חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יום הולדת

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי03/11/20141057 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
יום הולדת – ההצלחה תלויה בהפעלה הנכונה

כאשר אומרים 'יום הולדת' מתכוונים למסיבה ולחגיגה של ילד יום ההולדת. יום הולדת כפי שחוגגים כיום, שונה בתכלית השינוי מימי הולדת שחגגו בעבר הלא רחוק. הדבר ניכר במיוחד בימי הולדת לילדים כי יום הולדת למבוגרים הוא בגדר סיפור אחר. על כן, במאמר זה נקיים סקירה על ימי הולדת לילדים.

פעם, נהגו להסתפק במשחק אחד עם הילדים, רקדו מספר ריקודים, ברכו ברכות מקוריות ונחמדות, התכבדו בעוגת יום הולדת וממתקים נוספים וכולם ציפו בכיליון עיניים לטקס פתיחת המתנות וחלוקת ההפתעות. הכול היה תמים, פשוט ויפה.

כיום, המצב שונה לחלוטין. יום הולדת הוא בגדר תכנית פעולה מחושבת, סדורה, ברורה ומתוכננת מראש. ישנם צוותי יום הולדת שזו המיומנות שלהם והם עושים הפעלות בעלות ערכים חינוכיים ומעשירים תוך כדי תנועה, יצירה ומשחק המהווים כלים לביטוי עצמי של הילד, שחרורו והעצמתו ותורמים רבות לשילובו החברתי.

צוותים אחרים שמים דגש על תחושת הביטחון העצמי של הילד, לוקחים בחשבון את אופיו של הילד, גיל הילד בוודאי נלקח בחשבון ומתאימים את נושא ההפעלה לכל הנתונים שנאספו. בסופו של יום, הצלחת החגיגה תלויה בבחירה נכונה ובהפעלה הנכונה של הילדים במסיבה.

אלו הפעלות מוצעות למסיבת יום הולדת

אפשר לומר שהשמיים הם הגבול. הפעלות חדשות נכנסות למאגרים בקצב כה מסחרר  עד כי קשה לעקוב אחריהן ולהתעדכן. בחלוקה ראשונית אפשר לדבר על הפעלות המדברות אל בנות וכאלה המלהיבות את הבנים.

בנות אוהבות לעצב חולצות עם הרבה קישוטים, הן אוהבות להתאפר, לאפות עוגיות, לקחת חלק בסדנת אופנה ועוד ועוד. הופעות של ליצנם וקוסמים מתאימות הן לבנים והן לבנות אבל מה שקובע הוא רצונו של הילד וכמובן שיש חשיבות לגילו ויכולת קבלת ההחלטות שלו. ככל שילדים גדלים, הם הופכים להיות דעתניים יותר, הם יודעים בוודאות מה הם רוצים ולסביבה והחברים ישנה השפעה מכרעת על איך תיראה מסיבת יום ההולדת שלהם.

בנים אוהבים את יום ההולדת שלהם עם הרבה אקשן, מלחמות בין מפלצות, תחרויות ספורט ומעשי קסמים.

ישנם הורים וילדים שיעדיפו לחגוג מחוץ לבית, במקומות הערוכים לחגיגות ילדים כמו במשחק באולמות באולינג, בצפייה בסרט עם החברים לכיתה או בארוחה במסעדת המבורגרים, פיצרייה או גלידרייה – מאכלים שכל הילדים אוהבים.

יום הולדת הוא יום מיוחד שכולם מצפים לו ומתרגשים לכבודו, הילדים במיוחד. זהו יום הכרוך בהרבה הכנות ורשימת המטלות ארוכה ומתישה. הורים שהם עסוקים באופן מיוחד, מתקשים, לעיתים, לעמוד במשימות והחגיגה הופכת למעיקה ומכבידה. ישנן חברות היכולות להסיר מכם, ההורים, את עול ההכנות ולתת לכם להתרווח על הכיסאות וליהנות מהאירוע עצמו. חברות כאלה דואגות לארגון מקום המסיבה, לטקס יום ההולדת עצמו, לכיבוד, להופעת ליצן או כל הופעה אחרת על סמך בחירה, להפעלות לילדים כמו פינות איפור, מתנפחים למיניהם ופינות יצירה ולאווירת יום הולדת עליזה ושמחה, כמו שכל ילד מצפה שיחגגו לו כל שנה.

אל האתר

 



תגיות המאמר: יום הולדת


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שלום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205108 צפיות
כולנו אוהבים לטייל בצפון, אשר הוא חבל ארץ יפיפייה, המשאיר לנו טעם של עוד, כאשר אנחנו מבקרים בו, משום שיש בו אינספור מסלולי טיול יפים ומרהיבים וחוויה בלתי נשכחת. המיוחד באזור הצפון הוא בעצם הנחלים שיש בו, אשר אזור זה מוצף בנחלים מרהיבים ובמסלולי טיול מרתקים. טיול ג'יפים בצפון הינה חוויה ייחודית, המתאימה גם למשפחות עם ילדים. ניתן לטייל בג'יפים עם ילדים, כמו כן ניתן גם לטייל כזוג, אך חשוב לדעת כי יש מסלולי ג'יפים המתאימים לכל ימות השנה ויש כאלו שניתן לראות דווקא בחורף,אז במאמר זה נבחן את העונה ה

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/204995 צפיות
טיולי ג'יפים מאפשרים לכם לחוות חוויה מעניינת במיוחד, וכך תוכלו להגיע אל מקומות נידחים בארץ ובעולם.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי02/12/195454 צפיות
בישראל ישנה תרבות המעודדת צעידה בשטח ובמסלולים השונים הפרושים ברחבי הארץ, והאמת? בצדק. קשה למצוא מקומות אחרים בעולם שהנוף בהם מגוון כל כך, ולא בכדי היא מושכת אליה מאות אלפי תיירים מדי שנה. עם זאת, עבור הרבה מאד אנשים המעוניינים לבקר בטבע מסלולי ההליכה הללו אינה בהכרח מתאימה או אפשרית, אם בשל תנאי דרך קשים, אם בשל מצב בריאותי או מורכבות טכנית לערוך טיול למשפחה גדולה - וגם כמובן הרצון הפשוט לערוך טיול בטבע במסגרת שונה ומאתגרת בדרכה שלה. במיוחד במקרים בהם רוצים לגמוע שטח רב ולהכיר חלקים בארץ שלא הכ

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי06/03/196403 צפיות
ישראלים הם בהחלט עם שאוהב לטייל ברחבי העולם וגם בארץ, ומעידים על כך אינספור המסלולים שיש במדינה הקטנה שלנו. בימים בהם אתם לא צריכים לעבוד ואין לכם חובות אחרות, אחת הדרכים הטובות ביותר למצות את החופש היא באמצעות טיולים ברחבי הארץ, כמו טיולי ג'יפים בצפון, שיראו לכם את הנופים המרהיבים בחלקה הצפוני של ישראל.

מאת: שלום כהןטיולים בארץ05/02/192495 צפיות
אזור הגולן מלא בקיבוצים נפלאים, נופים טבעיים, וכן אתרים היסטוריים שניתן לטייל ביניהם במשך השנה. בין היישובים הקהילתיים בגולן ניתן לטייל בנופים של נחל הירמוך, אזור הכנרת, נהר הירדן, גבול סוריה, ואזורים רבים אחרים הכוללים שלל סוגי נופים המושלמים לטיולים. עבור אלו שרוצים לטייל באזור הזה, אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא עם טיולי ג'יפים בגולן המאפשרים לכם לעבור שלל הרפתקאות בין נופי ישראל.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי23/01/191284 צפיות
בימינו החשיבות של חדר ממ"ד בבית הינה ברורה לכולם ומהווה פרמטר חשוב במכירה או השכרה של דירה בעיקר באזור דרום הארץ וצפונה אשר קרובים לגבול וידועים כאזורי פורענות ואי יציבות ביטחונית.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי25/12/181270 צפיות
במציאות הישראלית המורכבת שלנו, אין ילד שלא מכיר את המילה ממ"דים, או בשמם הרשמי "מרחבי מיגון דירתיים". היום זה אולי נשמע קצת תמוה, אך החדרים הממוגנים שאנו מכירים היטב אינם קיימים מאז ומעולם:

מאמרים נוספים בנושא בידור ופנאי - כללי

מאת: עופר שלובידור ופנאי - כללי23/09/181609 צפיות
טיפים למטבח

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי10/11/165761 צפיות
ילדה שמגיעה לגיל חמש רוצה בדרך כלל שההורים יעשו לה הפתעה מיוחדת כי מדובר על גיל מיוחד. מצד אחד הילדות בדרך כלל מרגישות כבר גדולות כי יש להן חברים וחברות אך מצד שני כמובן שהן זקוקות להורים כדי להפיק אירוע מרגש ומיוחד.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי07/11/161981 צפיות
בכל מסיבה ובמיוחד בימי הולדת תקליטן ליום הולדת, הוא זה שייצור את האווירה המתאימה. על התקליטן, להתאים את המוסיקה על פי הסגנון שמקובל על הילדים , אם מוסיקה ידועה שהילדים מכירים ושתהיה הכי עדכנית שיש. די ג'יי שהוא בעצם תקליטן, יודע לעבוד עם כל שכבות הגילים, עליו להכיר את כל סוגי המוסיקה ולהתאים אותה לקהל היעד. ילדים יאהבו את השירים הכי שמחים ויש כאלה שיבקשו קרצת מוסיקה מזרחית שהפכה להיות לחביבת כל הגילאים בישראל.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי25/10/161995 צפיות
מתקרב התאריך המרגש של השנה והבת שלכם עומדת לחגוג יום הולדת? אם כך, אתם בוודאי רוצים לשמח אותה, כי איזה זוג הורים לא היה רוצה לראות את הבת שלו מתרגשת ומרוצה? עם זאת, רוב ההורים לא באמת יודעים איך להפיק ימי הולדת בראשון לציון ולעשות אותם שונים, אחרים ומהנים במיוחד. כולנו זוכרים את ימי ההולדת שההורים שלנו נהגו לעשות לנו ואשר במסגרתם בדרך כלל ילדי הגן או הכיתה היו מגיעים, משחקים קצת ביחד ובכך הייתה מסתיימת החגיגה.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי23/10/161921 צפיות
אם יום ההולדת של ילדיכם מתקרב, כדאי כי תארגנו לו בזמן, יום הולדת נפלאה שהוא וחבריו, לא ישכחו במהרה. ניתן למצוא מקומות רבים לעריכת יום ההולדת, אבל אם יש לכם בית מרווח, אולי יום הולדת בבית, תתאים לכם ותהי חסכונית יותר. מהבחינה הבטיחותית, אין סיכוי שילד יאבד בבית או שלא תהיה עליו השגחה כאשר מדובר בביתכם ואתם משגיחים על ילדי יום ההולדת כשהם באחריותכם. לרוב בימי החורף, רבים עורכים את יום ההולדת בביתו של בעל השמחה.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי26/09/162056 צפיות
ליצנים לידי הולדת הם אחת הבחירות המשובחות והקלאסיות ביותר לימי הולדת. היום הליצנים יודעים לא רק להצחיק את הילדים באמצעות מחוות גופניות וכדומה, אלא הם מסוגלים גם ללמוד קסמים, לנגן מוסיקה בכלים מוסיקליים שונים ומשונים, הם מסוגלים בנוסף להפעיל את הילדים בכל מיני פעילויות מגוונות ועוד דברים רבים אחרים.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי19/08/162749 צפיות
אתם שואלים את עצמכם מדוע ליצנית תהיה הבחירה הטובה ביותר שתוכלו לעשות לאירוע הקרוב? ובכן, עקב כך שמדובר בטרנד די נשכח הזמנה של ליצנית לאירוע יכול להיות דבר מפתיע ויוצא דופן. כך ניתן יהיה לגרום לכל האורחים באירוע ליהנות כפי שלא נהנו הרבה מאוד זמן. ליצנית איכותית תוכל גם לספק לכם מופע בידורי רחב היקף אשר יבטיח את הנאתם את הקהל הבוגר והצעיר גם יחדיו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica