חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תוכנה לניהול ועד בית – הדרך שלכם לחיסכון מקסימלי

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים30/11/20201475 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל חברת ניהול ועד בית שואפת לשמור על סביבת הבניין בטוחה, בריאה ונוחה לדיירים ולמבקרים. אך בשוק התחרותי של ימינו יש יותר לחץ לעשות יותר בפחות, ובמילים אחרות – לחסוך כסף ולהגדיל הכנסות. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי תוכנת ניהול.

פחות ניירת

    כיום חברות ניהול ועד בית עובדת עם תוכנה לחברות ניהול. אם בעבר נעשה שימוש רב ברשומות נייר, ניירת מודפסת ועוד, כיום תכנה לחברות ניהול ועד בית מציעה המון חיסכון. מעבר לכך, הגישה אל כל הנתונים והרשומות מאוד פשוטה וניתן לעשות זאת בכל זמן נתון. המעבר לתהליך עבודה דיגיטלי הרבה יותר נוח, פשוט ויעיל, ניתן בקלות לשתף הזמנות עבודה, לקבל עדכוני תחזוקה ולאפשר עבודה יעילה יותר ללא המון ניירת . גם התקשורת עם הדיירים הרבה יותר יעילה, במקום לחכות שתתפנו אליהם הם מגישים בקשת שירות או יוצרים קשר דרך האפליקציה.

פחות עלויות

    יש חברות ניהול שנרתעות משילוב תכנה לניהול בניינים בגלל סוגיות של העלות הכרוכה בהשקעה בטכנולוגיה. אולם כאשר מודעים לאתגרים אשר מתמודדים איתם על בסיס יומיומי, כמו גם ליעדים השונים, אפשר לבחור בתכנה לחברות ניהול שנותנת מענה מדויק לצרכים, תעזור להתמודד עם כל אותם אתגרים ולהשיג את יעדי הניהול השונים. יש לקחת בחשבון שגם אם הטמעת טכנולוגיה דורשת השקעה, עדיין זו השקעה משתלמת שחוסכת זמן, מאפשרת בקרה טובה יותר על עלויות תחזוקה ומספקת את כל הכלים המאפשרים לבצע את עבודת הניהול בצורה טובה ויעילה ולהגדיל את היקף העבודה.

פחות בלגן

    כאשר ניתן לראות נתונים מדויקים בזמן אמת ובכל רגע נתון, אפשר לקבל החלטות טובות וחסכוניות יותר. תכנה לחברות ניהול מציעות שירותי איסוף נתונים בהווה ולטווח הרחוק, נתונים שאפשר לסמוך עליהם ושיכולים להשפיע על כל ההיבט הניהולי, אם מבחינת מעקב אחר שירותי אחזקה ותחזוקה, אם מבחינת ניהול הזמנות ועומס העבודה, אם מבחינת תהליכי קבלת החלטות, תקשורת עם לקוחות או ניהול פיננסי, תוכנה אחת שמרכזת הכל תחת אותה קורת גג מאפשרת להתנהל בצורה הרבה יותר מסודרת משמעותית ולהימנע מטעויות שעלולות לעלות ביוקר בעתיד.

נכתב בשיתוף עם OXS תוכנה לניהול מבנים ובתים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המאמר נכתב ע"י חברת קידום אתרים

המנהלת את פורטל - "בתים"

הפורטל המוביל בישראל בנושא בתים ומבנים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל בתים

מאמרים נוספים בנושא בתים משותפים

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים05/10/222339 צפיות
כיצד יכול ייזום תמ״א 38 לקבל זכויות בנייה והקלות נוספות באיזורי הרכבת הקלה? תמ״א 60 שעברה לאחרונה בתכנון נכון מאפשרת זאת!

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים30/03/222949 צפיות
בוטל צו הריסה מנהלי כי לא נחשף המידע הרלוונטי הגורמים שאישרו את הצו לא היו מודעים לכך שהבנייה האסורה בכפר וולג'ה ליד ירושלים בוצעה על בית ישן, והריסה מנהלית מיועדת רק לבנייה חדשה.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/223109 צפיות
כמנהלי נכסים עליכם ליצור סביבה כמה שיותר בטוחה לדיירים ולצוותים שלכם. בתקופת הקורונה משימות אלו אולי הופכות ליותר מאתגרות, אך לא לבלתי אפשריות. ישנן דרכים להגן על הדיירים והעובדים שלכם, ועדיין להבטיח שהתחזוקה תתנהל על הצד הטוב ביותר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/222945 צפיות
כדי לחסוך באנרגיה עליכם להשקיע אנרגיה, אלא אם כן אתם יכולים למצוא הנדימן , עבור פרויקטים של תחזוקת הבית שלכם, כמו גם עבור פרויקטים שיהפכו אותו להרבה יותר יעיל אנרגטית

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/222974 צפיות
לקורונה היו השפעות גדולות על עסקים מסוגים שונים, לרבות על חברות ניהול ואחזקת מבנים, אשר מלבד התמודדות עם אתגרי המגפה, עליהן להתמודד גם עם אתגרים עונתיים ולהכין את המתקנים השונים למזג האוויר הקר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים19/10/211273 צפיות
אם תחפשו בגוגל מידע על טיפול בבעיות גביה, תגלו שיש כל כך הרבה תכנים בנושא. הסיבה לכך היא שהמון חברות ניהול מתמודדות עם בעיות גביה כאלו ואחרות. ניהול הגביה זהו נדבך מרכזי של כל חברת ניהול, ועליהן להבטיח שכל אחד מהדיירים ישלם את הסכום שנקבע, קל וחומר יעביר תשלום כאשר נדרש סכום כסף נוסף עבור עבודות תחזוקה שנמצאות מחוץ להסכם השירות.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים23/12/201728 צפיות
מעלית היא אחד המרכיבים החשובים ביותר של הבית המשותף, וכאשר היא אינה פועלת כראוי תגרם אי נוחות גדולה ופגיעה באיכות החיים של דיירים רבים בבניין. לכן כדאי לשמור על תחזוקה שוטפת של המעלית ולבצע בדיקות בתדירות הדרושה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica