חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיטה קלה וייחודית ללימוד ליווי בגיטרה קלאסית

מאת: מיכל רוטנברגמוסיקה15/02/2015970 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בס"ד

השיטה המנצחת!

במאמר זו אני רוצה להכניס אותך לעולם של הליווי בגיטרה קלאסית.
מהיותי ילדה קטנה למדתי לנגן במשך שנים רבות.
עד  שבשלב מסוים אמרתי לעצמי:
"די! אני רוצה משהו קל, מהיר, חוויתי ובלי הרבה מאמץ.
שלא יידרש שנים של לימוד ושעות של תרגול אין סופי. רק כיף, כיף וכיף!"

יום אחד לאחר שעות של תרגול סולמות מוזיקליים ומאמץ בלתי פוסק, נשברתי...
לקחתי את הגיטרה הבלונדינית שלי (כך קוראים לה- כיוון שגוון העץ שלה בהיר) והתחלתי לשיר ופשוט "לזרוק" את האצבעות על המייתרים בלי שום מחשבה.
האמן לי שזייפתי נוראות. פרטתי על המייתרים שוב ושוב בחופשיות בלי שום כוונה מסוימת.
הפלא הגדול הוא שכל כך נהניתי ותחושת השחרור הייתה נפלאה שפשוט לא רציתי להפסיק.
אבל לכל דבר יש גבול. כמוזיקאית, היה ברור לי שאי אפשר לשיר ולזייף בנגינה, זה לא עובד כך.
אם אתה רוצה לשיר וללוות את עצמיך בגיטרה אתה צריך לדעת לפרוט ולנגן כראוי.

זה מה שגרם לי להגיע להחלטה ובסופו של דבר לפתח שיטה קלה מהירה וחווייתית ללימוד ליווי בגיטרה קלאסית.
שיטה המאפשרת לכל אחד להבין ולנגן, ע"י שימוש בשפה פשוטה וקלה להבנה, ללא מושגים מוזיקליים מורכבים וקשים.
זו השיטה איתה אני מעבירה במשך שנים קורסים רבים ושיעורים פרטיים.
השקעתי שעות רבות בכתיבת מדריכים עם הסברים מפורטים בשילוב תמונות וקבצי סאונד,
כך שגם מי שאף פעם לא למד תווים ואין לו אף רקע מוזיקלי יכול להבין ובסופו של דבר גם יוכל לשיר וללוות את עצמו בגיטרה בקלות ובמהירות.

למי השיטה מתאימה?

כמעט לכל אחד שיש לו חיבה למוזיקה ויכול לשיר ולרקוד לפי הקצב. (בינינו- כמעט כולם) גם ילד בגיל 7 כבר יכול להתחיל ללמוד. כך שאם יש לך ילד קטן ואתה רוצה לתת לו אתגר חווייתי שיביא לו סיפוק, הגשמה עצמית והעלאת הביטחון העצמי. גיטרה זאת ההמלצה שלי!

אם אתה חושב שאינך מספיק צעיר בשביל ללמוד לנגן,
אני מזכירה לך את האמרה: "גיל זה רק מספר" הכול מתחיל בראש ובמקרה שלי מתחיל בראש וממשיך בידיים.

אם אתה חושש שאין לך מספיק זמן, אז אני רוצה להרגיע אותך ולאומר לך מתוך ניסיון רב שצברתי במהלך השנים. זוהי שיטה קלה ומהירה הדורשת לא יותר מחצי שעה של תרגול ביום כך שבתוך שלשה עד ארבה חודשים תוכל לדעת ללוות בגיטרה בצורה מדהימה.
יהיה לך ידע של לפחות 30 סוגי פריטות שונות ומגוונות ומספר רב של אקורדים אותם תדע לנגן.

במשך השנים לימדתי מספר רב של תלמידים משכבות גיל שונות כל אחד התקדם בהתאם לקצב וליכולת שלו. חשוב שתדע- אף אחד לא רודף אחריך, כך את הזמן ותזכור שהמטרה היא בסופו של דבר להינות. תנסה לא לחשוב על "מה יגידו ומה יחשבו..."
כי מה שלא תחליט לעשות עכשיו, סביר שגם מחר לא תעשה...

אז אם אתה רוצה לראות עד כמה זה באמת קל
הכנתי עבוך שיעור וידאו ללמיד גיטרה בחינם!
כדי להוריד את השיעור  לחץ על הקישור:
כן, אני רוצה שיעור וידאו ללימוד גיטרה בחינם!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל רוטנברג | כיף לנגן

מומחית ללימוד ליווי בגיטרה קלאסית

http://www.eachguitar.com/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל רוטנברג

מאת: מיכל רוטנברגמוסיקה09/07/151377 צפיות
כאשר אני מלמדת תלמיד חדש ואני רואה את המבט המתוסכל אני אוהבת להשוות את שלבי התרגול בנגינה ללימוד רכיבה על אופניים. חשוב לזכור שמיומנות בנגינה אינה נרכשת ביום אחד, זהו תהליך ארוך ויום יומי.

מאת: מיכל רוטנברגמוסיקה14/06/151166 צפיות
גם אם אתה יודע לנגן על כלי נגינה כל שהוא ואולי אף במספר כלים. לדעתי אין זה מספיק. כדי להיות מוזיקאי אמיתי צריך לדעת גם מעבר. יש אין סוף תכנים מעניינים שכדאי מאד להעשיר את הידע בהם.

מאת: מיכל רוטנברגמוסיקה13/05/151227 צפיות
האם צריך כישרון מוזיקלי כדי לדעת לנגן בגיטרה? התשובה היא: לא! אתה צריך לאהוב מוזיקה וקצב, ועם כישורים אלו תוכל לשיר וללוות את עצמיך בגיטרה בצורה נפלאה. אתה מוזמן להמשיך לקרוא את המשך המאמר... ולקבל בסוף גם מתנה.

מאת: מיכל רוטנברגמוסיקה21/04/151364 צפיות
במאמר זה תקרא על יתרונות משמעותיים שיש לגיטרה בשונה מכלי נגינה שונים. ואם יש לך רעיונות נוספים "למה דווקא כדאי ללמוד גיטרה" אשמח אם תכתוב בתגובות למטה

מאת: מיכל רוטנברגמוסיקה24/03/151008 צפיות
כדי לדעת לשיר וללוות בגיטרה, אין צורך במספר שנים רב של לימוד. במאמר זה תקרא כיצד במספר מועט של שיעורים זה בהחלט אפשרי! אתה מוזמן להיכנס, לקרוא ולשתף...

מאת: מיכל רוטנברגמוסיקה18/03/15807 צפיות
יש הנוטים לזלזל מעט בבחירת תיק עבור הגיטרה שלהם. במאמר זה אסביר עד כמה רצוי וחשוב מאוד להשקיע מחשבה בבחירת תיק עבור הגיטרה שלך. אתה מוזמן להיכנס, לקרוא ולהגיב...

מאת: מיכל רוטנברגמוסיקה11/03/15887 צפיות
במאמר זה אסביר מספר נקודות ויתרונות משמעותיים ללימוד גיטרה דרך האינטרנט, בהשוואה לשיעורים אצל מורה פרטי. אתה מוזמן להיכנס ולהמשיך לקרוא...

מאמרים נוספים בנושא מוסיקה

מאת: רויטל ל מוסיקה02/12/204818 צפיות
אחת מצורות הבילוי הפופולריות בשנים האחרונות היא הקריוקי אשר מקורו במדינת יפן ופרושו "תזמורת ריקה". אנשים מסתבר מאוד אוהבים לשיר, ולכן כל אירוע בו תהיה הפעלה אקטיבית, כזו שהאורחים יוכלו להביע עצמם ולהתבטא בשירה, יהפוך למשהו מוצלח.

מאת: חיים נוימוסיקה12/08/205292 צפיות
הסינגל החדש של הזמרת והיוצרת יעלה אלישיב, CRAZY TIMES הוא מצמרר, מרגש ומבליט את יכולותיה הווקאליות והמוזיקליות. את השיר כתבה והלחינה יעלה בתקופת סגר הקורונה והוא כבר זכה לתהודה רבה בקרב מאזיניה וציבור נרחב.

מאת: חיים נוימוסיקה26/07/205296 צפיות
גם זה הגיע: המנון לקורונה, המגפה שנחתה על העולם, זוכה גם לשיר קליל וקצבי ולסינגל חדש של הזמר יהודה אברון.

מאת: אידובמוסיקה29/12/195941 צפיות
הייתה תקופה לפני הרבה מאוד זמן שראש-הממשלה שלנו, ביבי נתניהו, השתמש במשפט הבא בשביל להגדיל לעצמו את כמות המצביעים - לכל ילד יהיה מחשב בבית. ביבי השתמש במשפט הזה בתור כלי שכנוע. מכוון שהייתה תקופה שלא היה מחשב בכל כיס והגישה לאינטרנט הייתה מאוד מצומצמת. לעומת התקופה של היום שבו לכל ילד כבר יש גישה כמעט בלתי-מוגבלת בשביל לגלוש באינטרנט.

מאת: אידובמוסיקה13/12/193574 צפיות
אם היינו חיים עשור אחורה והייתם רוצים לבנות אולפן-הקלטות הייתם צריכים לעבוד כלכך הרבה שעות בשביל להקים את האולפן הכי פשוט. אבל היום, ההוצאה הכי יקרה שלכם כנראה תהיה מחשב ואם אתם קוראים את המאמר הזה אז אני מניח שיש לכם מחשב. במאמר הזה אני רוצה להסביר מה הם כוחם של פלגינים.

מאת: אידובמוסיקה09/12/193528 צפיות
כיום אנחנו חיים בתקופה שמאוד קל לשמוע שירים. בלחיצת כפתור אנחנו יכולים לשמוע איזה שיר שאנחנו רוצים או אלבום שלם מבלי לחשוב יותר מדי. אנחנו כלכך רגילים לשמוע שירים לפי בחירה שלא קיים אתר אחד, אלה כמה אתרים שתהליך הורדת שירים מיוטיוב או מכל אתר אחר היא מאוד פשוטה. למרות שאיכות השירים פחותה מזו של השירים שהופקו באלבום, אנחנו בתור צרכנים מעדיפים את הנוחות של לשמוע מתי שאנחנו רוצים מאשר לשמוע שירים באיכות גבוהה.

מאת: אידובמוסיקה02/12/193808 צפיות
מי מאיתנו לא שומע היום שירים דרך יוטיוב? היום הדרך המקובלת לשמוע שירים היא דרך שירות סטרימינג כלשהו כשהדרך הכי פופולרית היא מיוטיוב. אני נתקל בהרבה מקרים שבהן כל קבל עם ועדה מבקש ממני להסביר לו איך מורידים שירים מיוטיוב. בדר"כ אני גם שואל "למה צריך להוריד את השירים מיוטיוב? הרי מאוד נח וקל פשוט להיכנס ליוטיוב ואז לשמוע את השירים שאנחנו רוצים", התשובה הקבילה שאני מכבד היא דווקא מזמרים שרוצים להתאמן על שירים מסויימים אבל הם לא תמיד נמצאים במקום שהטלפון שלהם קולט וויפי (wifi) בשביל להפעיל יוטיוב...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica