חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חזיתות לארונות מטבח בעיצוב אישי

מאת: צאלה סבןרהיטים09/08/20161351 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

החלפת חזיתות מטבח

ידוע כי המטבח נחשב לאחד האזורים הכי משמעותיים בבית , ולא בכדי, וככזה גם הריהוט שבתוכו חשוב וראוי לבחור אותו בצורה קפדנית. בעיקר נכון הדבר כאשר מדובר על חזיתות לארון מטבח ועל החלפתן לדלתות מעוצבות יותר ואיכותיות יותר. בפועל, קיים כיום מגוון רחב של אפשרויות לרכישת דלתות איכותיות  מסוגים שונים , שיתאימו גם לבית וגם למטבח. בין אם תרצו מטבח פולימר או מטבח עשוי פורמייקה, המגוון רחב.

האופציות  העיקריות  לקנית מטבח  תהינה רכישה  מנגריה או מחנות שמייבאת ממקורות חיצוניים דלתות מטבח מעוצבות.

נגריה – דלת ייחודית ואישית

בימים עברו, נגריות למיניהן נחשבו לאופציה היחידה לרכישת ריהוט למינהו וברוחו של האדם המודרני הוא עדיין רואה ברוחו את אותן נגריות כחנויות שמסתתרות בשולי אזור תעשייה או באזור סדנאות עבודה. אך כיום יותר ויותר ניתן למצוא נגריות מפוארות ואיכותיות שיכולות להציע לכם מוצרים ייחודיים ובהזמנה אישית. המעלה הגדולה ביותר של רכישה מנגריה הוא אלמנט הייחודיות והנקודה שבאפשרותכם להזמין דלת שאתם מעצבים בעצמכם.

באופן זה תוכלו להגיע לנגריה ולבקש דלתות במידות המתאימות, לבקש מטבח פולימר ולקבלו בצבע הרצוי ,בדוגמא המבוקשת וכו'. למשחק עיצובי זה יש יתרון  ניכר במיוחד כאשר מדובר על החלפת דלתות למטבח, בעיקר שכיום חלק נכבד מהאנשים  בוחרים לחזור לסגנון מטבח כפרי יותר ולכן מעדיפים מטבח פולימר אך אינם מעוניינים להיכנס להוצאות גדולות במיוחד. אז בהחלפת החזיתות בלבד הם משנים סגנון מן הקצה אל הקצה.

חנות – אולם תצוגה גדול

בחנות גדולה תמצאו למעשה את כל היתרונות  שתמצאו בנגרייה ובנוסף יתווספו אליה יתרונות נוספים. היתרון העיקרי של רכישה מחנות בסדר גדול יותר היא , קשור לעובדה שחנות מחזיקה אולם תצוגה גדול.

לעיתים קשה לדמיין ברוחנו מה היינו רוצים לשלב בעיצוב המטבח החדש שלנו, ודווקא התרשמות ממשית של המוצר עצמו עוזרת לנו למקד את הבחירה שלנו בעיצוב המטבח שנרכוש.

מעלה נוספת של התרשמות באולם תצוגה היא תחושה ממשית של חומרי הגלם.

בבואכם לשבת לעיצוב המטבח בין אם זה מול הנגר הפרטי או מול חברת המטבחים תדרשו לבחור איזה מטבח תרצו, את ההחלטה יהיה קשה מאו מלקבל אם נישאל אם נרצה לקבל מטבח פולימר או אולי מטבח עץ מלא ולא נדע מה זה פולימר. לכן רצוי לקבל רושם ותחושה ממשית של החומר, דבר שלעולם לא נוכל לקבל בהתרשמות חיצונית מתמונות, טובות ככל שיהיו.

מהו עץ מלא ומה היתרונות של חזיתות מטבח העשויות עץ מלא?

עץ מלא הוא חומר גלם נהדר לדלתות מטבח מסיבות רבות: בראש ובראשונה רהיטי עץ מלא הם רהיטים שהושקעה בהם עבודה של איש מקצוע בתחום הנגרות, מה שמעיד על איכות וייחודיות של החזית.  כמו כן, דלתות מעץ מלא הן עמידות במיוחד ונשמרות לאורך שנים רבות. דלתות עץ מלא, גם אם מתיישנות, יכולות לעבור שיוף קל וגימור פשוט ובכך ניתן להעניק להן מראה חדש כל כמה שנים.

אמנם כיום יש דרכים עקיפות לקבל מראה של עץ מלא, בעיקר בייצור מטבח פולימר שנוטה להדמות ולו במעט במראה הכפרי של העץ המלא, מטבח פולימר הוא זול יותר, אך לעולם לא יוכל להשתוות למעלות של העץ שכן דלתות עץ מלא מהוות פתרון נפלא למטבח מהסיבה שהן עמידות משמעותית בפני רטיבות, לחות וסכנות סביבתיות אחרות המצויות במטבח. וכן בכל הקשור לבריאות, העץ המלא לא מכיל חומרים שמזיקים לאדם כמו פורמלין וחומרים כימיים אחרים שמומלץ להרחיק מהמטבח.

 



תגיות המאמר: מטבחים מעוצבים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צאלה סבן

מאת: צאלה סבןשיפוצים10/09/151018 צפיות
לא יודעים להחליט? נעזור לכם בכתבה הבאה!

מאת: צאלה סבןעיצוב פנים02/08/15986 צפיות
מעלות גדולות ורבות לבניית אי במטבח, כדאי לבחון אותן ולא ללוותר עליהן.

מאמרים נוספים בנושא רהיטים

מאת: yoni romרהיטים25/06/204833 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: רוני הכהןרהיטים04/06/196012 צפיות
המיומנות של יצירת חדר שינה מתאים, כאשר חייבים לבחור ריהוט מתאים לצד מזרונים מומלצים שמורידים את הלחצים מהגוף של הישנים.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182641 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: shiritרהיטים26/08/181785 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: רוני הכהןרהיטים12/08/181759 צפיות
קראו את הדברים הבאים לפני שאתם מגיעים אל חנות של דלתות ולא מבינים על מה מדובר.

מאת: shiritרהיטים12/06/181870 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאת: shiritרהיטים11/06/181628 צפיות
אם אתם מעוניינים לגבש בביתכם ריהוט עתיק מהזן האיכותי ביותר, לא רק איכותם חשובה אלא גם הכרת סגנונות העיצוב בתחום הזה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica