חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ערב גיבוש לעובדים - מעניין מאוד

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי04/06/20151172 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
ערב גיבוש לעובדים

גם אתם רוצים להנחיל לעצמכם ערב גיבוש עם ערך מוסף, ולא עוד טקס מצטיינים בו יוקרנו גרפים ומצגות? גם אתם מעוניינים לקיים ערב גיבוש לעובדים אשר מוציא אתכם מאזור הנוחות ומפגיש אתכם עם חוויה של צחוק ופעילות שתעלה לכם את האדרנלין בדם? כך תעשו זאת נכון.

המחשבה על ערב גיבוש לעובדים בפורמט שונה

מחשבה זו צריכה לקונן בראשיכם מסיבה פשוטה. אם אתם בעלי עסק וותיקים ודאי שמתם לב שכל שנה טקס הגיבוש חוזר על עצמו, והצורך לגוון כבר בוקע מכם. ואם אתם בעלי עסקים חדשים זו ההזדמנות שלכם כבר מעכשיו להיחשף לעולם המופלא של ערבי גיבוש יצירתיים, כאלו שיגרמו לקולגות שלכם לרצות גם.

כיצד נאתר את המנחים האיכותיים ואנשי המקצוע הטובים בהחלט?

אתם כבר תיווכחו בזה לבד. כשתראו שעל חברה מסוימת ממליצים כל המי ומי, וחלקם אף מדברים בשבחם ומסבירים לכם מה היה באירוע, גם אתם תרצו להזמין ערב גיבוש לעובדים מחברה זו. מה ערב כזה צריך לכלול? סטנדאפיסטים שילוו אותו לכל אורכו ויפילו את הקהל מהכיסאות. מנחים ומפעילים שידעו להפעיל את הקהל ולשעשע אותו. פעילויות מקוריות שלא ראיתם בחברות בהן עבדתם בעבר. כל זה צפוי גם לכם אם תבחרו בחברה ליישום ערב גיבוש לעובדים – אבל בחברה שבאמת יודעת איך עושים את זה נכון.

מתי צריך להזמין ערב גיבוש לעובדים ביחס לתאריך המקורי?

חשוב ליידע את החברה מספר שבועות מראש, ולעתים מספר חודשים בתקופות עומס. ככל שתודיעו מוקדם יותר יינתן לכם יותר מרחב תמרון לשנות תכנים לפני אירוע, או להזיז את התאריך. התמרון הזה, כמי שיופקדו על ארגון האירוע, חשוב מאד שכן תמיד יש מאורעות בלתי מתוכננים וחשוב לדעת להיערך אליהם בזמן.

מה משכו של ערב גיבוש בדרך כלל?

על פי רוב מדובר בערב עתיר פעילויות אשר צפוי להימשך מספר שעות: 3 בממוצע. היתרון בפנייה לחברת הפקה מצוי בכך שאינכם צריכים להיות המפיקים בעצמכם: היא דואגת לכם לכל סוגי הפעילויות במסגרת ערב גיבוש לעובדים, כולל תזמון וסנכרון בין המופיעים. זה הופך את יישומו של ערב גיבוש לעובדים לפשוט בהרבה ממלאכת הרכבה עצמאית.

הערך המוסף של ערב גיבוש לעובדים

· מכניס עניין ופלפל בקרב עובדי החברה בה אתם עובדים.

· גורם לצדדים השונים בעבודה/בחברה להכיר טוב יותר אחד את השני.

· תורם לאיכות הזמן הפנוי אשר נצבע במופעי הומור משובחים והפעלות מרתקות.

· מהווה נקודת זיכרון חיובית לעתיד: מומלץ לתעד עם תמונות וסרטונים.

ערבי גיבוש לעובדים בהפקתנו זכו כבר לביקורות חיוביות מצד טובי קברניטי החברות במשק, מוסדיות ופרטיות כאחת. זו גם יכולה להיות ההזדמנות שלכם להעשיר את הנעשה בחברתכם ולתת לעובדים כמה שעות של הנאה צרופה. זו ההזדמנות להפגיש אותם עם ערב גיבוש ברמה שלא הכירו!

 

 

http://www.mesibot.co.il/default.asp?CategoryId=129
 



תגיות המאמר: ערב גיבוש לעובדים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שלום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205109 צפיות
כולנו אוהבים לטייל בצפון, אשר הוא חבל ארץ יפיפייה, המשאיר לנו טעם של עוד, כאשר אנחנו מבקרים בו, משום שיש בו אינספור מסלולי טיול יפים ומרהיבים וחוויה בלתי נשכחת. המיוחד באזור הצפון הוא בעצם הנחלים שיש בו, אשר אזור זה מוצף בנחלים מרהיבים ובמסלולי טיול מרתקים. טיול ג'יפים בצפון הינה חוויה ייחודית, המתאימה גם למשפחות עם ילדים. ניתן לטייל בג'יפים עם ילדים, כמו כן ניתן גם לטייל כזוג, אך חשוב לדעת כי יש מסלולי ג'יפים המתאימים לכל ימות השנה ויש כאלו שניתן לראות דווקא בחורף,אז במאמר זה נבחן את העונה ה

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/204997 צפיות
טיולי ג'יפים מאפשרים לכם לחוות חוויה מעניינת במיוחד, וכך תוכלו להגיע אל מקומות נידחים בארץ ובעולם.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי02/12/195456 צפיות
בישראל ישנה תרבות המעודדת צעידה בשטח ובמסלולים השונים הפרושים ברחבי הארץ, והאמת? בצדק. קשה למצוא מקומות אחרים בעולם שהנוף בהם מגוון כל כך, ולא בכדי היא מושכת אליה מאות אלפי תיירים מדי שנה. עם זאת, עבור הרבה מאד אנשים המעוניינים לבקר בטבע מסלולי ההליכה הללו אינה בהכרח מתאימה או אפשרית, אם בשל תנאי דרך קשים, אם בשל מצב בריאותי או מורכבות טכנית לערוך טיול למשפחה גדולה - וגם כמובן הרצון הפשוט לערוך טיול בטבע במסגרת שונה ומאתגרת בדרכה שלה. במיוחד במקרים בהם רוצים לגמוע שטח רב ולהכיר חלקים בארץ שלא הכ

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי06/03/196405 צפיות
ישראלים הם בהחלט עם שאוהב לטייל ברחבי העולם וגם בארץ, ומעידים על כך אינספור המסלולים שיש במדינה הקטנה שלנו. בימים בהם אתם לא צריכים לעבוד ואין לכם חובות אחרות, אחת הדרכים הטובות ביותר למצות את החופש היא באמצעות טיולים ברחבי הארץ, כמו טיולי ג'יפים בצפון, שיראו לכם את הנופים המרהיבים בחלקה הצפוני של ישראל.

מאת: שלום כהןטיולים בארץ05/02/192495 צפיות
אזור הגולן מלא בקיבוצים נפלאים, נופים טבעיים, וכן אתרים היסטוריים שניתן לטייל ביניהם במשך השנה. בין היישובים הקהילתיים בגולן ניתן לטייל בנופים של נחל הירמוך, אזור הכנרת, נהר הירדן, גבול סוריה, ואזורים רבים אחרים הכוללים שלל סוגי נופים המושלמים לטיולים. עבור אלו שרוצים לטייל באזור הזה, אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא עם טיולי ג'יפים בגולן המאפשרים לכם לעבור שלל הרפתקאות בין נופי ישראל.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי23/01/191284 צפיות
בימינו החשיבות של חדר ממ"ד בבית הינה ברורה לכולם ומהווה פרמטר חשוב במכירה או השכרה של דירה בעיקר באזור דרום הארץ וצפונה אשר קרובים לגבול וידועים כאזורי פורענות ואי יציבות ביטחונית.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי25/12/181270 צפיות
במציאות הישראלית המורכבת שלנו, אין ילד שלא מכיר את המילה ממ"דים, או בשמם הרשמי "מרחבי מיגון דירתיים". היום זה אולי נשמע קצת תמוה, אך החדרים הממוגנים שאנו מכירים היטב אינם קיימים מאז ומעולם:

מאמרים נוספים בנושא בידור ופנאי - כללי

מאת: עופר שלובידור ופנאי - כללי23/09/181609 צפיות
טיפים למטבח

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי10/11/165764 צפיות
ילדה שמגיעה לגיל חמש רוצה בדרך כלל שההורים יעשו לה הפתעה מיוחדת כי מדובר על גיל מיוחד. מצד אחד הילדות בדרך כלל מרגישות כבר גדולות כי יש להן חברים וחברות אך מצד שני כמובן שהן זקוקות להורים כדי להפיק אירוע מרגש ומיוחד.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי07/11/161981 צפיות
בכל מסיבה ובמיוחד בימי הולדת תקליטן ליום הולדת, הוא זה שייצור את האווירה המתאימה. על התקליטן, להתאים את המוסיקה על פי הסגנון שמקובל על הילדים , אם מוסיקה ידועה שהילדים מכירים ושתהיה הכי עדכנית שיש. די ג'יי שהוא בעצם תקליטן, יודע לעבוד עם כל שכבות הגילים, עליו להכיר את כל סוגי המוסיקה ולהתאים אותה לקהל היעד. ילדים יאהבו את השירים הכי שמחים ויש כאלה שיבקשו קרצת מוסיקה מזרחית שהפכה להיות לחביבת כל הגילאים בישראל.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי25/10/161995 צפיות
מתקרב התאריך המרגש של השנה והבת שלכם עומדת לחגוג יום הולדת? אם כך, אתם בוודאי רוצים לשמח אותה, כי איזה זוג הורים לא היה רוצה לראות את הבת שלו מתרגשת ומרוצה? עם זאת, רוב ההורים לא באמת יודעים איך להפיק ימי הולדת בראשון לציון ולעשות אותם שונים, אחרים ומהנים במיוחד. כולנו זוכרים את ימי ההולדת שההורים שלנו נהגו לעשות לנו ואשר במסגרתם בדרך כלל ילדי הגן או הכיתה היו מגיעים, משחקים קצת ביחד ובכך הייתה מסתיימת החגיגה.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי23/10/161921 צפיות
אם יום ההולדת של ילדיכם מתקרב, כדאי כי תארגנו לו בזמן, יום הולדת נפלאה שהוא וחבריו, לא ישכחו במהרה. ניתן למצוא מקומות רבים לעריכת יום ההולדת, אבל אם יש לכם בית מרווח, אולי יום הולדת בבית, תתאים לכם ותהי חסכונית יותר. מהבחינה הבטיחותית, אין סיכוי שילד יאבד בבית או שלא תהיה עליו השגחה כאשר מדובר בביתכם ואתם משגיחים על ילדי יום ההולדת כשהם באחריותכם. לרוב בימי החורף, רבים עורכים את יום ההולדת בביתו של בעל השמחה.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי26/09/162056 צפיות
ליצנים לידי הולדת הם אחת הבחירות המשובחות והקלאסיות ביותר לימי הולדת. היום הליצנים יודעים לא רק להצחיק את הילדים באמצעות מחוות גופניות וכדומה, אלא הם מסוגלים גם ללמוד קסמים, לנגן מוסיקה בכלים מוסיקליים שונים ומשונים, הם מסוגלים בנוסף להפעיל את הילדים בכל מיני פעילויות מגוונות ועוד דברים רבים אחרים.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי19/08/162749 צפיות
אתם שואלים את עצמכם מדוע ליצנית תהיה הבחירה הטובה ביותר שתוכלו לעשות לאירוע הקרוב? ובכן, עקב כך שמדובר בטרנד די נשכח הזמנה של ליצנית לאירוע יכול להיות דבר מפתיע ויוצא דופן. כך ניתן יהיה לגרום לכל האורחים באירוע ליהנות כפי שלא נהנו הרבה מאוד זמן. ליצנית איכותית תוכל גם לספק לכם מופע בידורי רחב היקף אשר יבטיח את הנאתם את הקהל הבוגר והצעיר גם יחדיו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica