חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך נבחר זיכרון למחשב נייד מסוג DDR שיתאים למחשב?

מאת: ירדן_פ.חומרה22/04/20151267 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הדור הנוכחי בתחום של זיכרון למחשב נייד, הוא ללא ספק דור הDDR והדור של DDR2 ולאחרונה אף DDR3. אנשים רבים שיש להם מחשבים ישנים יחסית, והם מעוניינים לשפר את התכונות שלהם, במקום לקנות מחשב חדש, בוחרים כמובן לשדרג את סוג הזיכרון הפנימי שיש להם. בעזרת שדרוג הזיכרון לדור של DDR, מגדילים את היכולת של המחשב להעביר מידע, מכפילים את קצב תעבורת הנתונים שלו, וכך מגיעים להישגים נאים. אם כך, איך תדעו איזה זיכרון למחשב נייד לבחור? שהרי יש מספר סוגים שונים של זיכרונות DDR שכדאי להכיר:

הפרמטרים לבחירת זיכרון DDR

?       DDR , DDR2, או DDR3 - ראשית, שי להבין איזה דור של זיכרון למחשב נייד אתם מעוניינים. כיום, יש כבר דור חדש יותר של זיכרון DDR2, שמבוסס על טכנולוגיית הDDR של הכפלת העברת הנתונים בעליה ובירידה של שעון הקצב, אך הדור החדש מסוגל לעבוד בקצבים גבוהים עוד יותר. יש לזכור שהDDR מסוגל לעבוד בקצבים של תעבורת מידע של עד 3.2Gb, בעוד שדור הDDR2 מתחיל מקצב זה, ויכול להגיע עד ל8 Gb לשניה, וDDR3 יכול אף להגיע למהירויות גבוהות יותר.

?       מהירות השעון - כשבוחרים זיכרון למחשב נייד מוג DDR, יש לשים לב תמיד לנתון של  מהירות השעון של הזיכרון, ביחידות של  מגה הרץ. היחידות הן 100, 133, 166, 200, ואם מדבור על זיכרון DDR, יש גם מהירות של 250. כמובן שככל שהמהירות גבוהה יותר, כך יכולת העברת הנתונים בשניה היא מהירה יותר.

?       מה עושים במחשב? - כדי לבחור זיכרון למחשב נייד חשוב לשים לב כמובן לצרכים שלכם מהמחשב. אם אתם משתמשים במחשב אך ורק בתור מעבד תמלילים ומעט שימוש באינטרנט, לא צריך לבחור בהכרח בדור המתקדם ביותר של DDR. לעומת זאת, אם אתם מתעתדים לראות סרטים וסדרות, לעשות שימוש בתוכנות גרפיקה, לשחק במשחקים עתירי זיכרון - אתם זקוקים לזיכרון מתקדם יותר של DDR2  או DDR3 במהירות גבוהה.

אז מה המסקנה?

הפתרון הוא פשוט מאד - ככל שהצרכים שלכם מהמחשב הם גבוהים יותר, כך בוחרים את זיכרון הDDR המתקדם יותר שיתאים לצורך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירדן_פ.

מאת: ירדן_פ.בידור ופנאי - כללי12/01/153282 צפיות
אילו משחקי קופסא חייבים שיהיה בכל בית? מה כדאי להחזיק בבית כשהנכדים באים לביקור? במאמר הבא נסקור כמה משחקי קופסא שתמיד היו וכנראה שגם ימשיכו להיות רלוונטיים וסוחפים, ולא חשוב באיזה גיל אתה.

מאמרים נוספים בנושא חומרה

מאת: אשר אלבזחומרה03/11/187163 צפיות
בחירת מעבדת מחשבים הינה פעולה לא פשוטה עבור אנשים אשר אינם מבינים כלל במחשבים, במאמר הבא נעשה לכם קצת סדר בנושא למה מומלץ לפנות למעבדת מחשבים ולא לטכנאי, איך בוחרים מעבדת מחשבים ומהם הפרמטרים החשובים שיש לשים עליהם את הדגש.

מאת: אשר אלבזחומרה31/03/173392 צפיות
תיקון מחשב אפל מחשב אפל כולל מפרט שונה בהשוואה למחשבים אחרים ולכן כאשר עולה הצורך בתיקון מחשב מסוג קיימת חובה לבחור את הטכנאי הטוב ביותר.

מאת: אסף דוריחומרה23/11/163802 צפיות
קורס בקרים מתוכנתים כשמעוניינים ללמוד משהו ולהתעמק במשהו חדש, חייבים לדעת ולאסוף את מה שנקרא, מידע צופה פני עתיד, לא הכוונה שנוכל למצוא מידע שיגיד לנו מה העתיד או יחווה אותו, אלא למידע על הנושא ועל ההתפתחויות שלו הצפויות בעתיד, מה היה בעברו, למה הוא משמש ועוד

מאת: אסף דוריחומרה21/11/164099 צפיות
מולטימטר או בשמו העברי רב מודד, תפקידו כשמו העברי , למדוד, מה מולטימטר מודד ? מולטימטר מודד את הזרם, המתח, התנגדויות,השראות, קיבולות של הגודל החשמלי מאותו מקור. ישנים מולטימטרים אנלוגים וישנן דיגיטליים, יתקון בולט של הדיגיטלי הוא שהוא מאפר להתממשק עם אצעים חיצוניים כמו מחשבים.

מאת: orya peryחומרה12/04/162101 צפיות
אם המחשב שלכם, מראה סימני קלקול, הוא איטי יותר, המסך משנה צבעים, זה הזמן לשלוח אותו למעבדת מחשבים. ניתן למצוא טכנאי מחשבים כפר סבא

מאת: orya peryחומרה12/04/161836 צפיות
זו עובדה ידועה, כי אנו בעידן המחשבים לא יכולים לחיות ללא מחשב.. אנו עובדים עם מחשבים, מתכתבים ברשתות החברתיות באמצעות מחשב, שולחים מיילים, מבצעים רכישות, חפשים מידע ועוד. כל הפעולות שלנו, נעשות באמצעות מחשב ולכן, בכל בית, ישנם לפחות 2-3 מחשבים שייכים לילדים ולנו.

מאת: orya peryחומרה12/04/161788 צפיות
אין אחד מאתנו, אשר אינו מחזיק מחשב אחד או שניים בביתו. המשותף לכולנו שאנו זקוקים תמיד לשירות של טכנאי מחשבים, כאשר המחשב שלנו מגלה סימני קלקול, או שאנו מעוניינים לשדרג את המחשב ועוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica