חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדוע בנות כל כך אוהבות את יום ההולדת לנסיכות

מאת: רן גישימי הולדת09/11/20141582 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מדוע בנות אוהבות את יום ההולדת לנסיכות

רוב הילדות מתרגשות כאשר הן שומעות את ההורים שלהן מציעים להן לחגוג יום הולדת נסיכות. אנחנו מגדלים את הילדות שלנו על סיפורי אגדות וכל ילדה חולמת להיות הנסיכה, לא רק שלנו ההורים, אלא נסיכה אמיתית, גם אם זה ליום אחד. מאמר זה יעזור לכם להבין מהי מפעילה ליום הולדת נסיכות ומהן ההפעלות במסגרת יום זה.

מה זה אומר להיות נסיכה?

אם אתם מעוניינים לדעת מה זה אומר להיות נסיכה ליום אחד, בוודאי תשמחו לשמוע שמדובר על כל אותן פעולות אותן הילדות אוהבות. רוב הילדות אוהבות לחקות מודלים נשיים, אם מדובר על האמהות שלהן, דוגמניות, שחקניות ונסיכות אותן הן ראו בסרטים מצוירים. עוד סיבה שבגללה יום הולדת לנסיכות כל כך פופולארית היא הדימוי של הנסיכה באגדות ובסיפורים. שם דמות הנסיכה היא דמות יפה, אהובה, ונערצת שבכל הסיפורים היא המושא לאהבה ומודל לחיקוי. זוהי הסיבה שהן מתרגשות כאשר הן מגלות שביום ההולדת שלהן הן יוכלו להפוך לנסיכות ליום אחד. כאן הילדות יעטו על עצמן בגדים מיוחדים שמתאימים לנסיכות, ישחקו משחקי תפקידים של נסיכות וייהנו מכל הקשור אל עולם הנסיכות והממלכה.

יום הולדת לנסיכות- מה זה כולל?

חשוב לדעת מראש שיום הולדת לנסיכות מיועד רק לבנות. כלומר, לילדות הגן, בית הספר היסודי או שאם ננסה לתחום לגילאים אז היא יום הולדת לבנות גיל 4-6 (לא יאוחר מכיתה א') וניתן להזמין ליום מיוחד זה את האמהות, הסבתות וכל החברות. סוג זה של יום הולדת מתאים בדרך כלל לילדות שמתחברות מאוד אל עולם האגדות שהילדים גדלים עליו- מה שאומר שזה כמעט כל ילדה, בטווח גילאים זה לרוב הבנות אינן מעוניינות לחגוג את יום ההולדת עם הבנים וזאת משום תחומי העניין שלהם  שונים. בנים בגיל הזה פעמים רבות מפרים את השלווה ואינם תורמים לאותה הפעלה שמיועדת לנסיכת האירוע. יום הולדת לנסיכות כולל מפעילה ליום הולדת נסיכות, אשת מקצוע שאחראית על ההתאמה של התכנים ביום הולדת לילדות ותכנון של הפעלת יום הולדת נסיכות שכולל לרוב משחקים, לבוש, שירים ופעילויות שקשורות אל עולם הנסיכות. ההפעלה תותאם לתקציב של ההורים ולגיל של הילדות.

הפעלה ליום הולדת נסיכות

הפעלה ליום הולדת נסיכות היא הפעלה שכוללת בתוכה את כל הקשור אל עולם הנסיכות:

  • משךההפעלה- כאן מדובר על הפעלה ליום הולדת שנמשכת לרוב כשעתיים.
  • קהליעד- ילדת יום ההולדת, החברות שלה, האמא, הסבתות והדודות (רק צופות מהצדכמובן). קהל יעד נשי בלבד.
  • גילאים-ההפעלה מתאימה לגילאי 4 עד 6, אך יש גם אפשרות ליישם אותה בהתאמה אישיתלילדות בגילאים בוגרים יותר עם התאמה לתכנים והפעילויות אותם הבנות יעברו.
  • תקציב-כמו בכל רכישה האלמנטים השונים יכולים להשפיע על מחיר הפעלת  יום הולדת לנסיכות. לכן חשוב לבחון עםמפעילת יום ההולדת את כל משתני המחיר כדי לא לחרוג מהתקציב.
  • תכנים-כאן, הילדה תצא ותקבל את אורחות מסיבת יום ההולדת שלה בלבוש של נסיכה , עםכתר ועם שרביט מיוחדת, מתן תשומת הלב המיוחדת לילדה . במהלך ההפעלה כלת יוםההולדת תהיה אחראית על הפיכת כל הבנות לנסיכות כאשר היא הנסיכה הראשית כמובן,דבר שיכלול שמלות נסיכה, כתרים ואיפור מיוחד לפנים שמותאם לילדות.

לסיכום, מסיבת יום הולדת נסיכות היא מסיבה מלאת חוויות. אם אתם מעוניינים ביום הולדת מיוחד שיותיר את הילדה שלכם עם חיוך גדול על השפתיים חשוב לבחור מפעילה ליום הולדת נסיכות בעלת ניסיון בתחום ומוניטין מוצלח שנבנה על ידי לקוחות-הורים מרוצים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רן גיש

מאת: רן גישימי הולדת14/03/14884 צפיות
אתם מארגנים יום הולדת לילדים ? עדי - מפעילה ליום הולדת - ריכזה עבורכם את כל העצות שאתם צריכים לדעת כיצד לתכנן יום הולדת לילדים , החל ממפעיל ליום הולדת, שולחן יום הולדת , מקום ליום הולדת , ועוד הפעלות לימי הולדת לילדים .

מאמרים נוספים בנושא ימי הולדת

מאת: עידן אברהמיימי הולדת13/06/181779 צפיות
כולנו אוהבים חוויות, אקסטרים ועוד, כאשר אנו רוצים לספק לילדים שלנו אחר צהריים מהנה ומקפיץ בלי לרוקן את הארנק, מומלץ לחפש השכרת מתנפחים בזול.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת07/06/181428 צפיות
כולנו מחפשים לתת לאירוע שלנו טאצ' מיוחד, חגיגת יום הולדת או כל אירוע אחר, מתנפחים לילדים הופכים את האירוע למושלם. מתנפחים לילדים הם מוצר שכולנו כבר מכירים מהילדות, הם חרוטים לנו עמוק בתודעה כחוויה שאף ילד לא יכול לפספס, מתנפחים לילדים הם כמו סנפלינג או חוויה מרגשת אחרת שחווים המבוגרים, האפשרות לקפוץ ולהשתולל בלי החשש של הנפילות והכאבים מעניקים לילדים חוויה שונה ומהנה, הם יוכלו על המתנפחים לעשות כל פעלול שלא העזו לעשות על האדמה המוצקה.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת25/05/181762 צפיות
רציתם לארגן מסיבת יום הולדת חגיגית לילד שלכם? מעוניינים לחגוג ולהפעיל מסיבה אטרקטיבית לחברים שלו? השכרת מתנפחים לימי הולדת זה רעיון נהדר!

מאת: עידן אברהמיימי הולדת12/02/181709 צפיות
המתקנים המתנפחים היו ועודם המתקנים האהובים ביותר על כל ילד. הם הולכים ומשתבחים עם השנים כאשר כיום ניתן למצוא מתנפחים המשלבים אתגרים שונים המעניקים למתקנים הללו ממד אטרקטיבי במיוחד. השכרת מתקנים מתנפחים מהווה כיום מענה אולטימטיבי למגוון מטרות כמו הפעלה לימי הולדת, הפעלות לקייטנות או סתם כך ליום של כיף. איך נבחר את המתקנים המתאימים כדי ליהנות מכל היתרונות שלהם?

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181456 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181500 צפיות
בחירת הפעלות ליום הולדת/ ליצן ליום הולדת

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181390 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן - מומלץ! לקריאה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica