חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה החשיבות של ווטרינר קבוע ..?

מאת: נטלי הרוש וטרינריה27/06/20187739 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למה למעשה כל כך חשוב שיהיה ווטרינר קבוע לחיית המחמד שלך? או לפחות מרפאה קבועה?

מאותה הסיבה שחשוב שלנו תהיה מרפאה קבועה ורופא מטפל קבוע...וזה לא רק נוחות האמינו לנו..

מרפאה ווטרינרית קבועה

חשוב להבין שחיית המחמד שלנו זקוקה לליווי וטיפול רפואי עקבי, עם תיק מסודר במקום מסודר שיודע לנהל מעקב אחר חיית המחמד ומצבה גם אם אין לה דבר מה חריג במצבה הבריאותי.. נסביר זאת.
חיית המחמד למשל כלב.. זקוק לרצף תקני של חיסונים, טיפול נגד תולעים, פרעושים, בדיקות מעבדה, מעקבים שונים בעקבות מצבים כמו הריון ועוד.
מווטרינר לווטרינר לעיתים קצת קשה לעקוב והקשר הרציף יחד עם המידע על חיית המחמד קצת איך נאמר " נופל בין הכיסאות..".

מענה תחת קורת גג אחת

לווטרינר טוב יהיו המון הגדרות אבל לווטרינר שיקנה לך את השקט הדרוש צריכים להתקיים 3 תנאים:

1.·זמינות שירותי המרפאה והביקורים בה או לפחות שמני הייעוץ.

איכות השירות.

נתינת פתרונות תחת אותה קורת גג.

היה וקבלתם את שלושת הפרמטרים מהמרפאה הווטרינרית לה חיית המחמד שלכם שייכת, אתם וחיית המחמד מורווחים בהחלט.. כי אם כבר ווטרינר קבוע חשוב שיעניק שירות תקני ואיכותי הראוי לחיית המחמד היקרה ללבכם.

מחפשים ווטרינר קבוע זמין, ללא פשרות על איכות השירות המעניק מגוון פתרונות תחת קורת גג אחת? ראו בית חולים ווטרינרי בבאר שבע



.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתר מקיף וערכי בנושא לימודי ספרדית...    http://easy-spanish.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נטלי הרוש

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193498 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

מאת: נטלי הרוש רכב31/05/193009 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים רכישת רכבים על מגוון סוגיהם ובמצבים שונים. אין משנה דגם הרכב, שנת הרכב וכ', האם הרכב תקין או שהוא במצב המוגדר כ"טוטלוס". בכל מקרה, יהיה ניתן למכור את הרכב לקונה רכבים לפירוק.

מאת: נטלי הרוש רכב31/03/192948 צפיות
אם ברשותכם רכב ללא טסט על שמכם ואין בו כל שימוש בהווה או שימוש ייעודי בעתיד, דעו, זה מתכון לבעיות. מעבר לכך שבזמן הזה הרכב מעלה אבק בחנייה, הוא עשוי להיות מחויב באגרות וקנסות. אז למה שלא תמכרו את הרכב לקונה רכבים לפירוק ותמנעו מהעלויות הללו? נסביר.

מאת: נטלי הרוש רכב28/02/192056 צפיות
אנשים רבים משאירים מאחור בעיות כמו אלה, מה זה אומר? הרכב ישן אז משאירים בחנייה וזה הכל פתרנו את הבעיה. אז זהו..ש..לא. רכבים ישנים מביאים עמם בעיות לא מעטות.. למשל, קנסות בשל גרימת זיהום אוויר פוטנציאלית או ממשית ולכן הזנחה לא באה בחשבון. לטובת הכלל ולטובת בעל הרכב יש לטפל בבעיה. הפתרון הטוב ביותר לרכבים הישנים מהסוג שעתיד בקרוב לצאת מכלל שימוש זה לפנות לקונים רכבים לפירוק.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/01/197128 צפיות
אם היינו יודעים כמה חתולים וכלבים מומתים כיוון שהתרבותם אינה נעצרת על ידי עיקור וסירוס.. כלבים וחתולים רבים משוטטים ברחובות וחלקם לצערנו עשויים למות באופן טבעי בשל קשיי ההישרדות בחוץ. אם יש לכם כלב או חתול, זו אחת ההמלצות החמות שהיינו מציעים לכם לעשות.

מאת: נטלי הרוש רכב31/01/191986 צפיות
מה אנחנו יודעים על מגרשי פירוק? מבחינת רבים מאתנו, הכינוי המוכר הוא "מגרש גרוטאות". רכבים במצבים לא תקינים מגיעים לשם, רכבים שלמעשה כבר אין שימוש בהם והם הורדו מהכביש מסיבות שונות. במגרשים אלו, מגרשי ה"גרוטאות" ניתן למצוא דווקא אוצרות לא קטנים.. נסביר.

מאת: נטלי הרוש רכב30/01/191688 צפיות
הרכב העייף והישן, זה שבזמן אמת עושה לכם הרבה בושות ועושה בעיות בהנעה, בנסיעה שאינה חלקה, הדלתות חורקות ובאופן כללי הוא לא נראה להיט ורואה מוסך יותר מאשר הוא אמור. אם זה המצב חברים יקרים, אנחנו היינו ממליצים לכם שהנסיעה הבאה שלכם תהיה למגרש פירוק..

מאמרים נוספים בנושא וטרינריה

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/01/197128 צפיות
אם היינו יודעים כמה חתולים וכלבים מומתים כיוון שהתרבותם אינה נעצרת על ידי עיקור וסירוס.. כלבים וחתולים רבים משוטטים ברחובות וחלקם לצערנו עשויים למות באופן טבעי בשל קשיי ההישרדות בחוץ. אם יש לכם כלב או חתול, זו אחת ההמלצות החמות שהיינו מציעים לכם לעשות.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/12/187240 צפיות
מגוון בעלי חיים יוכלו לתת מענה מעולה לרצון לגדל חיית מחמד בבית. אך מעטות באמת יענו על הצורך של בני הבית שזה דבר עיקרי ולא פחות חשוב מכל פרמטר אחר כאשר מתכוונים להביא חיית מחמד לביתכם.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה30/09/187406 צפיות
חיית החמד שלכם, בריאותה אינה שונה משל כל יצור חי אחר כולל אותנו בני האדם. כאשר אנו בוחרים ווטרינר/ מרפאה ווטרינרית לחיית המחמד שלנו אנחנו צריכים להתחשב במגוון פרמטרים מעבר לנוחות או שמועות חיוביות שמפה לאוזן. במאמר שלפניכם נרחיב על כך.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/05/187812 צפיות
כשחיית מחמד מצטרפת למשפחה תאמינו לנו... החיים בבית יהיו הרבה יותר מהנים! התענוג שבחזרה הביתה, לטפל בהנאה, להאכיל ולטפח אין הרבה רגעים שישתוו להרגשה הנהדרת הזאת. עם כל ההנאה והקסם שבהחלט יש בדבר חשוב מאוד לברר מספר דברים.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה29/03/187882 צפיות
כמו בכל דבר בחיינו לפני שאנו לוקחים החלטה משמעותית אנחנו חייבים לוודא שמרבית הפרמטרים מתאימים לציפיות שלנו . כך גם באימוץ כלבים, נורא מתחשק לכם שכלב יפה ומתוק או גדול וקשוח יתרוצץ בחצר ביתכם אך חשוב לוודא מספר דברים קודם לכן.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה28/02/184126 צפיות
היפוך קיבה קורה כאשר כלבים בולעים אוויר תוך כדי ארוחה ובאופן כללי ולא מצליחים לשחררו מה שגורם לקיבה להסתובב ונוצרת חסימה בזרימת הדם שעשויה להגיע עד למצב של נמק ולמקרי מוות. באם הכלב לא יטופל באופן מידי הוא יהיה בסיכון שעשוי להוביל למותו.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/01/183535 צפיות
חיית המחמד מלאת הפרווה המתוקה והיפה הזאת שנקראת חתול, כמה כיף לגדל אותה בביתנו! כמה מנחמת ונעימה היא, מזמינה חום ואהבה ופשוט כיף לחזור הביתה ולראות שהיא נמצאת שם. חשוב מאוד לטפל בחתול בכל עת ואנו בחרנו בהתאם לעונה אנו נמצאים, עונת החורף לתת מספר דגשים שיש לשים לה אליהם. קראו את מאמר זה ורשמו לפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica