חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כלי עבודה - היום ואז

מאת: אסף חכםתעשייה13/07/2014788 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הכלים של בעלי המלאכה היו האמצעי העיקרי שלו להתפרנס. היה להם השקעה עצומה בזמן ובכסף, או על ידי עצמו או שנרכש מיצרנים וספקי מומחה. עלות ארגז כלים מצוידת ב -1797 הייתה £ 15.10.4d. (£ 15.52p), השכר של שנות מלאכה מיומנת. זו הסיבה מדוע רבים כלים ישנים הם שלטים עם השמות וראשי התיבות. לפעמים יש כמה סטים של שמות ככלים יקרי ערך הועברו מדור לדור, או נמכרו לבעלים חדשים לאחר פרישה. סימניו של אדם או משפחה, יחד עם יצרני חותמות, מציעים את אחד הביטויים המובהקות ביותר של תאריך וגיל, אם אתה יודע מה עומד ראשי התיבות.

פטנט פלייר או G'bka הניתן לנעילה לכל אובייקט באמצעות מנגנון נעילה מרכזי. צד אחד של הידית כולל בורג משמש כדי להתאים את המרווח של הלסתות, בצד של הידית (בעיקר דגמים ישנים), האחרים לעתים קרובות כולל ידית כדי לדחוף את שני הצדדים של הידיות לגזרים כדי לפתוח את הצבת. "צבת - גריפ", "החפרפרת" והם שמות מסחריים של מותגים שונים של נעילת צבת.

נעילת צבת תצורות זמינות רבות ושונות, כגון נעילת שפיץ פלייר, נעילת ברגים, מלחציים מנעול וצורות כדי לתקן חלקי מתכת לריתוך. הם גם באים בגדלים רבים.

צבת צבת פטנט הראשון, צבת אחיזה נקראת, הומצאה על ידי ויליאם פטרסון בדה ויט, נברסקה ב1924. [1] אוחז שומה פותחו על ידי תומס Coughtrie ב1955, אז מנכ"ל של ח"כ שומה ובנו. [2] כידון שומה מיוצר בניופורט בדרום ויילס (GB) ממש ליד M4 ידי Brynglas מנהרות. אפשר היה לראות את הסימנים של שומה אתה נוסע מערבה בדיוק כמו שאתה נכנסת למנהרה.

כפי שאנו רואים באנושות כלים מתקדמים פיתוח סימן גדול יותר של כלי עבודה העתיק ביותר בעולם - פטנט פלייר. היום יש גרסה חדשה - פטנט פלייר האוטומטי אינו מחייב את הכיוון של הבורג מה שאומר שספק מהיר יותר וגדול יותר.

חברת C.H. הנסון פלייר פטנט הפטנט בינלאומי באופן אוטומטי! מיוצג באופן בלעדי על ידי אריגת הסחר בע"מ אשר מייבא את רוב הכלים של החברה מארצות הברית.

בניגוד לפלייר נעילה מסורתי, הם אינם דורשים בסיבוב ידית כדי להתאים את הגודל של הלסת. פטנט מנגנון נעילה אוטומטי מתאים לעובי של חוזק החומרים ונעל את כוחה של צבת נעילה סטנדרטית. הם 7x מהר יותר ו100% יותר קל!

אין צורך להתאים את גודל הפתיחה, נעילת כל גודל באופן אוטומטי.

ניתן לגשת בכל כלים בחנויות וספקות טכניים בישראל

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אורגת סחר בע"מ

www.orgat.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף חכם

מאת: אסף חכםעסקים קטנים ובינוניים11/06/121289 צפיות
נשבר לך?? כך פוקסיפול! תעשיית האפוקסי העולמית נאמדת במחזור של כ-15 מיליארד דולר בשנה!! לכן לא פלא שדבקי אפוקסי נפוצים כל כך.

מאמרים נוספים בנושא תעשייה

מאת: nirתעשייה15/02/22962 צפיות
מדריך לבחירת חברת הובלות דירה עם ביטוח! הובלת דירות למעבר דירה שלכם לקל מאי פעם! פנו אלינו היום לפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית להובלת דירה עם חברת ההובלות של ישראל!

מאת: מעיין חטאבתעשייה08/08/211203 צפיות
חברת פ.ק. מעבדות כיול וייעוץ בע"מ מציעה מניפה רחבה של שירותי כיול מתקדמים

מאת: yoni romתעשייה03/02/211140 צפיות
מה עושה מומחה לאיתור נזילות? מה תפקידו? בעזרת אילו מכשירים מאתרים נזילת מים?

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191768 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ליאורתעשייה07/08/181810 צפיות
מכונות שרינק למפעלים שונים, מבצעות אריזה מהירה. מכונות השרינק, עוטפות את המוצר ביריעת ניילון. אחר כך, הן מלחימות את הניילון, ומקררות את פס ההלחמה.

מאת: SEOMANתעשייה26/02/181309 צפיות
מנוף הרמה הוא ללא ספק הכלי המקצועי ביותר עבור כל חברת בנייה אשר זקוקה למשאית מנוף הרמה לגובה.

מאת: shlomy תעשייה27/12/175138 צפיות
הספקה טכנית שוטפת לעסקים היא כמו הדלק שמניע את הגלגל, הידיעה שחומרי הגלם מסופקים באופן יעיל ומקצועי מייעלת את העובדה ומגדילה את התפוקה בכמה רמות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica