חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים חשובים למציאת חברת שירות מעליות

בכל בניין בו ישנה מעלית, ישנם שירותים בסיסיים והכרחיים לתחזוקתה התקינה, כגון שירות מעליות. מעלית, הינה מוצר טכנולוגי ולכן, תמיד יכולות לקרות תקלות או שיבושים בגלל השימוש הרב בה  זה לא מפתיע, שישנם הרבה אנשים שחוששים להיכנס למעלית מפחד שמא היא תיתקע . שירותים אלה ל תחזוקת מעלית הם חשובים למתן תפקוד בטוח בשימוש בה. שירות שיכלול אחזקת מעליות מעניק תחזוקה ושירות על בסיס קבוע בגלל הפן הטכני. טכנאי מעליות הם אלה שאחראים על מלאכה זו, הם אלה שמפקחים ומתקנים תקלות. לא מדובר רק על מקרי חירום כמו חילוץ ממעליות, אלא תחזוקה ושירות על בסיס קבוע, כגון, בדיקת החלפים במעלית, שימון צירים, בדיקה של חלק שהתיישן ועוד.

בכדי לקבל שירות אמין של תיקון ואחזקת מעליות, מן הטובים ביותר, יש לפנות לחברות שמציעות שירות איכותי מהמעלה הראשונה שהם גורמים מוסמכים בעלי שנות וותק רבות שכולל, רישיונות ומסמכים שמרשים להם לעסוק בתחום זה.

מה כולל שירות מעליות?

כאשר אנו מתכוונים למתו שירות מעליות, הכוונה היא שירות שכולל את כל המישור הטיפולי כגון:

· שימון מערכות

·חיזוק ברגים

· כוון עצירת המעלית בכל הקומות

· פיקוח אחת לחצי שנה ממהנדס מעליות מורשה

· חילוץ בכל שעות היום והלילה ממעלית תקועה

דרישות חובה בשירות ותחזוקה תקינה של מעליות

על מנת להיות בטוחים כי השירות שתבחרו הוא אמין, יש לברר כמה פרטים חשובים כגון:

· אישור שחברת שירות מעליות עובדת בפיקוח משרד הכלכלה.

· החלפת חלקים מקוריים וחדשים

· ביטוח שנתי הכולל חלפים שהם יקרים מאוד

· מענה קולי של 24 שעות במקרי חירום

· טיפולים יזומים על פי התקנות לפני תום התקופה

· דוחות של בודק מטעם משרד הכלכלה.

· התחייבות להגעה לחילוץ, תוך 30 דקות והתחייבות לתיקון תוך יממה אחת

כל וועד בית, חייב להיות בקיא בתקנות של חברות המעניקות שירות ותחזוקת מעליות ולכן וועדי הבית השונים, בוחרים ובודקים מתוך חוות דעת את החברה המתאימה שתבצע שירות ותחזוקה על פי התקנים. גורמים נוספים לבחירה נכונה של חברת השירות שתעניק תחזוקה למעליות יכולות להיות גם על פי מספר רב של לקוחות עם מעליות מאותו הסוג המדובר ,וותק החברה והמלצה מלקוחות כמו מוסדות וחברות מוכרות. וועדים שמרוצים מהשירות והתחזוקה של המעלית בבניין שלהם, יחדשו עם החברה את החוזה בכל שנה, כך שהם סמוכים ובטוחים, כי מדובר בשירות אמין וחברה מוכרת בעלת ניסיון העובדת על פי התקנים והחוקים של משרד הכלכלה.

 

בברכה,

יועץ תפעולי,

טופ טק מעליות

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מילים שוות זהב

מאת: מילים שוות זהבפסיכולוגיה21/07/196313 צפיות
מאמר המציע דרכי פתרון לאי גמילה מטיטולים בקרב בני 3-4. דרכי הפתרון מובאות מהזווית הפסיכולוגית הקלינית: חיזוקים חיוביים לילד לעומת עונשים וחיזוקים שליליים, וכד'. המאמר מתבסס על הקשר שבין ביקורת שלילית לילדים לחוסר הצלחתם להיגמל מהטיטולים.

מאת: מילים שוות זהבפסיכולוגיה21/07/196313 צפיות
כל מה שאתם צריכים לדעת על מנת לזהות אצל ילד בן 3-4 סימפטומים של אי גמילה מחיתולים. המאמר יציע פרשנות מדוע הדברים נוצרו ויספק מידע על פתרונות אפשריים אליהם.

מאת: מילים שוות זהבפסיכולוגיה21/07/196168 צפיות
מאמר מידע על הרטבות לילה. המאמר סוקר את הבעיה מהזווית הפסיכולוגית הקלינית ומציע, באמצעותה, דרכי פתרון אפשריות.

מאת: מילים שוות זהבפסיכולוגיה21/07/196295 צפיות
מאמר מומחים על הרטבת לילה. נקיטה בגישות פסיכולוגיות קליניות לפתרון הבעיה. שילוב אמצעים רפואיים במידת הצורך. מטרת המאמר היא להדריך אתכם בתחילת ניסיונכם לפתור בעיה זו.

מאת: מילים שוות זהבפסיכולוגיה21/07/196379 צפיות
תיאור הרטבת לילה אצל מבוגרים, ואי שליטה בסוגרים. הצעת פתרונות פסיכולוגיים לצד רפואיים להתמודדות עם בעיה זו: הורדת מתח ולחץ, אבחון מדד הסוכר בבדיקות המעבדה לצורך הסקת מסקנות לגבי הישנותה של סוכרת, ועוד.

מאת: מילים שוות זהבפסיכולוגיה21/07/196576 צפיות
תיאור בעיה פסיכולוגית נדירה בשם 'חרדת האסלה'. במסגרתה, ילד שיצא מגיל הינקות בהגיעו לגיל 4 נרתע מהאסלה ועושה את צרכיו בבגדיו. במאמר נדון בהיווצרות הבעיה, זיהוי סימפטומים ודרכי פתרון.

מאת: מילים שוות זהבפסיכולוגיה21/07/196250 צפיות
מאמר מידע על הרטבת לילה אצל ילדים, תוך גיבוש פתרון בגישה הפסיכולוגית הקלינית. במאמר זה מוצעות דרכי התנהגות של ההורים שמומלץ ליישם על מנת להימנע או לצמצם את ההרטבה, לצד ייעוץ עם פסיכולוג קליני.

מאמרים נוספים בנושא בתים משותפים

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים05/10/222339 צפיות
כיצד יכול ייזום תמ״א 38 לקבל זכויות בנייה והקלות נוספות באיזורי הרכבת הקלה? תמ״א 60 שעברה לאחרונה בתכנון נכון מאפשרת זאת!

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים30/03/222949 צפיות
בוטל צו הריסה מנהלי כי לא נחשף המידע הרלוונטי הגורמים שאישרו את הצו לא היו מודעים לכך שהבנייה האסורה בכפר וולג'ה ליד ירושלים בוצעה על בית ישן, והריסה מנהלית מיועדת רק לבנייה חדשה.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/223109 צפיות
כמנהלי נכסים עליכם ליצור סביבה כמה שיותר בטוחה לדיירים ולצוותים שלכם. בתקופת הקורונה משימות אלו אולי הופכות ליותר מאתגרות, אך לא לבלתי אפשריות. ישנן דרכים להגן על הדיירים והעובדים שלכם, ועדיין להבטיח שהתחזוקה תתנהל על הצד הטוב ביותר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/222945 צפיות
כדי לחסוך באנרגיה עליכם להשקיע אנרגיה, אלא אם כן אתם יכולים למצוא הנדימן , עבור פרויקטים של תחזוקת הבית שלכם, כמו גם עבור פרויקטים שיהפכו אותו להרבה יותר יעיל אנרגטית

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/222974 צפיות
לקורונה היו השפעות גדולות על עסקים מסוגים שונים, לרבות על חברות ניהול ואחזקת מבנים, אשר מלבד התמודדות עם אתגרי המגפה, עליהן להתמודד גם עם אתגרים עונתיים ולהכין את המתקנים השונים למזג האוויר הקר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים19/10/211273 צפיות
אם תחפשו בגוגל מידע על טיפול בבעיות גביה, תגלו שיש כל כך הרבה תכנים בנושא. הסיבה לכך היא שהמון חברות ניהול מתמודדות עם בעיות גביה כאלו ואחרות. ניהול הגביה זהו נדבך מרכזי של כל חברת ניהול, ועליהן להבטיח שכל אחד מהדיירים ישלם את הסכום שנקבע, קל וחומר יעביר תשלום כאשר נדרש סכום כסף נוסף עבור עבודות תחזוקה שנמצאות מחוץ להסכם השירות.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים23/12/201728 צפיות
מעלית היא אחד המרכיבים החשובים ביותר של הבית המשותף, וכאשר היא אינה פועלת כראוי תגרם אי נוחות גדולה ופגיעה באיכות החיים של דיירים רבים בבניין. לכן כדאי לשמור על תחזוקה שוטפת של המעלית ולבצע בדיקות בתדירות הדרושה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica