חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טבריה – חופשה בצבע ים כנרת

מאת: לינדה גבריאלטיולים בארץ06/02/2017896 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

את זה שטבריה קיבלה את סימון צבע הים הכחול ברשת אתרי הוטלז זה לא ממש מפתיע, הרי איזו עיר בישראל יכולה להיות יותר מזוהה עם צבע הים הכחול מאשר טבריה, שסימלה בין היתר הוא ים הכנרת שנחשב לאחד מיעדי התיירות הפופולאריים והמבוקשים בצפון ובישראל בפרט.

אז כעת באמת אפשר להגיד מזל טוב, כי זו בעצם הפעם הראשונה בתולדות האינטרנט בעברית שאזור טבריה והעיר בכלל מקבלת אתר תיירות ייעודי משלו אשר עוסק אך ורק בתיירות נטו!

כמובן שאי אפשר להעלים עין ובאמת לתת מילה טובה גם לשאר הגופים במשק, כגון: עיריית טבריה המפעילה קטגוריה עם מידע רב אודות התיירות והטיולים באזור.

אך הוטלז מריח קצת אחרת...

אולי זה באמת בגלל שכל חופשה היא בצבע וכל יעד תיירות מקבל משמעות משלו, אין ספק בכלל שבאתר האינטרנט של החברה אשר הוקדש כל כולו לתיירות והפנאי באזור טבריה יש משהו באוויר שבאמת מכניס לאווירה.

זה לא מסותר ואפילו גלוי שהוטלז הוקמה כמשווק פעיל של חופשות במקומות אירוח שונים, כגון: מלונות, צימרים, אכסניות, וילות נופש וכדומה, אבל כמובן שבנוסף לכל ניתן למצוא בפלטפורמה סוכן נסיעות טלפוני אשר נותן מענה מקצועי ושירותי והדבר החשוב ביותר, הוא באמת מתמחה בטבריה והאזור ככה שיש באמת עם מי לדבר.

בנוסף ניתן למצוא באתר מידע גדול ורחב על התיירות בטבריה ובאזור בפרט, כגון: מפות על אזורי התיירות, אטרקציות באזור, מסלולי טיולים ברמות קושי שונות, פארקי מים למשפחות, חופים באזור הכנרת, מסעדות וקופונים עם הנחות למזמינים חופשה באתר, תרבות וחיי לילה, דרכי הגעה לאזור והתניידות ועוד.

אחד מהדברים המשמעותיים והבולטים שניתן לשים אליהם לב בעת הכניסה לאתר האינטרנט של הוטלז מלונות בטבריה זו הנגישות לאוכולוסייה מוגבלת הזקוקה לעזרה חיצונית בקבלת שירותים באתר.

כמובן שחשוב לציין שאתרי הוטלז מיועדים לכל גיל, אך שימוש בו לצרכי רכישת חופשה מתאפשרים לגילאי 18+ בלבד באמצעות סוכני הנסיעות של החברה הנותנים מענה טלפוני.

אז לסיכום אפשר להגיד שאולי תושבי טבריה והסביבה פחות יבקרו באתר האינטרנט של טבריה הוטלז בתדירות גבוהה, אבל המטיילים והמבקרים באזור בהחלט יכולים להיעזר בשירותים השונים של האתר בשביל לבקר ולהתארח באזור.

מוזמנים לבקר באתר הרשמי: הוטלז מלונות ונופש בטבריה ואזור הכנרת

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לינדה גבריאל

מאת: לינדה גבריאלטיולים בחו"ל12/09/111418 צפיות
החלטת לרכוש טיסה להודו..? מצוין, כי עכשיו זהו הזמן האולטימטיבי בשביל לקבל את כל המידע אודות כרטיסי טיסה להודו ויותר מזאת מה שחשוב לדעת בשביל שתוכל לצאת הכי זול שיש, כי אחרי הכל אנחנו מדברים על אחת מהטיסות היותר יקרות שקיימות ויחד עם זאת גם אחת מהפופולאריות שקיימות כיום על ידי הציבור הישראלי ובעיקר קהל היעד שהינם התרמילאים והמוצ'ילרים!

מאת: לינדה גבריאלטיולים בחו"ל23/04/111589 צפיות
אחד מהתקופות הטובות ביותר לטוס כיום לניו יורק זה בלי שום ספק בתקופת החופש הגדול, כאשר כיום מספר הטיסות שיוצאות בחופש הגדול בקיץ ובשיא עונת התיירות הוא הגדול ביותר שיש

מאת: לינדה גבריאלתיירות ונופש - כללי20/03/111804 צפיות
סביר להניח שבמידה והגעת לכאן את מתעניין בחופשת הקיץ השנתית שלך או לחילופין בחופשה ונופש מפנק במיוחד, אז נשמח לספר לך ולתת לך את כל הסיבות האפשרויות למה בורגס יכולה להיות אחד מיעדי הנופש האולטימטיביים ביותר עבורך שיעשו לך את החופשה מהנה יותר ומפנקת הרבה יותר.

מאת: לינדה גבריאלתיירות ונופש - כללי27/02/111535 צפיות
אין ספק שהאופציה הטובה ביותר שקיימת כיום בשביל להגיע לתאילנד, היא בעזרת טיסה מישראל לתושבי ישראל כמובן, אך אין ספק שישנם עוד מספר דרכים להגיע לתאילנד גם במידה ואתם כבר מטיילים בעולם וקוראים את המאמר הנ"ל ממש ברגע זה!

מאת: לינדה גבריאלטיולים בחו"ל07/02/111668 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של כל תייר, נופש ומטייל זה הבחירה והרגעים של סגירת כרטיס הטיסה ליעד, הפעם רצינו לדבר איתכם על הודו שלהגיע עליה ישנם מספר אפשרויות

מאת: לינדה גבריאלטיולים בחו"ל28/01/112983 צפיות
במידה והחלטת שאתה מתעניין בנסיעה קצת שונה ממה שהכרת עד היום, אנו ממליצים בחום לבחון את לאס וגאס שיכולה להיות נופש מדהים ביופיו ומהנה במיוחד, שיכול לקחת אתכם לחוויות וריגושים חדשים בחיים. רוצה לקרוא עוד על לאס וגאס..? הגעת למקום הנכון!

מאת: לינדה גבריאלתיירות ונופש - כללי10/01/112866 צפיות
במידה והחלטת שהגיע הרגע המתאים ביותר בשביל לעלות על טיסה לתאילנד ממש ברגע זה, סביר להניח שמה שהכי יניע אותך בשביל לרכוש טיסות ליעד זה המחיר והעלויות שמהוות חלק חשוב מאוד בכל הנושא של הטיול

מאמרים נוספים בנושא טיולים בארץ

מאת: שלום כהןטיולים בארץ05/02/192509 צפיות
אזור הגולן מלא בקיבוצים נפלאים, נופים טבעיים, וכן אתרים היסטוריים שניתן לטייל ביניהם במשך השנה. בין היישובים הקהילתיים בגולן ניתן לטייל בנופים של נחל הירמוך, אזור הכנרת, נהר הירדן, גבול סוריה, ואזורים רבים אחרים הכוללים שלל סוגי נופים המושלמים לטיולים. עבור אלו שרוצים לטייל באזור הזה, אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא עם טיולי ג'יפים בגולן המאפשרים לכם לעבור שלל הרפתקאות בין נופי ישראל.

מאת: שלום כהןטיולים בארץ04/12/182465 צפיות
מחפשים אטרקציה מסוג אחר עם המשפחה, לחברים או לעצמכם - אך מוצאים את עצמכם מתלבטים במה כבר אפשר לחדש הפעם? הרשו לנו לסבר את אזניכם עם אפשרות חדשה שאולי לא חשבתם עליה, או לכל הפחות לא ברצינות - והקדישו כמה דקות כדי לחשוב על כך באופן אמיתי לגבי עצמכם, ולהבין לבד מדוע כל כך הרבה אנשים ונשים בארץ ובעולם מתאהבים בכך, וחוזרים על כך שוב ושוב. כן, גם אתם תופתעו לגלות עד כמה טיולי ג'יפים יכולים לדבר אליכם, ולא משנה אם אלה טיולי ג'יפים בצפון, בדרום במרכז או בכלל בחו"ל.

מאת: שלום כהןטיולים בארץ18/09/181822 צפיות
העובדים שלכם צמאים לזמן איכות אחד עם השני? ברור לכם שהם זקוקים לגיבוש כדי להכיר אחד את השני קצת יותר לעומק? אם כך, אין ספק שאפשר להבין מדוע אתם, בתור בעלי העסק, תוהים מה תוכלו לעשות בנידון. יש אינספור אפשרויות בכל מה שקשור לגיבוש העובדים ואם כבר ניסיתם הכול, מדוע שלא תיקחו אותם היום לחוויה כמו טיולי ג'יפים בגלבוע? טיולי ג'יפים בגלבוע מוציאים אותנו מהמרחב הרגיל שלנו, מפגישים אותנו עם נופים נהדרים ונותנים לנו את ההזדמנות לעשות משהו אחר. לכן כדאי גם לכם לחשוב על האפשרות הזאת כי אין ספק שהעובדים שלכ

מאת: שלום כהןטיולים בארץ13/07/181406 צפיות
כיום ניתן למצוא דילים לאילת אשר יציעו לכם לישון במלונות חמישה כוכבים או אוהלים מפוארים, מלונות רגילים או אכסניות מיוחדות. בסופו של דבר כל אחד מכם יוכל להיות בטוח כי הדרך שלו לחופשה חד פעמית בעיר המיוחדת תהיה קצרה מאי פעם וזאת אם באמת ירצה בכך. רק תצטרכו לוודא כי אתם בוחנים בהקדם האפשרי את האופציות השונות שקיימות וזאת כל עוד מדובר על דילים לאילת וזאת אם תרצו ליהנות כפי שלא היה מזה זמן רב.

מאת: טל בן דודטיולים בארץ16/04/181449 צפיות
למצוא מקום שאפשר לשכור אופניים לקבוצות, ולרכוב על רקע נופים קדומים, מוריקים, בשילוב שחיה בבריכה טבעית אינו עניין של מה בכך. אם תוסיפו ארוחה ומדריך מעולה שייתן הסבר ככה על הדרך, זו אחת החוויות החזקות שלכם בקיץ הקרוב.

מאת: tiloniטיולים בארץ01/02/181534 צפיות
קיץ ישראלי הוא עונה חמה מכל בחינה שהיא. הורים וילדים מטפסים על קירות במאמץ נואש, בציפורניים כסוסות, במאמץ למצוא עוד אטרקציה, עוד בילוי, עוד מופע ובעיקר – מה לעשות עם ילדים ובלעדיהם.

מאת: רוני הכהןטיולים בארץ10/12/171447 צפיות
הבחירה בחופשה אשר מתרחשת בקיץ היא גם הרבה יותר חכמה מלפחות שלושה היבטים שונים, בייחוד כאשר רוצים לצאת אל עיר הנופש האהובה על הישראלים, הלוא היא אילת, וגם כאשר רוצים לצאת אל הפלגה באילת בתקופה שהיא אינה הקיץ.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica