חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משרה לאמהות של עבודה מהבית-קורס חינם!

בודאי את מכירה את הדילמה שנתקלת בה כל אם טריה ,מה יהיה עכשיו עם הקריירה? מה יהיה עם המשפחה?
מתי אוכל לראות את הילדים?...שאלות אלו נפוצות בקרב אמהות צעירות ומנוסות ,הרצון להתקדם ,לממש את הפוטנציאל ולתרום לכלכלת המשפחה מצוי אצל רובינו באופן מובהק.

מהיכרותי עם נשות הי טק,עורכות דין ,רופאות ,מנהלות מוצר ועוד ,ההחלטה לגבי המשך הקריירה הוא צומת דרכים מרכזי בחיי אשה שנכנסת לג'וב של חייה- האמהות.

רבות מהן סיפרו לי על הקריירה המרשימה והתובענית ,השעות המטורפות ,הסטרס והנסיעות הנלוות לתפקיד,יחד עם זאת ההכנסה של רובן היתה גבוה והמעמד שהגיעו אליו גרם להן סיפוק והנאה מהמימוש העצמי של כל אחת מהן.

לפי עניות דעתי,ניתן לעשות את השינוי להנות משתי המשרות,שלוב קריירה ואמהות ולהמשיך ולתרום להכנסה הפיננסית של התא המשפחתי,לחיות ברווחה כלכלית ואף לההגדיל את ההכנסה טרום אמהות.

הנקודות החשובות במשרת אם:

- גמישות בשעות העבודה.

- גמישות במקום העבודה.

-הכנסה נאותה.

-סיפוק מהתפקיד.

נסי להפנים את הנקודות נתקדם במציאת קריירה חדשה שתתאים לך ,למה שלא תעשי את הצעד ותהפכי לעצמאית?

דמייני סיטואציה: חורף ,הילד חולה ועליך להעדר מהעבודה מספר ימים,סביר להניח שלא תרוויחי את השכר כפי שהיית מרוויחה לו עבדת,הפתרון למצב הזה הוא להגדיל את "ההכנסה הפסיבית" של התא המשפחתי.

חשבי על השקעה כספית לא גבוהה היכולה להניב הכנסות כספיות מכובדות , נסי למצא תחום שבו את לא זקוקה לנסיון,מעניין ויש בו לאן להתקדם.

עליך להשקיע בלימוד ,הכשרה ובדיקת האפשרויות הקיימות- לא משנה מה הרקע הקודם שלך!

דוגמא לקריירה:עבודה באינטרנט ,אתר,מסחר במניות,מילוי סקרים ,מכירה באי.ביי ועוד..

מקווה שהקורס יעזור לך בפיתוח קריירה משגשגת ומשרת אם בו זמנית,מוזמנת לבקרכעת בבלוג שלי -עבודות לאמהות מהבית  לקריאה.

לחצי להורדת קורס בחינם לעבודת אמהות באינטרנט מהבית(באנגלית)

כתבתי מספר מאמרים לגבי אפשרויות של הכנסות מהאינטרנט,מוזמנת לקרא וללמוד.

בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

טל גרין מל -התמחות בעולם האינטרנט,לימודים,שיווק ,שיווק באינטרנט,EBAY,FACEBOOKיזמות עסקית והשקעות .

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל גרין מל

מאת: טל גרין מלתכניות שותפים08/03/152440 צפיות
איך אני יכול לעבוד משרה מלאה באינטרנט? המערכת המוכחת ביותר לביצוע הכנסה משרה מלאה באינטרנט

מאת: טל גרין מלעבודה וקריירה - כללי21/11/141462 צפיות
טיפ :איך להאזין למוסיקה ולהרוויח כסף? הכנסה נוספת בקלות.. האם אתה יודע שאתה יכול, פשוטו כמשמעו, לקבל תשלום על מנת להאזין למוסיקה שאתה אוהב ? כן, זה אמיתי לגמרי, תאמין לי, אני יודעת.. ישנם אתרי אינטרנט שישלמו לך, עכשיו, להקשיב לרק 30 שניות של מוסיקה ויחליט אם אתה חושב שזה יכול להיות להיט.

מאת: טל גרין מלשיווק באינטרנט30/10/1418922 צפיות
כל מי שמחליט להקים עסק ב- eBay יש לקבל את ההחלטה חשובה כל כך של מה למכור.הרוב המכריע של מוכרים חדשים מייד לקפוץ לרעיון של מכירת הפריטים הפופולריים ביותר, אופנתיים בשוק. למרבה הצער, כמעט אף אחד מפריטים אלה הם בר-קיימא למוכרים חדשים מתחילים ..

מאת: טל גרין מלעבודה וקריירה - כללי13/10/131930 צפיות
עבודה מהבית זאת הפנטזיה הנחבאת של כולנו: מה רע להתעורר בבוקר (או בצהריים), להכין כוס קפה ולא לצאת לעבודה אלא להישאר בבית –בלי להתלבש ולהתכונן להשאר בפיג'מה ,בלי פקקים ולחץ– ולעשות משם כסף.

מאת: טל גרין מלדרושים10/06/132195 צפיות
רעיונות לעבודה של בני נוער בקיץ ובכלל.. הצעות עבודה מעניינות לנוער לחופש הגדול החופש הגדול בפתח ובני הנוער תרים אחר מקומות עבודה בשביל להרוויח כסף ולהרגיש בוגרים, אתן סקירה קצרה, איך ניתן להמשיך לשבת במזגן, לא לצאת לשמש החמה ויחד עם זאת להרוויח כסף ולא מעט..בצירוף עם הנאה. אם אתה מחפש עבודה במלצרות,להתראות.

מאת: טל גרין מללימודי שפות10/12/121544 צפיות
איטלקית למתחילים ,איך מתחילים? אתמקד בלימוד איטלקית למתחילים און ליין,איטלקית למתחילים באינטרנט . אתחיל את המאמר בהצגת שלושת היתרונות העיקריים בלימוד קורס איטלקית למתחילים באינטרנט:

מאת: טל גרין מללימודי שפות10/12/121313 צפיות
גרמנית למתחילים ,איך מתחילים? אתמקד בלימוד גרמנית למתחילים און ליין,גרמנית למתחילים באינטרנט . אתחיל את המאמר בהצגת שלושת היתרונות העיקריים בלימוד קורס גרמנית למתחילים באינטרנט:

מאמרים נוספים בנושא עבודה וקריירה - כללי

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222915 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222787 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי22/08/187363 צפיות
יש תנאים מעולים גם כשחושבים על עבודה פשוטה כמו עבודה בעגלות במרכזים מסחריים.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187522 צפיות
רוצים למצוא עבודה עם תנאים טובים יותר מהממוצע? אם אתם בדיוק נמצאים בתקופה של אחרי צבא, וחשוב לכם לוודא שאתם בוחרים לעבוד במקום שיוכל להעניק לכם את התנאים הטובים ביותר שתוכלו למצוא, אז בחירת עבודה מועדפת זה ללא ספק משהו שיהיה כדאי לכם לשקול.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187467 צפיות
מחפשים אחר עבודה מועדפת ודואגים בכל הנוגע לשלל האופציות השונות שעומדות מולכם ובמה יהיה כדאי לבחור? דעו לכם כי מציאתה של עבודה מועדפת זהו ללא ספק דבר שיכול להיות מאוד פשוט. רק תצטרכו לוודא כי אתם מקדישים לנושא את מלוא תשומת הלב שלכם וזאת על מנת להבטיח שתוכלו למצוא בסופו של יום עבודה אשר באמת תגיע עם ערך מוסף ותוכל לתרום לכם מבחינה כספית ואישית.

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי30/01/188010 צפיות
תמיד תהיה דרישה לציוד שנמצא על העובד וכולל במקרים ניכרים לבישת סינר בתור חלק בלתי נפרד מבגדי העבודה.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי03/08/179602 צפיות
ההחלטה לקנות נכס שיהיה רק שלכם זו החלטה לא פשוטה אך רבים בוחרים בה בשנים האחרונות והאמת היא שיש בכך היגיון רב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica