חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קיפצובה

מוזמנים להכיר את פארק השעשועים שמציע חוויה בלתי שגרתית עבור כל המשפחה. בקיבוץ צובה מחכה לכם פארק שעשועים מושקע העונה לשם "קיפצובה". מדובר על 12 דונם נהדרים בהם מוטמעים מתקנים חדישים ומגוונים. בין היתר ניתן למצוא במקום מכוניות מתנגשות, קרוסלות סוסים, מתנפחים, סירות אבובים, רכבת הרים, רכבת הרים, חדר תחפושות, קומפילנד, ג'ימבורי, מתחם תותחים, מכונות משחק, חצר מוצלת, מבנים מקורים ומזנוני אוכל. אם כן כל שנותר זה פשוט להתחיל להתרגש ולהגיע לחוות ביחד עם הילדים זמן איכות מהנה וייחודי.

גם למבוגרים

למרות שפארק שעשועים עשוי להיתפש כמחוז הילדים- אצל קיפצובה אין זה כך וע"י התייעצות עם צוות המקום גם אתם המבוגרים מוזמנים להתחבר אל הילד שבכם וליהנות ללא ריסון מהשתטות בלתי מזיקה. כבר שנים שקיפצובה מארחת צוותי עובדים ומנהלים שמבקשים לפנות אל מגרש המשחקים שלה ולהפיק ממנו חוויה מלמדת. במקום ניתן לעבור מגוון הכשרות לפי דרישה, לעבור ימי גיבוש מהנים ולרכוש כלים מהותיים עבור ייעול העבודה היומיומית. על כן אם מבקשים לרענן את הצוות, לתת זריקת מוטיבציה, או להעביר חומר חדש בדרך חווייתית, הרי שאין דרך יותר טובה מאשר להגיע לקיפצובה- כי הנאה אינה שמורה רק לילדים!

כרטיסים

טוב לדעת שכרטיסים ניתן לשריין גם באופן מקוון, כך שניתן לבצע רכישה בכל זמן נתון ולפי דרישה. כמו כן רכישה און ליין מקנה הנחה של 10%, כך שאכן ניתן ליהנות מכל העולמות. באשר לימי פתיחה יש לדעת שהמקום אינו פתוח בכול ימות השבוע אלא רק בימי שיש שבת- שישי: 10:00- 17:00 שבת 10:00-19:00 וכמובן שגם בימי חג וחופשות.

אטרקציות משלימות מלבד שפע המתקנים והאזורים השונים, גם טוב לדעת שהפארק עצמו נמצא בקיבוץ צובה וגם לו יש הרבה מה להציע עבור נופש וחוויה. כך למשל ניתן להגיע להתארח במלון וליהנות מכניסה חינם למתחם קיפצובה, ניתן לבוא לפארק ולקנח את היום המהנה בחוות השוקולד או במסעדה החלבית, או להקדים ולפני הכניסה לבקר בשלל פינות החמד שיש במקום- כרמים, מערת יוחנן המטביל ועוד.
 



תגיות המאמר: קיפצובה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת cheapweddingdresses2

מאמרים נוספים בנושא תיירות ונופש - כללי

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205098 צפיות
כולנו אוהבים לטייל בצפון, אשר הוא חבל ארץ יפיפייה, המשאיר לנו טעם של עוד, כאשר אנחנו מבקרים בו, משום שיש בו אינספור מסלולי טיול יפים ומרהיבים וחוויה בלתי נשכחת. המיוחד באזור הצפון הוא בעצם הנחלים שיש בו, אשר אזור זה מוצף בנחלים מרהיבים ובמסלולי טיול מרתקים. טיול ג'יפים בצפון הינה חוויה ייחודית, המתאימה גם למשפחות עם ילדים. ניתן לטייל בג'יפים עם ילדים, כמו כן ניתן גם לטייל כזוג, אך חשוב לדעת כי יש מסלולי ג'יפים המתאימים לכל ימות השנה ויש כאלו שניתן לראות דווקא בחורף,אז במאמר זה נבחן את העונה ה

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/204984 צפיות
טיולי ג'יפים מאפשרים לכם לחוות חוויה מעניינת במיוחד, וכך תוכלו להגיע אל מקומות נידחים בארץ ובעולם.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי02/12/195444 צפיות
בישראל ישנה תרבות המעודדת צעידה בשטח ובמסלולים השונים הפרושים ברחבי הארץ, והאמת? בצדק. קשה למצוא מקומות אחרים בעולם שהנוף בהם מגוון כל כך, ולא בכדי היא מושכת אליה מאות אלפי תיירים מדי שנה. עם זאת, עבור הרבה מאד אנשים המעוניינים לבקר בטבע מסלולי ההליכה הללו אינה בהכרח מתאימה או אפשרית, אם בשל תנאי דרך קשים, אם בשל מצב בריאותי או מורכבות טכנית לערוך טיול למשפחה גדולה - וגם כמובן הרצון הפשוט לערוך טיול בטבע במסגרת שונה ומאתגרת בדרכה שלה. במיוחד במקרים בהם רוצים לגמוע שטח רב ולהכיר חלקים בארץ שלא הכ

מאת: yoni romתיירות ונופש - כללי22/10/195644 צפיות
איזו מזוודות מומלצות? בחירת המזוודה, תלויה במספר פרמטרים. לא משנה איזה סוג של מזוודה תבחרו - חשוב מאוד שלמזוודה, יהיה גלגלים. בין אם אתם זקוקים למזוודה לצורך טיול בארץ ובין אם אתם טסים לחו"ל, צריך שיהיה למזוודה גלגלים וידית אחיזה נוחה. אבל, עליכם לבחור מזוודה לפי כמות התכולה שתצטרכו, משקל וצבע.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי06/03/196392 צפיות
ישראלים הם בהחלט עם שאוהב לטייל ברחבי העולם וגם בארץ, ומעידים על כך אינספור המסלולים שיש במדינה הקטנה שלנו. בימים בהם אתם לא צריכים לעבוד ואין לכם חובות אחרות, אחת הדרכים הטובות ביותר למצות את החופש היא באמצעות טיולים ברחבי הארץ, כמו טיולי ג'יפים בצפון, שיראו לכם את הנופים המרהיבים בחלקה הצפוני של ישראל.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי04/12/182447 צפיות
אם חיפשתם בילוי מהנה קרוב לבית, בתוואי נסיעה נוח ומהיר ועם הבטחה להנאה מרבית בתוך פרק זמן של כמה שעות בודדות - תוכלו לסמן על כל אלה "וי" גדול, עם טיולי ג'יפים בגליל התחתון או אפילו רחוק מכך - בגליל העליון, בגלבוע או בגולן אם רק תרצו ותוכלו. למה טיולי ג'יפים, אתם שואלים? כי זו אולי האטרקציה שיכולה להתאים לכל סוג של מטייל, החל מגיל כמה שבועות ועד לגילאים מבוגרים (ומבוגרים מאד), והם יכולים להיות רגועים ורומנטיים לזוגות צעירים, או לחלופין אתגריים ומלאי אדרנלין למשפחות הרפתקניות או לקבוצות חברים שמחפ

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי05/08/181702 צפיות
בכל הנוגע אל רכישה של בקבוק מים חדש בעבורכם או בעבור בני המשפחה, דעו לכם כי אין מה לחשוב על העניין יתר על המידה. בסופו של יום זהו דבר שיהיה מאוד חיוני בעבורכם. בעזרתו של בקבוק מים יהיה ניתן לקבל גישה נוחה למדי לצריכה של מים ובכך בעצם תוכלו להיות בטוחים כי יתאפשר לכם לצרוך הרבה יותר מים מידי יום, דבר שללא ספק תרצו בו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica