חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מלונות באילת

מאת: בתי מלון28/12/20171164 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מלונות באילת

חושבים על חופשה בארץ? מלונות באילת הם התשובה! מלונות באילת מצטיינים במגוון רחב של חבילות נופש, באטרקציות מגוונות, בפעילויות אשר מתאימות לגילאים ותחומי עניין שונים ובאירוח איכותי ומפנק. מלונות באילת מתאימים לעריכת אירועים משפחתיים וארוחות חג מרובות משתתפים, מתאימים לבילוי משפחתי, לבילוי זוגי ולאנשי עסקים המגיעים לחופשות עבודה קצרות, בכל סגנון ניתן למצוא מבחר רחב של אפשרויות אירוח בקשת רחבה של מחירים.

אילת
אילת הינה העיר הדרומית ביותר במדינת ישראל, היא נמצאת ליד גבול מצרים ומהווה את העיר היחידה בארץ לה חוף לים האדום, מקור שמה של אילת מגיע מהעיר המקראית "אילת" אשר נזכרת מספר פעמים בתנ"ך כעיר נמל יהודית השוכנת לחוף ים סוף. בתקופת המנדט אילת הייתה בשלטון ערבי ונקראה "אום רשרש" כאשר תחילתה של אילת כיישוב ישראלי הייתה ב- 1952 אז היא נוסדה לראשונה כיישוב ישראלי. בשנת 1959 הוכרזה אילת כעיר ותושביה בעיקרם היו עובדי נמל, אסירים משוחררים, אנשים צבא ועולים ממרסיי שהצטרפו באמצע שנות החמישים, בשנים אלו אילת נחשבה לעיר נמל והייתה ידועה בעיקר כמקום מעבר למצרים. לאחר מלחמת קדש אילת קיבלה תנופה והחלה לפתח את תחום התיירות אך עדיין לא נחשבה לעיר תיירותית בסדר גודל של היום, נקודת המפנה הגיעה עם חתימת הסכם השלום עם מצרים והחזרת חצי האי סיני לשלטון המצרים, מהלך זה יצר חסך בתחום התיירות בארץ ותיירים ישראלים רבים מצאו את עצמם מגיעים לאילת במקום, הצורך בתיירות בעיר הוביל להתפתחות תיירותית מהירה, מלונות רבים החלו להיבנות ואטרקציות חדשות החלו לקום, אך כל זאת עדיין לא משך תיירות מספקת בשל המחירים הגבוהים שאפיינו את אילת באותה התקופה. במהלך שנות ה2000 חל שינוי באופי התיירות ובמיתוג העיר, כיום מלונות באילת מציעים מגוון רחב של אפשרויות לינה במחירים שונים ואילת מחזיקה בתואר "בירת התיירות של המזרח התיכון" עם 2.8 מיליון תיירים המבקרים בה בשנה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת

מאת: חינוך ולימודים - כללי25/12/171381 צפיות
מסלול לימודי הנהלת חשבונות נחשב כיום לאחד ממסלולי הלימוד המבוקשים בישראל כאשר מטרתם של לימודים אלו הינה להקנות את כל הכלים והידע הדרוש לעבודה בתחום הנהלת חשבונות בארץ.

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182163 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182026 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181395 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181498 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181577 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181481 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181470 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica