חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה חשוב לבדוק לפני שקונים מקרר תעשייתי?

מאת: shitritmתעשייה19/04/20151301 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מקרר תעשייתי הוא מוצר מסחרי המיועד בעיקר לעסקי המזון. ניתן למצוא אותו בעיקר ברשתות, צרכניות, מסעדות, בתי מלון וכדומה. יש סוגים רבים של מקררים המשמשים למטרות רבות וביניהם חדרי קירור שלמים, מקפיאים בטמפרטורות מתחת לאפס, מעדניות, חלביות ומקררים לשתייה קרה.

אלו הנושאים העיקריים שכדאי לבדוק טרם רכישת המקרר:

· מספר שנות אחריות

· שירות או נקודות שירות לאחר הרכישה

· אפשרות לשיפוץ ומכירה לאחר כמה שנים

· הובלה ואספקה עד בית העסק

המקרר אמור להתאים לניצול מלא של החלל וכמובן לעמוד בהספק גבוה. מלבד העלות הראשונית על רכישת מקרר, רוב ההוצאות של לקוחות במגזר העסקי הן על תחזוקה, תפעול והוצאות אנרגיה וחשמל.

טיפים לחיסכון בהוצאות

מי שרוצה לחסוך בהוצאות צריך להגדיר את אופי השימוש ולסנן בין הצעות מחיר על מקרר תעשייתי לפי הקריטריונים הבאים:

א. יצרן – פערי המחירים בין המותגים הגדולים מגיעים לאלפי שקלים. יצרנים מובילים, מוכרים ובעלי מוניטין חיובי נוטים למכור את המקררים במחירים גבוהים בהשוואה למותגים אחרים.

ב. מספר דלתות – רוב המקררים המיועדים לשימוש תעשייתי מגיעים עם 2 דלתות. יחד עם זאת, יש גם מקררים עם דלת אחת, 6 דלתות או 4 דלתות. מספר הדלתות משפיע על הגודל ולכן גם מייקר את המוצר.

ג. מיקום המקפיא – האפשרויות הן רכישה של מקרר תעשייתי עם דלת ליד דלת, מקפיא תחתון או ללא מקפיא כלל. מיקום המקפיא קובע את רמת הנוחות ואת הנגישות למוצרים. לקוחות צריכים לבחור את מיקום המקפיא על פי הצרכים שלהם.

ד. דירוג אנרגטי – דירוג אנרגטי גבוה מייקר את מחיר המקרר בטווח הקצר, אך הוא צפוי לחסוך בהוצאות חשמל בטווח הבינוני והארוך.

ה. נפח – מקרר גדול יעלה מטבע הדברים יותר ממקרר תעשייתי מינימאלי. אפשר לראות הבדלים מן הסוג הזה בין מקררי שתייה במסעדות, לבין מקררים במעדניות, בשריות וחלביות כאחד.

בנוסף, קיימת אפשרות לרכישת מקרר יד שנייה. כאן טווח המחירים נמוך יותר ונע בהתאם לסוג המוצר ושאר הפרמטרים המשפיעים על העלות הראשונית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת shitritm

מאמרים נוספים בנושא תעשייה

מאת: nirתעשייה15/02/22968 צפיות
מדריך לבחירת חברת הובלות דירה עם ביטוח! הובלת דירות למעבר דירה שלכם לקל מאי פעם! פנו אלינו היום לפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית להובלת דירה עם חברת ההובלות של ישראל!

מאת: מעיין חטאבתעשייה08/08/211210 צפיות
חברת פ.ק. מעבדות כיול וייעוץ בע"מ מציעה מניפה רחבה של שירותי כיול מתקדמים

מאת: yoni romתעשייה03/02/211147 צפיות
מה עושה מומחה לאיתור נזילות? מה תפקידו? בעזרת אילו מכשירים מאתרים נזילת מים?

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191774 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ליאורתעשייה07/08/181816 צפיות
מכונות שרינק למפעלים שונים, מבצעות אריזה מהירה. מכונות השרינק, עוטפות את המוצר ביריעת ניילון. אחר כך, הן מלחימות את הניילון, ומקררות את פס ההלחמה.

מאת: SEOMANתעשייה26/02/181313 צפיות
מנוף הרמה הוא ללא ספק הכלי המקצועי ביותר עבור כל חברת בנייה אשר זקוקה למשאית מנוף הרמה לגובה.

מאת: shlomy תעשייה27/12/175211 צפיות
הספקה טכנית שוטפת לעסקים היא כמו הדלק שמניע את הגלגל, הידיעה שחומרי הגלם מסופקים באופן יעיל ומקצועי מייעלת את העובדה ומגדילה את התפוקה בכמה רמות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica