חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דברים קטנים שתמיד טוב לקחת לחו"ל

מאת: ג'נרל טרפוטיולים בחו"ל07/07/20152824 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נסיעה לחו"ל היא חוויה נהדרת שכדאי להיערך אליה מראש. חשוב להכין רשימת ציוד ולא לשכוח תרופות מיוחדות. הורים לילדים ותינוקות צריכים גם להביא איתם כמות מספיקה של בגדים להחלפה, צעצועים ומשחקים לטיסה ועגלה או ערסל מתקפל נוח. מעבר לכך, יש כמה דברים קטנים שתמיד טוב לקחת כדי למנוע בעיות:

א. מוצרי חשמל – בקטגוריה של מוצרי חשמל הדגש הוא על שנאי אוניברסלי או ממיר מתח. לא משנה אם טסים למדינה באירופה או לארצות הברית, שנאי הוא פתרון אידיאלי להטענת הטלפון הנייד ושאר מכשירי החשמל. אל תסמכו על מידע באינטרנט והעדיפו להביא יחד איתכם את הפתרונות האנרגטיים.

ב. רפואה וקוסמטיקה – הקדישו לפחות תא אחד בתוך התיק למוצרי רפואה וקוסמטיקה. קחו איתכם תיק קטן של עזרה ראשונה לכל מקום, שימו בו פלסטרים ותחבושות והוסיפו משכך כאבים לכל מקרה שלא יהיה. מבחינת מוצרי הקוסמטיקה, הכל תלוי בהעדפות האישיות ובהרגלים שלכם. השאירו מקום למוצרי קוסמטיקה שתקנו בחו"ל וכך תוכלו לחזור איתם בנוחות ומבלי ליצור עומס. בנוסף, זה גם הכיס בו תוכלו לשים ערכת תפירה.

ג. בירוקרטיה – הדברים שבלעדיהם אתם לא יכולים לצאת לחופשה בחו"ל הם כמובן כרטיס טיסה ודרכון. יחד עם זאת, יש עוד כמה סידורים בירוקרטיים שכדאי לדאוג להם. קחו איתכם תדפיס של הזמנות בתי המלון ומדריך טיולים בסיסי לימים הראשונים. אל תשכחו חגורת כסף והעדיפו לשמור פריטים יקרי ערך וכרטיסי אשראי צמוד לגוף. הכינו רשימת טלפונים למקרי חירום ועדכנו חברים ובני משפחה על פוליסת הביטוח או סוכנות הנסיעות דרכה הזמנתם את החופשה.

לא רק שנאי ואיפור: השתמשו בניסיון העבר

הדבריםה קטנים יכולים לעשות הבדל גדול במהלך הטיול הבא שלכם בחו"ל. מלבד שנאי, מוצרי איפור ושאר הציוד המופיע לעיל, נסו להיזכר בטיולים קודמים שאליהם יצאתם.

היעזרו בניסיון העבר כדי לבדוק מה היה חסר ומה חיפשתם לשווא לאורך כל הטיול. הטיפ בהקשר הזה הוא גם להתייעץ עם אנשי מקצוע, לקרוא המלצות באתרי אינטרנט ולשאוב השראה מחוות דעת ברשתות חברתיות.

 



תגיות המאמר: שנאי אוניברסלי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ג'נרל טרפו

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196478 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182291 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181475 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181539 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181424 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171414 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171407 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica