חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מלון צובה

מאת: weddingdjs429בתי מלון09/03/20151708 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל חופשה משפחתית אמורה להיות כזו שתשאיר טעם של עוד, תמלא את שק החווית ותיצור אינטראקציה משפחתית מהנה וחשובה. כאשר יוצאים עם ילדים לחופשה יש להיערך בקפידה וזאת כי ילדים צרכים גירויים וכשהם מרוצים כך גם אנו ההורים. על כן אם אתם לקראת החופשה הבאה אתם מוזמנים להכיר מקום מיוחד שמבטיח חופשה נהדרת. מדובר על מלון צובה שנמצא בקיבוץ צובה.

מיקום

מלון צובה נמצא במקום קסום, בין הרים מרהיבים, כרמים ציוריים, שפע של נקודות טיול ייחודיות ומגוון אטרקציות עבור כל המשפחה. תמיד ניתן לצאת לטייל בכין הכרמים ולקנח ביקב הבוטיק, תמיד ניתן לחוות ארוחה חלבית בבית הקפה "בלמונט" ותמיד ניתן פשוט להתפנק בבריכה המחוממת. כמו כן מלון צובא ידוע כמלון שמציע רף גבוה, מעניק תחושה חמימה ואלגנטית, משקיע בכל אורח ואורח ואילו הסביבה משלימה את האווירה באופן מושלם- אם מבחינת מבחר פנינות טבע ונקודות היסטוריות ואם מבחינת האטרקציות במקום ואלו שבסמוך למלון.

אטרקציות בקרבת מקום

מלון צובה שוכן לצד מגרשי טניס וכדורסל, מסעדה חלבית מצוינת, מבחר מסלולי טיול אליהם ניתן לצאת גם באופן מאורגן עם הדרכה, פארק השעשועים "קיפצובה" הגדול והאיכותי שמציע מבחר נהדר של אטרקציות עבור כל גיל וכמובן שגם יקב בוטיק לצד חוות שוקולד קסומה העונה לשם "גליתא". כמו כן כאורחי המקום בוודאי תשמחו לדעת שאינכם צרכים לשלם כניסה לא אל חוות השוקולד ולא אל פארק השעשועים- מוזמנים להיכנס בחינם.

רק לבחור

מלבד הנוף המרהיב והאווירה הפסטורלית יש לציין שהמלון נמצא רק כעשרים דק' מעיר הקודש ירושלים ורק כארבעים וחמש דקות מהעיר ללא הפסקה ת"א. על כן אם מזמן לא ביקרתם באחת מהערים, הרי שמדובר על הזדמנות לעשות גיחה קצרה, להתרענן מאווירה עירונית ובסוף הביקור לחזור וליהנות מאווירה רגועה ונעימה כפי שרק מלון צובה יודע להציע.

כאן עבורכם

כאמור מלון צובה מיועד עבור משפחות, אך 64 הסוויטות המפנקות אינן מיועדות אך ורק עבור משפחות שבאות לחגוג, אלא גם עבור אירועים משפחתים, (כגון שבת חתן), וגם עבור כנסים וזאת כי במלון מחכה אולם אירועים לצד אולמות כנסים וועידות. הגיעו ותיהנו מאיכות ללא פשרות.

 



תגיות המאמר: מלון צובה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת weddingdjs429

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182163 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182026 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181395 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181498 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181577 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181481 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181470 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica