חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יסודות צור בבית שמש

מאת: שלום כהןבתים משותפים08/11/20161345 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בית שמש הינה עיר מתפתחת שקצב הגדילה בה מסחרר. העיר , פותחת את שעריה לתושבים מרחבי הארץ, ובפרט את הציבור הדתי. חברת יסודות צור מתאימה לכלל הציבור הדתי את הבניה שלה כגון: שיפוץ, הרחבת שכונות, הקמת שכונות חדשות ופרויקטים של פינוי בינוי ומאפשרת לציבור זה לחוות ולקבל את הנוחות והדיוק הנדרש לאורח החיים הדתי.

אורח חיים דתי מצריך מבנים כגון ישיבות תורניות, בתי כנסת ומקוואות ולצד כל אלו גם אלמנטים יחודיים בבניה הביתית שכוללים כיורים בהפרדת בשר וחלב, מעלית בפיקוד שבת ועוד. חברת יסודות צור מתאימה באופן אישי למזמין את כל האלמנטים הללו ודואגת לעמוד בכל הדרישות, התקנים והתקציבים הנתונים בחוזה ההתקשרות בינה לבין הלקוח.

תרומתנו לפיתוח העיר

יסודות צור הינה מחברות היזמות, תכנון ובניה המובילות באיזור בית שמש וירושלים כאשר שמה הולך לפניה בכל הקשור לבניה ששית שמש. חברת יסודות צור אחראית על פרויקטים רבים של בניה יש מאין, הרחבות והתחדשות עירונית בבית שמש כגון: נוף צורים - רמת אברהם, סאן גארדס - בית שמש, על הנחל ברמת בית שמש א', גבעת ירושלים בבית שמש, נופי השמש ועוד. כל פרויקט ופרויקט נבחר אצלנו בקפידה, ואנו דואגים שיעמוד בקו אחד עם הסטנדרטים שלנו. מלבד התקנים ואיכות הבניה חשובה לנו ניראות העיר והסביבה ואנחנו דואגים לבחור את סביבת השניה באיזורים בעלי פוטנציאל, בקרבה לכבישים וצירים ראשיים, לתחבורה ציבורית ועם חיבורים ראויים לתשתיות השונות.

אין חכם כבעל נסיון

כשחושבים על פרויקט בניה, ניתן להסתבך ולטבוע בערימות הבירוקרטיה לפני שטרם ננקט אף צעד אחד. פרויקטים רבים מתבטלים באמצע הדרך לאחר שהושקעו זמן ומאמץ רבים והאכזבה היא גדולה. חברת יסודות צור מתמחה בפרויקטים של התחדשות עירונית, חידוש מבנים ותיקים והוספת מבנים חדשים במרקם עירוני חדיש, שדרוג תשתיות וחידוש פני שכונות ובכל אלו היא מספקת תהליך בטוח ורגוע - כי אין חכם כבעל נסיון!

חברתנו מתמחה ביזום פרויקטים רבים ומגוונים, והרקורד העשיר מדבר בעד עצמו.

בנוסף, אנו מתמחים בארגון וניהול קבוצות רכישה ; איתור ורכישת הקרקע, ניהול התכנון, ניהול הביצוע, מימון, שירות, משכנתאות, בדק וליווי משפטי. כמו כן, חברת יסודות צור מתמחה ביזום, תכנון ובניה של שכונות מגורים שלמות כולל פיתוח תשתיות ציבוריות ומבני ציבור, מבני תעשייה והיי-טק.

אנו נלווה אתכם  בכל שלבי הפרויקט: התכנון, הבניה, קשר עם הרוכשים, הרישום, התנהלות מול הרשויות, גופי התכנון, הבנקים והבדק וכל אלו תוך מתן שירות אישי ואדיב וליווי צמוד בשקיפות מלאה וכל אלו תוך חסכון בזמן ובעלויות!

 



תגיות המאמר: יסודות צור


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןעסקים - כללי07/03/20931 צפיות
בודקים סקר שכר הייטק בכדי להבין את המצב שלכם ביחס לשוק? עומדים לפני ראיון עבודה ורוצים להיות בטוחים כי התשובה שלכם לשאלת ציפיות השכר תהיה נכונה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי26/01/201001 צפיות
בתחום ההייטק חיפוש העבודה מתמקד פעמים רבות לא רק במשרה עצמה, בתנאי השכר וכדומה, אלא גם בחברה עצמה. כיום ישנן חברות מובילות אשר רבים חושקים בעבודה בהן, חברות אשר מובילות את רשימת החברות המבוקשות בזכות תנאי עבודה מעולים שהן מציעות לעובדים, סביבת עבודה גמישה ואיכותית יותר, אופציות קידום נרחבות ועוד.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי30/12/191091 צפיות
רוצים להתקבל לעבודה בחברת הייטק מסויימת? מחפשים גישה אל חברות ההייטק הגדולות והמובילות בישראל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי01/12/191387 צפיות
עומדים לפני גיוס עובדים משמעותי לחברה שלכם? רוצים לפרסם מודעות דרושים הייטק במקומות אשר יובילו אתכם לקבלת קורות חיים ממועמדים איכותיים אשר באמת מתאימים למה שאתם מחפשים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי28/11/191130 צפיות
רוצים לחזק את השיווק והפרסום של העסק שלכם ולהזמין רולאפ איכותי וייחודי שיסייע לכם בכך? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים במקום הטוב ביותר ממנו אתם מבצעים את ההזמנה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי21/11/191436 צפיות
עומדים לרכוש מגהץ קיטור חדש? רוצים להכיר קצת יותר את הטכנולוגיות השונות בתחום בכדי שתוכלו לבחור את מגהץ הקיטור הטוב והנכון ביותר בשבילכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195866 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאמרים נוספים בנושא בתים משותפים

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים05/10/222368 צפיות
כיצד יכול ייזום תמ״א 38 לקבל זכויות בנייה והקלות נוספות באיזורי הרכבת הקלה? תמ״א 60 שעברה לאחרונה בתכנון נכון מאפשרת זאת!

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים30/03/222980 צפיות
בוטל צו הריסה מנהלי כי לא נחשף המידע הרלוונטי הגורמים שאישרו את הצו לא היו מודעים לכך שהבנייה האסורה בכפר וולג'ה ליד ירושלים בוצעה על בית ישן, והריסה מנהלית מיועדת רק לבנייה חדשה.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/223140 צפיות
כמנהלי נכסים עליכם ליצור סביבה כמה שיותר בטוחה לדיירים ולצוותים שלכם. בתקופת הקורונה משימות אלו אולי הופכות ליותר מאתגרות, אך לא לבלתי אפשריות. ישנן דרכים להגן על הדיירים והעובדים שלכם, ועדיין להבטיח שהתחזוקה תתנהל על הצד הטוב ביותר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/222971 צפיות
כדי לחסוך באנרגיה עליכם להשקיע אנרגיה, אלא אם כן אתם יכולים למצוא הנדימן , עבור פרויקטים של תחזוקת הבית שלכם, כמו גם עבור פרויקטים שיהפכו אותו להרבה יותר יעיל אנרגטית

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/223003 צפיות
לקורונה היו השפעות גדולות על עסקים מסוגים שונים, לרבות על חברות ניהול ואחזקת מבנים, אשר מלבד התמודדות עם אתגרי המגפה, עליהן להתמודד גם עם אתגרים עונתיים ולהכין את המתקנים השונים למזג האוויר הקר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים19/10/211282 צפיות
אם תחפשו בגוגל מידע על טיפול בבעיות גביה, תגלו שיש כל כך הרבה תכנים בנושא. הסיבה לכך היא שהמון חברות ניהול מתמודדות עם בעיות גביה כאלו ואחרות. ניהול הגביה זהו נדבך מרכזי של כל חברת ניהול, ועליהן להבטיח שכל אחד מהדיירים ישלם את הסכום שנקבע, קל וחומר יעביר תשלום כאשר נדרש סכום כסף נוסף עבור עבודות תחזוקה שנמצאות מחוץ להסכם השירות.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים23/12/201732 צפיות
מעלית היא אחד המרכיבים החשובים ביותר של הבית המשותף, וכאשר היא אינה פועלת כראוי תגרם אי נוחות גדולה ופגיעה באיכות החיים של דיירים רבים בבניין. לכן כדאי לשמור על תחזוקה שוטפת של המעלית ולבצע בדיקות בתדירות הדרושה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica