообразных и популярных курсов, предлагаемых в последние годы пенсионерам и пожилым людям, есть ряд особенно интересных и привлекательных вариантов - вот некоторые из них, о которых стоит знать:

מאת: עופר שלוחינוך ולימודים - כללי24/09/204831 צפיות
הכל על מקצוע עיצוב גרפי וקורס עיצוב גרפי.

מאת: רונית שמאי שורץחינוך ולימודים - כללי12/07/191907 צפיות
אם הילד שלכם לומד מתמטיקה ללא שימוש במחשבון או אפילו אם מותר לו כבר להשתמש במחשבון – בכל מקרה כדאי ללמד אותו לבדוק את התוצאות בפתרון השאלות. יש דרך קצרה לחישוב אחוזים, שיכולה לעזור במניעת - או תיקון - טעויות חישוב.

מאת: ליאורחינוך ולימודים - כללי02/05/182253 צפיות
הנדסאים מאזור תל אביב, יכולים לעבוד במרכז הארץ. ההנדסאים העתידיים, לומדים בבתי הספר להנדסאים, שנקראים גם בשם מכללות טכנולוגיות.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181737 צפיות
לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירה פופולארית בקרב אנשים אשר מחפשים מקצוע בעל אפשרויות תעסוקה מגוונות וביקוש נרחב. לימודי הנהלת חשבונות מתקיימים במכללות ובתי ספר מקצועיים רבים ברחבי הארץ בהם ניתנת האופציה ללמוד במתכונות גמישות כמו מתכונות לימודי יום, מתכונות לימודים חלקיות ומתכונות לימודי ערב.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181657 צפיות
אתם יושבים מול המחשב, מדפדפים בין אתרים שונים של לימודים ותוהים לעצמכם מה כדאי לכם ללמוד. בעולם של היום קשה מאוד למצוא תעסוקה ללא תואר או תעודה, ולכן אנשים רבים מתחבטים בשאלה מה עליהם ללמוד כדי שהם יוכלו לצאת לשוק העבודה ולמצוא תעסוקה שהיא גם מעניינת וגם בתחום מבוקש. עבור רבים מאלו שחושבים על כך, התשובה היא הנהלת חשבונות הודות לאופי הדינמי של המקצוע הזה, וגם הביקוש הרב שלו. עם תעודה של מנהל חשבונות, עולם התעסוקה יהיה פתוח בפניכם, ואתם רק תצטרכו לבחור את המקום שאתם רואים את עצמכם נמצאים בו.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181526 צפיות
המסלול ללימודי הנהלת חשבונות נחשב בשנים האחרונות לאחד ממסלולי הלימוד המבוקשים ביותר בישראל. מטרתם של לימודי הנהלת חשבונות הינה להכין את תלמידיהם להשתלבות בעולם המקצועי של מנהלי החשבונות בישראל, כמו כן במהלך הקורס ניתנת הכנה למעבר מבחן ההסמכה של משרד התעסוקה אשר מסמיך מנהלי חשבונות צעירים לעבודה בשוק המתפתח בארץ. לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירת מקצוע חכמה אשר טומנת בחובה יתרונות רבים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica