חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

זמן מלחמה, האם יש חדר ביטחון מוכן?

מאת: זואי קרונפלדניקיון01/08/2014846 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למרות שמתקפות הטרור על ישראל הן די קבועות, קיימים הרבה בתים בישראל שאין בהם מרחב מוגן או שהמרחב המוגן שלהם מוזנח עקב נטישה ממושכת.

אז איך אפשר למגן בית שאין בו ממ"ד בכלל?

בעקבות הניסיון המצטבר של מדינת ישראל, כיום קיימים מספר דרכים למיגון בתים ומוסדות ציבוריים.
הדרך המהירה והזולה ביותר להוספת ממ"ד למבנה קיים היא התקנת ממ"ד יביל ושילובו כחלק מהמבנה. פיתרון זה לא תמיד אפשרי מכיוון שיש להציב את הממ"ד בעזרת מנופים שלעיתים לא יכולים לגשת למקום ההנחה. במקרה כזה, מזמינים קבלן בניין שיבנה ממ"ד כחלק מהמבנה.

מה עושים עם הממ"דים המוזנחים?

במידה ויש בסביבתכם ממ"דים או מקלטים ציבוריים שהוזנחו בעקבות אי שימוש, חשוב מאוד לחטא את המקלט סצורה יסודית. מקלטים מוזנחים עשויים להכיל שלל מחלות בקטריאליות. לניקוי המקלט מומלץ להזמין חברת ניקיון מקצועית שתשתמש בחומרים המתאימים להסרת כל המפגעים. מומלץ לנצל את ההזדמנות שחברת הניקיון ולבצע פוליש קריסטל לחידוש הרצפה שיעניק למקלט מראה חדש ונוצץ.

חשוב להקפיד שהממד תמיד ישאר נקי ומוכן למתקפת פתע שעלולה לבוא על ישראל, אין לדעת מתי היא תבוא ובאיזה צורה. חשוב גם להנגיש את המקלט לכל אחד שצריך להכנס, במידה ומדובר במקלט ציבורי, שכפלו כמה שיותר מפתחות וחלקו לכל הדיירים באיזור. יש בסביבתכם שכנים עם בעיית נגישות? דאגו שתהיה להם גישה מהירה למקלט עם כסא הגלגלים או עם כל דבר שצריך.

מוכנות למלחמה היא חלק חשוב בניצחון המלחמה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מחפשת סיבות לעשות דברים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת זואי קרונפלד

מאת: זואי קרונפלדאבטחת הבית01/05/14998 צפיות
אולם, יש פתרון אשר מאפשר בנייה של ממ"ד, על כל היתרונות והחשיבויות שבכך, מבלי לסבול כלל מתהליך הבנייה! פתרון זה הוא הזמנת ממ"ד ממפעל ממ"דים. זה אולי נשמע כמו המצאה דמיונית, אך מדובר באפשרות ממשית וקיימת.

מאת: זואי קרונפלדשיפוצים09/04/14993 צפיות
כיום כבר ידועה לכל החשיבות של בניית ממד בדירה. בניית ממד נמצאת כיום בתקנות הבנייה, ואסור לבנות כיום מבנה שאין בו ממד.

מאת: זואי קרונפלדגינון09/04/14872 צפיות
יש לכם משטח נרחב ויפה ש..פעם הייתה בו גינה. עם הימים, החום הישראלי והזמן הגינה כבר לא נראית מטופחת כבעבר, הדשא שרוף ויש צורך בשיקום כולל של הגינה. יתכן גם שזה עתה סיימתם את בניית הבית במזל טוב, ויש לכם חלל גדול שמיועדת להיות בו גינה.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211487 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: yoni romניקיון31/05/181260 צפיות
האם הגיע הזמן לקנות ספה חדש או שאפשר עדיין ל"הציל" אותה? ואם כבר, איך בוחרים חברה מקצועית לניקוי ספת הבד?

מאת: רוני הכהןניקיון13/05/181313 צפיות
אחד מן הדברים שמאוד חשובים הוא שמירה על המקום של העבודה נקי ומסודר

מאת: רוני הכהןניקיון12/11/171801 צפיות
מה קורה כשאר הניקיון הזה הוא דבר אשר צריך להישמר באופן יציב גם במקום של העבודה שאליו מגיעים המוני אנשים כל יום מחדש ושם הם נמצאים לטווח של שמונה שעות ואף יותר מכך בממוצע? את הפעולה של הניקיון חלק ניכר מבצעים על ידי חברות ניקיון משרדים בתל אביב שם יש ריכזו גבוה של בתי עסק בצורה בולטת.

מאת: נריה שמואליניקיון21/08/171956 צפיות
מה חברות ניקיון יכולות לעזור לאדם הפשוט?

מאת: שלום כהןניקיון02/08/171648 צפיות
יש לא מעט דברים בחיינו שכולנו יודעים שעלינו לעשות אך לא נוח ולא נעים לנו להתעסק בהם. לדוגמה: ניקיון. מי לא היה רוצה שהבית שלו יהיה נקי יותר? ומי לא היה רוצה שהמשרד שלו יהיה מרשים מבחינת הניקיון והסדר? עם זאת, לא קל לענות על השאלה כיצד נוכל לשמור על הסדר ועל הניקיון בכל המרחבים שבהם אנחנו נמצאים כך שאתם ממש לא היחידים שמוטרדים מהעניין הזה. אפשרות טובה יכולה להיות הזמנת שירותיה של חברת ניקיון מקצועית כי חברה כזאת יכולה לעשות עבורכם את כל העבודה. חברת ניקיון מובילה תוכל להגיע לביתכם או לכל נכס אחר

מאת: רוני הכהןניקיון02/12/161608 צפיות
צריכים להתמודד עם שלבים לא פשוטים החל מבחירת איש מקצוע לעבודת השיפוצים, להתמודד עם השיפוצים עצמם שכוללים רעש ולכלוך שמצליחים להגיע לכל חדר מחדרי הבית, ולבסוף לחזור אל השגרה רק על מנת לגלות כי הבית פשוט מאוד מלוכלך. איך מנקים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica