חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

Lana Del Rey הורדת שירים

מאת: megalllodonבידור ופנאי - כללי26/11/20141518 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

Lana Del Rey הורדת שירים

הורדת שירים, הכינו את הכרטיסים- על פי פרסומים הורדת שירים, שוניםשמופצים בזמן האחרון, זמרת הפופ האמריקנית במגעים מתקדמים מאוד עם מפיקיםישראלים לגבי הופעה שתתקיים ככל הורדת הנראה הקרוב. ההופעה הזאת מצטרפת לשללאומנים הורדת שירים שמגיעים הקיץ לארץ ובניהם :הפיקסיז, ג'סטין טימברלייןהרולינג סטונס ועוד.

Lana Del Rey, אחת מהזמרות המדוברות ביותר של התקופה האחרונה, מוציאה בימים אלו את האלבום הורדת שירים, המצופה והמדובר שלה "Born To Die".

לנהדל ריי (Lizzy Grant במקור) בת ה- 25, גדלה ב-Lake Placid  במדינת ניויורק, בגיל 15 עברה לפנימייה בקונטיקט ובגיל 18 עברה לעיר ניו יורק.

הכוכבתהמבטיחה פרצה לתודעה בשנה שעברה והצליחה לסחוף אחריה בפרק זמן קצר מאוד,קהל רב של מעריצים וסקרנים, בין היתר, בזכות הקליפים שלה לשירים "VideoGames" ו- "Blue Jeans".
שני השירים הורדת האלו היו הראשונים לצאת מתוך האלבוםהחדש. הלהיט "Video Games" זכה להשמעות רבות בארץ ובעולם והגיע למקוםהראשון במצעד ההורדות של iTunes ב- 9 מדינות.
סה"כ הצפיות בקליפ לשירביוטיוב כבר הגיעו קרוב ל- 25 מיליון. גם הסינגל השני "Born To Die" (שירהנושא של האלבום), שהוציאה הזמרת לאחרונה, זוכה להצלחה רבה.



לנהדל ריי היא אחת השמות הצעירים והמבטיחים בתחום מוזיקת הפופ העולמית. בגיל27 הצליחה דל ריי לכבוש כמה פסגות שקשורות לעולם המוזיקה, בין היתר עם פרס"האמן האלטרנטיבי הטוב ביותר"  של טקס המוזיקה של MTV

לנה דל ריי, אחד השמות המדוברים של התקופה, היא בחורה יפיפיה (ששמה האמיתי הוא בכלל ליזי גרנט) שהפכה לסנסציית הבלוגים.
הזמרתבת ה-24 גדלה במדינת ניו יורק ובגיל 18 עברה לעיר ניו יורק. המוסיקה שלהמושפעת, בין היתר, מדיוויד לינץ´, פסקולים של סרטים בשחור לבן משנות ה- 50ועוד. לנה מתארת את עצמה כ-´gangsta Nancy Sinatra´ ואת המוסיקה שלהכ´Hollywood pop/sadcore´.
הזמרת/ יוצרת האמריקאית שיחררה כבר 2 שירים מעולים: ´Blue Jeans´ והבלדה ´Video Games´, שניהם הספיקו לצבור מיליוני צפיות

 



תגיות המאמר: Lana Del Rey הורדת שירים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שירים להורדה ישירה חינם קישור

הוספנו לבקשת הגולשים קטגוריה חדשה, סדרות לצפייה ישירה, במיוחד עבור אלה שלא מספיקים לראותם את כל הפרקים און ליין והוספנו סרטים לילדים חדשים

כל ה מוזיקה החסידית החדש והישנה להורדה ישירה ממש עכשיו!  שומעים מזרחית - מוסיקה מזרחית להורדה, מוזיקה ים תיכונית



 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת megalllodon

מאת: megalllodonבלוגים22/04/193960 צפיות
הורדות שירים או להשתמש בחיפוש נוח. הורד מוסיקה למחשב או לטלפון, האזן לשירים להורדה כאשר אתה חש בנוח פעולה זו שירים הורדה אינה דורשת התקנה של תוכניות נוספות, יישומים או יישומי פלאגין. שירים להורדה כל מה שאתה צריך הורדות שירים לעשות הוא להתחבר דרך האתר, הורדת שירים, לאחרונה תחום שירים להורדה, אבל כמו כל דבר טוב עם המון יתרונות , יש חיסרון אחד הורדת שירים בולט גם שירים להורדה מוסיקה היא דבר אהוב על כולם, שירים להורדה מאיתנו לא אוהב להתנתק מכל הבעיות וההתחייבויות ולשקוע בים של צלילים ותווים מיוחדים

מאת: megalllodonמוסיקה17/04/154199 צפיות
אייל גולן האלבום החדש להורדה, שירים להורדה, האינטרנט הוא כלי נהדר לחיפוש ולהפצת שירים או כול תוכן לכל ובו ניתן למצוא מגוון שירים להורדה

מאת: megalllodonמוסיקה19/10/143650 צפיות
דודו טסה שירים להורדה ישירה בסיבוב הופעות בעקבות אלבומו העשירי "עיר ובהלות". האלבום ממשיך את ההתעסקות הבלתי פוסקת של טסה ביחסים שלו עם עצמו ועם הסביבה מסוג זה הוא הורדות-שירים שמאפשר הורדת שירים

מאת: megalllodonמוסיקה17/10/148634 צפיות
הורדת שירים מיוטיוב ישירה, ישנם המון שירים להורדה למיוטיוב, ובכן, בשבילכם לא תמיד הורדה מיוטוב חייבת להיות מסבוכת כל כך הם סתם בשירים מיוטיב, אמנם האתר שלנו מאפשר לכם להפוך השירים שמאופשרים לשמיעה גם ללא חיבור לאינטרנט. איזה כיף אותם לשירים להורדה , מה שמאפשר להורדה ושירים מוטיוב ישירה

מאת: megalllodonבלוגים10/05/145459 צפיות
Selena Marie Gomez (born July 22, 1992) is an American actress and singer best known for her portrayal of Alex Russo on the Disney Channel series, Wizards of Waverly Place. She has starred in the television movies, Another Cinderella Story and Princess Protection Program. Before Disney, she had one of the kid roles on Barney & Friends. In 2008, she signed a record deal with Hollywood Records and contributed to the Tinker Bell, Another Cinderella Story and Wizards of Waverly Place soundtracks

מאת: megalllodonבלוגים17/04/141459 צפיות
Daft Punk - צמד בית צרפתי בהיקף של גיא - הנואל דה Homem - כריסטו ( גיא - הנואל דה Homem כריסטו, נולד 8 פבואר 1974 ) ותומס Bangalter ( תומאס Bangalter , 3 בינואר , 1975) . חומד תומס וגיא -Man ( שם במה של גיא - נואל ) , כשהם היו ישנים רק 17 שנים , הקימו הלהקה הראשונה שלו - המותקת - יחד עם לורן Brankovitsem ( לורן Brancowitz , כינוי - ברנקו ) , העומד כיום בקבוצת הפניקס. ב1992 הוא פרסםשיר עם אותו שם כמוהקבוצה, - המותקת . בבריטניה, צליל הרוק שלהם לא פגש את ההבנה הזו על החלק ממבקרים . מלודי מייקר מגזין מוסיקה בריטית עיתונאי תאר את הסגנון של הלהקה כמו פאנק המטופש ( טיפשה / רע / משוגע / טעם / דאפט פאנק ) . ברנקו עזב את הקבוצה , ותומס וגיא -Man מכורים בית וטכנו. ב1993 , הם הקימו את פאנק דאפט .

מאת: megalllodonאומנות - כללי13/09/131260 צפיות
גאגא מביאה את הסקס שלה לברית החדשה הו, ג'ודאס, כשהוא בא אלי, אני מוכנה, ארחוץ את רגליו עם שערותי, סלחו לו אם פיו ומוחו אינם שווים אפילו אחרי שלוש פעמי שוא בגד בי אשפיל אותו מלך ללא כתר מלך ללא כתר אני רק קדושה מטומטמת הו בייבי וא כה אכזר הו בייבי וא כה אכזר/ אבל אני עדיין מאוהבת בג'ודאס בייבי" וגם – לא יכולתי לאהוב אדם בתמימות כזו אפילו החושך סלח לדרכו השקרית גאגא מפרשנת לפי הראש שלה את הסיפור על יהודה איש קריות, אחד משנים עשר השליחים המוזכרים בברית החדשה, שלפי הכתבים הנוצריים, מואשם בכך שבגד בישו ומסר אותו לידי השלטונות הרומאיים. כרגיל, גאגא לא יכולה בלי פרובקציה ודרמה. ‘Judas’, הסינגל השני מתוך אלבומה החדש, הוא המשך מסע קידום המכירות באמצעות שערוריות. בטוח שכמה ארגונים דתיים כבר מוציאים הודעות.

מאמרים נוספים בנושא בידור ופנאי - כללי

מאת: עופר שלובידור ופנאי - כללי23/09/181613 צפיות
טיפים למטבח

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי10/11/165794 צפיות
ילדה שמגיעה לגיל חמש רוצה בדרך כלל שההורים יעשו לה הפתעה מיוחדת כי מדובר על גיל מיוחד. מצד אחד הילדות בדרך כלל מרגישות כבר גדולות כי יש להן חברים וחברות אך מצד שני כמובן שהן זקוקות להורים כדי להפיק אירוע מרגש ומיוחד.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי07/11/161984 צפיות
בכל מסיבה ובמיוחד בימי הולדת תקליטן ליום הולדת, הוא זה שייצור את האווירה המתאימה. על התקליטן, להתאים את המוסיקה על פי הסגנון שמקובל על הילדים , אם מוסיקה ידועה שהילדים מכירים ושתהיה הכי עדכנית שיש. די ג'יי שהוא בעצם תקליטן, יודע לעבוד עם כל שכבות הגילים, עליו להכיר את כל סוגי המוסיקה ולהתאים אותה לקהל היעד. ילדים יאהבו את השירים הכי שמחים ויש כאלה שיבקשו קרצת מוסיקה מזרחית שהפכה להיות לחביבת כל הגילאים בישראל.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי25/10/161998 צפיות
מתקרב התאריך המרגש של השנה והבת שלכם עומדת לחגוג יום הולדת? אם כך, אתם בוודאי רוצים לשמח אותה, כי איזה זוג הורים לא היה רוצה לראות את הבת שלו מתרגשת ומרוצה? עם זאת, רוב ההורים לא באמת יודעים איך להפיק ימי הולדת בראשון לציון ולעשות אותם שונים, אחרים ומהנים במיוחד. כולנו זוכרים את ימי ההולדת שההורים שלנו נהגו לעשות לנו ואשר במסגרתם בדרך כלל ילדי הגן או הכיתה היו מגיעים, משחקים קצת ביחד ובכך הייתה מסתיימת החגיגה.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי23/10/161925 צפיות
אם יום ההולדת של ילדיכם מתקרב, כדאי כי תארגנו לו בזמן, יום הולדת נפלאה שהוא וחבריו, לא ישכחו במהרה. ניתן למצוא מקומות רבים לעריכת יום ההולדת, אבל אם יש לכם בית מרווח, אולי יום הולדת בבית, תתאים לכם ותהי חסכונית יותר. מהבחינה הבטיחותית, אין סיכוי שילד יאבד בבית או שלא תהיה עליו השגחה כאשר מדובר בביתכם ואתם משגיחים על ילדי יום ההולדת כשהם באחריותכם. לרוב בימי החורף, רבים עורכים את יום ההולדת בביתו של בעל השמחה.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי26/09/162060 צפיות
ליצנים לידי הולדת הם אחת הבחירות המשובחות והקלאסיות ביותר לימי הולדת. היום הליצנים יודעים לא רק להצחיק את הילדים באמצעות מחוות גופניות וכדומה, אלא הם מסוגלים גם ללמוד קסמים, לנגן מוסיקה בכלים מוסיקליים שונים ומשונים, הם מסוגלים בנוסף להפעיל את הילדים בכל מיני פעילויות מגוונות ועוד דברים רבים אחרים.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי19/08/162754 צפיות
אתם שואלים את עצמכם מדוע ליצנית תהיה הבחירה הטובה ביותר שתוכלו לעשות לאירוע הקרוב? ובכן, עקב כך שמדובר בטרנד די נשכח הזמנה של ליצנית לאירוע יכול להיות דבר מפתיע ויוצא דופן. כך ניתן יהיה לגרום לכל האורחים באירוע ליהנות כפי שלא נהנו הרבה מאוד זמן. ליצנית איכותית תוכל גם לספק לכם מופע בידורי רחב היקף אשר יבטיח את הנאתם את הקהל הבוגר והצעיר גם יחדיו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica