חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לפטופ אנרג'י - סוללה למחשב נייד

מאת: לפטופ אנרג'יחומרה10/12/2014993 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מטען למחשב נייד

אחד האביזרים השימושיים ביותר לבעלי מחשבים ניידים – הוא מטען למחשב נייד. מדובר בכבל חשמל המחובר באמצעות שנאי למחשב הנייד שלכם, ומווסת את המתח כך שהסוללה המפעילה את כל הרכיבים תוכל להיטען בקצב האופטימאלי ולספק לכם את הביצועים הטובים ביותר ואת אורך חיי הסוללה הארוך ביותר שניתן להגיע אליו.

אמנם, בעת רכישתם, מחשבים ניידים מגיעים בד"כ עם מטען מקורי המתאים למחשב – וחשוב מכך, לסוללה – באופן המוצלח ביותר על פי הגדרות היצרן. אבל מחשבים ניידים, כשמם כן הם: כל הזמן נעים ממקום למקום, עוברים מיד אל יד, מתחברים ומתנתקים מהחשמל מספר פעמים בכל יום ובתהליך זה הם מותחים את המטען, מטלטלים אותו, מעוותים את החיבורים שלו ולבסוף, לצערנו, גם קורעים או מקלקלים אותו. וכל בעל מחשב נייד חייב לקחת בחשבון ששימוש במטען קרוע יכול להיות מסוכן. הן למחשב וחשוב מכך - למשתמש ולסובבים אותו.

כשל של מטען למחשב נייד הוא אחד הכשלים הנפוצים ביותר שבעלי לפטופ או מקבוק חווים ולא בכדי ישנם פתרונות רבים להחלפת המטען לאחר שנהרס. חלקם טובים יותר וחלקם טובים פחות.

איך בוחרים מטען למחשב נייד?

ראשית, חשוב מאד לבחור במטען מקורי של החברה שבה יוצר המחשב. מטען מקורי כזה הוא בעל חיבורים מדויקים, אורך חיים ארוך ואיכות גבוהה. בנוסף, על מטען מקורי ניתנת אחריות לזמן רב יותר מאשר על מטענים לא מקוריים, שעליהם ניתנת אחריות לתקופה קצרה בלבד, אם בכלל. בכל מקרה שבו רוכשים מטען למחשב נייד, חשוב לוודא שיש עליו אחריות, מכיוון שתיקון או החלפה של מטען למחשב נייד הוא עניין לא זול. ככל שתקופת האחריות הניתנת על המטען ארוכה יותר, כך יש להניח שאיכות המטען גבוהה יותר.

קנייה בטוחה באינטרנט

כיום אין חובה להגיע לחנות מחשבים פיזית על מנת לרכוש מטען למחשב נייד. חנויות רבות מאפשרות רכישה מקוונת על גבי רשת האינטרנט. כאשר רוכשים מטען למחשב נייד בחנות מוכרת, הרי שהקנייה בטוחה לחלוטין. בלפטופ אנרג'י תהיו בטוחים שקניתם נכון , אנו מחזיקים במלאי מטענים מקוריים של מגוון החברות . בכל שאלה תרגישו חופשי ליצור איתנו קשר כדי לבחור לבד את המטען חפשו את דגם המחשב וכך תקבלו בקלות את דגם המטען המתאים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לפטופ אנרג'י

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לפטופ אנרג'י

מאת: לפטופ אנרג'ימחשבים ניידים29/05/187587 צפיות
יתרונם של המחשבים הניידים בפני המחשבים הנייחים, נעוץ בכך שהם הרבה יותר נוחים, קטנים יותר וקלים לניוד ממקום למקום. הם מתאימים יותר לנסיעות, פגישות, או לכול מטרה אחרת שאינה מחייבת חיבור תמידי לשקע החשמל. ההבדל הבולט בין המחשבים הניידים לנייחים, הינו, שהם קטנים יותר ומכילים חלקים רגישים יותר לטלטלות וזעזועים. כל פגיעה קטנה עלולה לגרום לתקלות שונות, החל משבר במסך ועד לפגיעה ברכיב בלוח האם.

מאת: לפטופ אנרג'יחומרה10/12/14962 צפיות
מחפש סוללה למחשב נייד ? מטען למחשב נייד ? הקלד למעלה בשורת החיפוש את דגם המחשב ומצא סוללה למחשב נייד / מטען למחשב נייד במחירים הכי משתלמים בישראל או התקשר 072-2555600 ונשמח לעמוד לשירותך ברוכים הבאים ללפטופ אנרג'י , כאן תוכלו לרכוש אונליין סוללות ומטענים למחשבים ניידים במחירים המשתלמים ביותר בארץ עם אחריות ומשלוח עד הבית ! מחפש סוללה ? או מטען למחשב הנייד ? אם לא מצאת באתר ניתן להתקשר לחנות ונציגינו יאתרו ביחד איתך את המוצר המתאים עבורך . ניתן לרכוש את המוצרים אונליין באתר באמצעות paypal או

מאמרים נוספים בנושא חומרה

מאת: אשר אלבזחומרה03/11/187153 צפיות
בחירת מעבדת מחשבים הינה פעולה לא פשוטה עבור אנשים אשר אינם מבינים כלל במחשבים, במאמר הבא נעשה לכם קצת סדר בנושא למה מומלץ לפנות למעבדת מחשבים ולא לטכנאי, איך בוחרים מעבדת מחשבים ומהם הפרמטרים החשובים שיש לשים עליהם את הדגש.

מאת: אשר אלבזחומרה31/03/173389 צפיות
תיקון מחשב אפל מחשב אפל כולל מפרט שונה בהשוואה למחשבים אחרים ולכן כאשר עולה הצורך בתיקון מחשב מסוג קיימת חובה לבחור את הטכנאי הטוב ביותר.

מאת: אסף דוריחומרה23/11/163800 צפיות
קורס בקרים מתוכנתים כשמעוניינים ללמוד משהו ולהתעמק במשהו חדש, חייבים לדעת ולאסוף את מה שנקרא, מידע צופה פני עתיד, לא הכוונה שנוכל למצוא מידע שיגיד לנו מה העתיד או יחווה אותו, אלא למידע על הנושא ועל ההתפתחויות שלו הצפויות בעתיד, מה היה בעברו, למה הוא משמש ועוד

מאת: אסף דוריחומרה21/11/164096 צפיות
מולטימטר או בשמו העברי רב מודד, תפקידו כשמו העברי , למדוד, מה מולטימטר מודד ? מולטימטר מודד את הזרם, המתח, התנגדויות,השראות, קיבולות של הגודל החשמלי מאותו מקור. ישנים מולטימטרים אנלוגים וישנן דיגיטליים, יתקון בולט של הדיגיטלי הוא שהוא מאפר להתממשק עם אצעים חיצוניים כמו מחשבים.

מאת: orya peryחומרה12/04/162099 צפיות
אם המחשב שלכם, מראה סימני קלקול, הוא איטי יותר, המסך משנה צבעים, זה הזמן לשלוח אותו למעבדת מחשבים. ניתן למצוא טכנאי מחשבים כפר סבא

מאת: orya peryחומרה12/04/161834 צפיות
זו עובדה ידועה, כי אנו בעידן המחשבים לא יכולים לחיות ללא מחשב.. אנו עובדים עם מחשבים, מתכתבים ברשתות החברתיות באמצעות מחשב, שולחים מיילים, מבצעים רכישות, חפשים מידע ועוד. כל הפעולות שלנו, נעשות באמצעות מחשב ולכן, בכל בית, ישנם לפחות 2-3 מחשבים שייכים לילדים ולנו.

מאת: orya peryחומרה12/04/161786 צפיות
אין אחד מאתנו, אשר אינו מחזיק מחשב אחד או שניים בביתו. המשותף לכולנו שאנו זקוקים תמיד לשירות של טכנאי מחשבים, כאשר המחשב שלנו מגלה סימני קלקול, או שאנו מעוניינים לשדרג את המחשב ועוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica