חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך מעצבים יום הולדת מושלם

מאת: ניב אבןימי הולדת26/10/20171625 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר יום ההולדת של אחד מן הילדים מתקרב אין כמעט הורה שלא היה רוצה לשמח אותם על ידי הפיכת היום הזה לאיוונט שלם שבו לא רק מזמינים את כל הילדים מהגן יחד עם בני המשפחה, אלא גם מכינים את היום הזה עם כל מה שרק יכול לשמח את הילד/ה.

מה כבר צריכים להכין מלבד כמה קישוטים עוגת יום הולדת חגיגית עם הספרה הנכונה, וודאי תשאלו את עצמכם, אבל אם כבר יצא למי מכם להיכנס אל אירוע יום הולדת של אחד מילדי הגן אז וודאי שמתם לב עד כמה ההשקעה של ההורים לא חייבת לבוא לידי ביטוי במספר הכספי עבור העלות אלא עבור הפיכת שולחן יום ההולדת למושלם עם רכישת מוצרי יום הולדת בצורה פדנטית למדי.


כל פרט קטן חשוב

מה כבר צריכים מלבד שרשרת שאותה תולים על הקיר, כרזת יום הולדת, מפה עבור השולחן שבו כל האוכל נמצא, עוגת יום הולדת, מתנות לילדים וכמה בלונים לתחושה חגיגית? כאילו כל אלה הם לא מרכיבים רשימה של קניות מספיק ארוכה, ישנם הורים אשר לוקחים את חוש העיצוב שלהם א הרמה הכי גבוהה ומרכיבים את אירוע יום ההולדת הכי מעוצב שיכול להיות עבור הילד/ה שלהם.

זה לא העניין של כמות הקישוטים, אלא שימת לב לגבי הבחירה של כל אותם הפרטים הכי קטנים והשילוב שלהם עם כל הפרטים הכי גדולים ליצירה של חלל יום הולדת מקושט שלא יתר על המידה, אלא בדיוק מושלם. זה מדוע הזילוף על הקאפקייקס יהיה בצבע המתאים, הדגלים יקשטו את אלה בכבוד רב והכוסות של השתייה יהיו עם קשיות צבעוניות. האביזרים הקטנים לפעמים גונבים את כל ההצגה, וכדאי להשקיע קצת מחשבה עם עריכה של כל הדברים הללו לעיצוב יום הולדת קסום במיוחד.

 



תגיות המאמר: מוצרי יום הולדת


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניב אבן

מאת: ניב אבןבניין ואחזקה - כללי29/10/201096 צפיות
צביעה נעשית גם לפי סוג החומר, וכאן חומר כמו ברזל מקבל מדף שלם של צבעים מתאימים.

מאת: ניב אבןמתכונים ואוכל - כללי21/01/205611 צפיות
אך מה ניתן לעשות כאשר רוצים לחגוג אירוע באווירה יותר אישית, מבלי לאבד את הייחודיות של ארוחת שף טעימה ומזמינה ללא טרחה שמצריכה עמידה מול כיריים ותנורים בוערים? בשביל זה בדיוק קיימים שפים אישיים.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201805 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: ניב אבןעיצוב פנים08/11/192575 צפיות
איך יודעים ליצור את המראה המעוצב עבור חדר של ילד או ילדה ללא עיכובים מיותרים?

מאת: ניב אבןעיצוב פנים31/07/191996 צפיות
זה חשוב לבחור רהיטים שהם אינם יתר על המידה גדולים ובהם ניתן לבצע יותר משימוש אח

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191774 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ניב אבןאופנה27/02/193722 צפיות
מה צריכים לצפות מבחינת טרנדים לראות כאשר יוצאים אל סיבוב חיפוש שמלות ערב לחתונה בתל אביב שמציעה מבחר רחב של בגדים לכל אישה?

מאמרים נוספים בנושא ימי הולדת

מאת: עידן אברהמיימי הולדת13/06/181784 צפיות
כולנו אוהבים חוויות, אקסטרים ועוד, כאשר אנו רוצים לספק לילדים שלנו אחר צהריים מהנה ומקפיץ בלי לרוקן את הארנק, מומלץ לחפש השכרת מתנפחים בזול.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת07/06/181431 צפיות
כולנו מחפשים לתת לאירוע שלנו טאצ' מיוחד, חגיגת יום הולדת או כל אירוע אחר, מתנפחים לילדים הופכים את האירוע למושלם. מתנפחים לילדים הם מוצר שכולנו כבר מכירים מהילדות, הם חרוטים לנו עמוק בתודעה כחוויה שאף ילד לא יכול לפספס, מתנפחים לילדים הם כמו סנפלינג או חוויה מרגשת אחרת שחווים המבוגרים, האפשרות לקפוץ ולהשתולל בלי החשש של הנפילות והכאבים מעניקים לילדים חוויה שונה ומהנה, הם יוכלו על המתנפחים לעשות כל פעלול שלא העזו לעשות על האדמה המוצקה.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת25/05/181763 צפיות
רציתם לארגן מסיבת יום הולדת חגיגית לילד שלכם? מעוניינים לחגוג ולהפעיל מסיבה אטרקטיבית לחברים שלו? השכרת מתנפחים לימי הולדת זה רעיון נהדר!

מאת: עידן אברהמיימי הולדת12/02/181711 צפיות
המתקנים המתנפחים היו ועודם המתקנים האהובים ביותר על כל ילד. הם הולכים ומשתבחים עם השנים כאשר כיום ניתן למצוא מתנפחים המשלבים אתגרים שונים המעניקים למתקנים הללו ממד אטרקטיבי במיוחד. השכרת מתקנים מתנפחים מהווה כיום מענה אולטימטיבי למגוון מטרות כמו הפעלה לימי הולדת, הפעלות לקייטנות או סתם כך ליום של כיף. איך נבחר את המתקנים המתאימים כדי ליהנות מכל היתרונות שלהם?

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181461 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181504 צפיות
בחירת הפעלות ליום הולדת/ ליצן ליום הולדת

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181394 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן - מומלץ! לקריאה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica