חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהם הקריטריונים הנדרשים לבחירת חברת אחזקת מעליות?

חברת אחזקת מעליות היא בראש ובראשונה חברה שצריכה לדעת, להבין ולהיות בקיאה בסוגים רבים של מעליות, להכיר כיצד עובדים לוחות פיקוד של מעליות – בין אם הם דיגיטליים ובין אם מדובר בכפתורים קשיחים. על החברה להכיר היטב מנועים וגלגלות של מעליות, שאלו כידוע אמצעי הנעת המעלית. כמו כן, בתחום השירות – על החברה להפגין נוכחות, ולהיות שם כשצריך בדיקה או תיקון של רכיב מסוים במעלית. המעלית אינה מוצר של "שגר ושכח" אלא מוצר בטיחותי שפשוט חייב להיות בפיקוח והשגחה של חברה אותה ניתן לסווג כאמינה ביותר, אשר תהיה בכל זמן ובכל מקום שיידרש ממנה על מנת שהמעלית שלכם תעבוד ותעבוד תקין ובטוח.

תכונות הבסיס המצופות מהחברה

· הכרת דגם המעלית שלכם על בוריו: מלוחות פיקוד ועד רכיבי הנעה.

· הכרה של הדלת ותפעול מעצורים ותקלות שעלולות להתרחש בה.

· ביצוע בדיקות נוספות לבדיקות החובה שעורך משרד הכלכלה – לניטור וזיהוי בעיות.

· שירות טוב, ומענה מהיר לכל וועד בית או צרכן שהמעלית היא בתחום אחריותו.

בנוסף לתכונות הבסיס – ישנם קריטריונים נוספים אשר בהינתן הם – ניתן לדעת שלא רק שהחברה תספק לכם תנאי סף בצורה טובה, אלא היא גם תהיה החברה המתאימה ביותר עבור הבניין שלכם, כזו שלפחות בשנים הקרובות לא יהיה לכם מומלץ להמיר את שירותיה בחברה אחרת.

ידע טכנולוגי בזמן אמת

ידע שיאפשר לחברת אחזקת מעליות אשר תשכרו להמליץ לכם על רכיבי הנעה חדשים, דלתות חדשות ועזרי פנים חדשים בתוך הקבינה. בדומה לתחום המחשבים או הרכבים, גם תחום המעליות משודרג מאד מהר, ודגמים חדשים נראים כפטריות אחר הגשם כל עת ובכל עת. נכון, לא בכל חודש תחליפו מעלית, אבל בהחלא ייתכן כי כבל-גלגלת יותר טוב, מנוע מוצלח יותר או לוח פיקוד חדש שמגיב טוב יותר ונראה טוב יותר (למשל לוח דיגיטלי) יהיו מה שתצטרכו כדי לשפר את ביצועי המעלית ותנאי השהייה בה, ועל כך יכולה להמליץ רק חברת אחזקת מעליות איכותית.

שדרוג מערך הבדיקות בסביבת המעלית

ישנן חברות שמסתפקות בתוצאות הבדיקות של משרד הכלכלה וחוזרות אליכם רק כשאתם קוראים לאנשי השירות שלהן. לא כך צריכה להתנהל חברת אחזקת מעליות איכותית. חברה שהיא מעל לממוצע צריכה תמיד להניח שבמשרד הכלכלה יכלו לעשות עבודה יותר טובה, ולבחון בעצמה את המעלית במקביל לדו"ח הבדיקה על מנת לאתר עוד גורמים משביתים ולתקן אותן בזמן אמת. במילים אחרות, ככל שהחברה יותר תגדיל ראש לאתר מה לא בסדר במעלית שלכם, זה אינדיקטור שהיא חברה יותר טובה, שבמסגרתה המעלית תמיד תהיה בטוחה לשימוש.

 

בברכה,

יועץ תפעולי,

טופ טק מעליות

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מילים שוות זהב

מאת: מילים שוות זהבפסיכולוגיה21/07/196295 צפיות
מאמר המציע דרכי פתרון לאי גמילה מטיטולים בקרב בני 3-4. דרכי הפתרון מובאות מהזווית הפסיכולוגית הקלינית: חיזוקים חיוביים לילד לעומת עונשים וחיזוקים שליליים, וכד'. המאמר מתבסס על הקשר שבין ביקורת שלילית לילדים לחוסר הצלחתם להיגמל מהטיטולים.

מאת: מילים שוות זהבפסיכולוגיה21/07/196297 צפיות
כל מה שאתם צריכים לדעת על מנת לזהות אצל ילד בן 3-4 סימפטומים של אי גמילה מחיתולים. המאמר יציע פרשנות מדוע הדברים נוצרו ויספק מידע על פתרונות אפשריים אליהם.

מאת: מילים שוות זהבפסיכולוגיה21/07/196152 צפיות
מאמר מידע על הרטבות לילה. המאמר סוקר את הבעיה מהזווית הפסיכולוגית הקלינית ומציע, באמצעותה, דרכי פתרון אפשריות.

מאת: מילים שוות זהבפסיכולוגיה21/07/196278 צפיות
מאמר מומחים על הרטבת לילה. נקיטה בגישות פסיכולוגיות קליניות לפתרון הבעיה. שילוב אמצעים רפואיים במידת הצורך. מטרת המאמר היא להדריך אתכם בתחילת ניסיונכם לפתור בעיה זו.

מאת: מילים שוות זהבפסיכולוגיה21/07/196361 צפיות
תיאור הרטבת לילה אצל מבוגרים, ואי שליטה בסוגרים. הצעת פתרונות פסיכולוגיים לצד רפואיים להתמודדות עם בעיה זו: הורדת מתח ולחץ, אבחון מדד הסוכר בבדיקות המעבדה לצורך הסקת מסקנות לגבי הישנותה של סוכרת, ועוד.

מאת: מילים שוות זהבפסיכולוגיה21/07/196558 צפיות
תיאור בעיה פסיכולוגית נדירה בשם 'חרדת האסלה'. במסגרתה, ילד שיצא מגיל הינקות בהגיעו לגיל 4 נרתע מהאסלה ועושה את צרכיו בבגדיו. במאמר נדון בהיווצרות הבעיה, זיהוי סימפטומים ודרכי פתרון.

מאת: מילים שוות זהבפסיכולוגיה21/07/196233 צפיות
מאמר מידע על הרטבת לילה אצל ילדים, תוך גיבוש פתרון בגישה הפסיכולוגית הקלינית. במאמר זה מוצעות דרכי התנהגות של ההורים שמומלץ ליישם על מנת להימנע או לצמצם את ההרטבה, לצד ייעוץ עם פסיכולוג קליני.

מאמרים נוספים בנושא בתים משותפים

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים05/10/222316 צפיות
כיצד יכול ייזום תמ״א 38 לקבל זכויות בנייה והקלות נוספות באיזורי הרכבת הקלה? תמ״א 60 שעברה לאחרונה בתכנון נכון מאפשרת זאת!

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים30/03/222927 צפיות
בוטל צו הריסה מנהלי כי לא נחשף המידע הרלוונטי הגורמים שאישרו את הצו לא היו מודעים לכך שהבנייה האסורה בכפר וולג'ה ליד ירושלים בוצעה על בית ישן, והריסה מנהלית מיועדת רק לבנייה חדשה.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/223090 צפיות
כמנהלי נכסים עליכם ליצור סביבה כמה שיותר בטוחה לדיירים ולצוותים שלכם. בתקופת הקורונה משימות אלו אולי הופכות ליותר מאתגרות, אך לא לבלתי אפשריות. ישנן דרכים להגן על הדיירים והעובדים שלכם, ועדיין להבטיח שהתחזוקה תתנהל על הצד הטוב ביותר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/222927 צפיות
כדי לחסוך באנרגיה עליכם להשקיע אנרגיה, אלא אם כן אתם יכולים למצוא הנדימן , עבור פרויקטים של תחזוקת הבית שלכם, כמו גם עבור פרויקטים שיהפכו אותו להרבה יותר יעיל אנרגטית

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/222955 צפיות
לקורונה היו השפעות גדולות על עסקים מסוגים שונים, לרבות על חברות ניהול ואחזקת מבנים, אשר מלבד התמודדות עם אתגרי המגפה, עליהן להתמודד גם עם אתגרים עונתיים ולהכין את המתקנים השונים למזג האוויר הקר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים19/10/211268 צפיות
אם תחפשו בגוגל מידע על טיפול בבעיות גביה, תגלו שיש כל כך הרבה תכנים בנושא. הסיבה לכך היא שהמון חברות ניהול מתמודדות עם בעיות גביה כאלו ואחרות. ניהול הגביה זהו נדבך מרכזי של כל חברת ניהול, ועליהן להבטיח שכל אחד מהדיירים ישלם את הסכום שנקבע, קל וחומר יעביר תשלום כאשר נדרש סכום כסף נוסף עבור עבודות תחזוקה שנמצאות מחוץ להסכם השירות.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים23/12/201723 צפיות
מעלית היא אחד המרכיבים החשובים ביותר של הבית המשותף, וכאשר היא אינה פועלת כראוי תגרם אי נוחות גדולה ופגיעה באיכות החיים של דיירים רבים בבניין. לכן כדאי לשמור על תחזוקה שוטפת של המעלית ולבצע בדיקות בתדירות הדרושה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica