חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בר מתוקים

מאת: שלום כהןימי הולדת28/07/20161601 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בר מתוקים

אם אתם עורכים מסיבת יום הולדת לבעל, לבן או מסיבת הפתעה לחברה טובה, כדאי כי תתכננו שיהיה במקום האירוע בר מתוקים. בר זה הוא אחד האטרקציות השוות בכל אירוע. הבר ימשוך אליו אנשים שמתענגים על דברי מתיקה. תוכלו להגיש קרפ צרפתי, שוקולד בכל מיני וארציות, עוגות ועוגיות, פירות מסוכרים, מוס, קינוחי פירות עם קצפת ועוד. גם באירועי חברה וכנסים, ניתן לראות כי הבר שיש בו את כל המתוקים שמושכים לנו את העין, הוא זה שיהווה מקום לנהירה של כל האורחים, במיוחד לאחר שלגמו מן הקפה של סוף האירוע או בתחילתו. אם יש לכם מסיבה פרטית בביתכם ואתם מעוניינים לשדרג את האירוע שלכם, זו הדרך הטובה ביותר, על מנת להעשיר את הכיבוד לאירוע.

גם באירועים משפחתיים גדולים הרבה יותר, כגון חתונה, בר, בת מצווה ובריתות, ניתן למצוא את בר החלומות על יד דוכני מזון, מלא דברי מתיקה קורץ אלינו למרות שאנו עוד מאלה שסופרים קלוריות, אבל דבר כל כך מפתה, לא ניתן לוותר עליו בקלות, כשאנו מתקרבים, המראה והצבעים, רק מסקרנים אותנו יותר ואנו מתחילים לטעום מכל מיני קינוחים אז מה לעשות בערב מיוחד אפשר להשתחרר קצת מהדיאטה ולאפשר לעצמנו ליהנות עד הסוף.

לחגוג אירוע באווירה מתוקה

אין כמו חגיגת אירוע באווירה מתוקה, כאשר יש בו בר מתוקים. ניתן להזמין כזה בר מחברות קייטרינג, כך שתוכלו להזמין מהן רק את המתוקים, או גם נשנושים לפתיחה או כאלה שמתאימים למסיבות פרטיות, עסקיות  וכדומה. יש לציין, כי בר מתוקים, משתלב היטב עם אלכוהול, כך שמסיבות קוקטייל למשל, עשויות להיות נהדרות כאשר יש בהן מיני מתוקים ובר משקאות. אם מדובר במסיבת יום הולדת של ילדים, ניתן לערוך להם שולחן קטן, אשר ייראה כמחלקה מיוחדת למתוקים, עם זרי סוכריות, מרשמלו, מפלי שוקולד, פירות מסוכרים, סוכריות לעיסה בגוונים מרהיבים ועוד.

כדאי כי תבצעו סקר של בר המתוקים בכל מיני חברות המתמחות באפייה ועיצוב של מתוקים וקינוחים שונים. ראשית כדאי כי תבררו כמה מוזמנים יהיו באירוע שלכם, אם האירוע פרטי או אם העסקי. לא אחת הייתם באירוע וכל כך התרשמתם, כאשר צדה עיניכם את בר מתוקים שממש קרץ לכם לגשת אליו, ניתן למצוא אירועים רבים שבר מתוק זה, עשוי להתאים ולכן כדאי כי תבררו מהיכן כדאי להזמין.

שפרו את מצב הרוח של האורחים עם בר מתוקים

כולם יעידו, כי מאכלים מתוקים, שוקולד או עוגת יום הולדת, ישפרו לנו את מצב הרוח, האמת שזה נכון ולכן, אם אתם עורכים מסיבה ובאמת מעוניינים שהמוזמנים ייהנו בה, הזמינו בר מתוק. בר זה ישפר את מצב הרוח לכולם על בטוח, אין אנשים שלא אוהבים את הקינוחים המיוחדים, על כן זהו מהלך בטוח לכל אירוע רק צריך לדעת לעצב בהתאם.

 



תגיות המאמר: בר מתוקים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שלום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205110 צפיות
כולנו אוהבים לטייל בצפון, אשר הוא חבל ארץ יפיפייה, המשאיר לנו טעם של עוד, כאשר אנחנו מבקרים בו, משום שיש בו אינספור מסלולי טיול יפים ומרהיבים וחוויה בלתי נשכחת. המיוחד באזור הצפון הוא בעצם הנחלים שיש בו, אשר אזור זה מוצף בנחלים מרהיבים ובמסלולי טיול מרתקים. טיול ג'יפים בצפון הינה חוויה ייחודית, המתאימה גם למשפחות עם ילדים. ניתן לטייל בג'יפים עם ילדים, כמו כן ניתן גם לטייל כזוג, אך חשוב לדעת כי יש מסלולי ג'יפים המתאימים לכל ימות השנה ויש כאלו שניתן לראות דווקא בחורף,אז במאמר זה נבחן את העונה ה

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/204998 צפיות
טיולי ג'יפים מאפשרים לכם לחוות חוויה מעניינת במיוחד, וכך תוכלו להגיע אל מקומות נידחים בארץ ובעולם.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי02/12/195457 צפיות
בישראל ישנה תרבות המעודדת צעידה בשטח ובמסלולים השונים הפרושים ברחבי הארץ, והאמת? בצדק. קשה למצוא מקומות אחרים בעולם שהנוף בהם מגוון כל כך, ולא בכדי היא מושכת אליה מאות אלפי תיירים מדי שנה. עם זאת, עבור הרבה מאד אנשים המעוניינים לבקר בטבע מסלולי ההליכה הללו אינה בהכרח מתאימה או אפשרית, אם בשל תנאי דרך קשים, אם בשל מצב בריאותי או מורכבות טכנית לערוך טיול למשפחה גדולה - וגם כמובן הרצון הפשוט לערוך טיול בטבע במסגרת שונה ומאתגרת בדרכה שלה. במיוחד במקרים בהם רוצים לגמוע שטח רב ולהכיר חלקים בארץ שלא הכ

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי06/03/196406 צפיות
ישראלים הם בהחלט עם שאוהב לטייל ברחבי העולם וגם בארץ, ומעידים על כך אינספור המסלולים שיש במדינה הקטנה שלנו. בימים בהם אתם לא צריכים לעבוד ואין לכם חובות אחרות, אחת הדרכים הטובות ביותר למצות את החופש היא באמצעות טיולים ברחבי הארץ, כמו טיולי ג'יפים בצפון, שיראו לכם את הנופים המרהיבים בחלקה הצפוני של ישראל.

מאת: שלום כהןטיולים בארץ05/02/192495 צפיות
אזור הגולן מלא בקיבוצים נפלאים, נופים טבעיים, וכן אתרים היסטוריים שניתן לטייל ביניהם במשך השנה. בין היישובים הקהילתיים בגולן ניתן לטייל בנופים של נחל הירמוך, אזור הכנרת, נהר הירדן, גבול סוריה, ואזורים רבים אחרים הכוללים שלל סוגי נופים המושלמים לטיולים. עבור אלו שרוצים לטייל באזור הזה, אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא עם טיולי ג'יפים בגולן המאפשרים לכם לעבור שלל הרפתקאות בין נופי ישראל.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי23/01/191284 צפיות
בימינו החשיבות של חדר ממ"ד בבית הינה ברורה לכולם ומהווה פרמטר חשוב במכירה או השכרה של דירה בעיקר באזור דרום הארץ וצפונה אשר קרובים לגבול וידועים כאזורי פורענות ואי יציבות ביטחונית.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי25/12/181270 צפיות
במציאות הישראלית המורכבת שלנו, אין ילד שלא מכיר את המילה ממ"דים, או בשמם הרשמי "מרחבי מיגון דירתיים". היום זה אולי נשמע קצת תמוה, אך החדרים הממוגנים שאנו מכירים היטב אינם קיימים מאז ומעולם:

מאמרים נוספים בנושא ימי הולדת

מאת: עידן אברהמיימי הולדת13/06/181775 צפיות
כולנו אוהבים חוויות, אקסטרים ועוד, כאשר אנו רוצים לספק לילדים שלנו אחר צהריים מהנה ומקפיץ בלי לרוקן את הארנק, מומלץ לחפש השכרת מתנפחים בזול.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת07/06/181425 צפיות
כולנו מחפשים לתת לאירוע שלנו טאצ' מיוחד, חגיגת יום הולדת או כל אירוע אחר, מתנפחים לילדים הופכים את האירוע למושלם. מתנפחים לילדים הם מוצר שכולנו כבר מכירים מהילדות, הם חרוטים לנו עמוק בתודעה כחוויה שאף ילד לא יכול לפספס, מתנפחים לילדים הם כמו סנפלינג או חוויה מרגשת אחרת שחווים המבוגרים, האפשרות לקפוץ ולהשתולל בלי החשש של הנפילות והכאבים מעניקים לילדים חוויה שונה ומהנה, הם יוכלו על המתנפחים לעשות כל פעלול שלא העזו לעשות על האדמה המוצקה.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת25/05/181758 צפיות
רציתם לארגן מסיבת יום הולדת חגיגית לילד שלכם? מעוניינים לחגוג ולהפעיל מסיבה אטרקטיבית לחברים שלו? השכרת מתנפחים לימי הולדת זה רעיון נהדר!

מאת: עידן אברהמיימי הולדת12/02/181704 צפיות
המתקנים המתנפחים היו ועודם המתקנים האהובים ביותר על כל ילד. הם הולכים ומשתבחים עם השנים כאשר כיום ניתן למצוא מתנפחים המשלבים אתגרים שונים המעניקים למתקנים הללו ממד אטרקטיבי במיוחד. השכרת מתקנים מתנפחים מהווה כיום מענה אולטימטיבי למגוון מטרות כמו הפעלה לימי הולדת, הפעלות לקייטנות או סתם כך ליום של כיף. איך נבחר את המתקנים המתאימים כדי ליהנות מכל היתרונות שלהם?

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181447 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181496 צפיות
בחירת הפעלות ליום הולדת/ ליצן ליום הולדת

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181386 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן - מומלץ! לקריאה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica