חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסכי אוויר – הפתח לעסק שלך

מאת: יונתן.רעסקים - כללי28/01/20101080 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מסכי אוויר – הפתח לעסק שלך

רוצה להשאיר את דלת העסק שלך פתוחה תמיד בפני הלקוח? מעוניין לחסוך בעלויות החשמל? רוצה לשמור על הפרדה ברורה בין האבק שבחוץ ליוקרה שבתוך המבנה?
שמירה על טמפרטורה בחללים גדולים מעולם לא היתה נוחה, פשוטה וחסכונית יותר!

מסך אוויר זהו הדרך היעילה ביותר ! הזולה ביותר ! והחסכונית ביותר  שלך להנות גם מאוויר איכותי וגם לחסוך משמעותית בעלויות החשמל.

בעזרת טכנולוגיה מתקדמת וייחודית, היוצרת מעין מסך אוויר המונע בריחה של אויר החוצה, תוכל לוותר על דלתות מיותרות, ליצור הפרדה ברורה בין חללים וע"י כך לשמור על טמפרטורה רצויה.

בנוסף לכך, מסך אוויר מתפקד בשבילך כשומר סף נאמן המונע חדירת עשן, אבק, זיהום אויר, ריחות לא נעימים ואף כניסת חרקים לא רצויים.

מסך האוויר משמש חוצץ איכותי ומונע בריחה של כ-70% מהאוויר הממוזג.

תורם רבות להפחתת עבודת מיזוג האויר.

מוביל לחסכון בולט של עד 40-60% מהוצאות החשמל על מיזוג האוויר.

התאמה מקסימלית לאקלים הישראלי: חישוב העוצמה וכמות הזרמת האוויר הנחוצה.

כיצד בוחרים מסך אוויר?

כדי לשמור על יעילות שמירת האנרגיה של מיזוג האויר במבנה יש להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית המתמחה בהתקנות מסוג זה.

אנו, בחברת א. מערכות מיזוג אויר, מספקים לכם שירות אמין ומקצועי – מרגע בחירת מסך האויר

ועד להתקנתו אצלך – הלקוח.

בעזרת טכנולוגיה חדישה, תרמוזון (Thermozone), אנו מעצבים יחידות הסורקות את מבנה החלל, ובוחנות את גיאומטריית זרימת האויר בחדר. שלב ראשוני זה מעניק את הדרישות הבסיסיות להתקנה אופטימלית של מסך האוויר.

כדי למקסם את יעילות האנרגיה הנכונה עבור החלל שלך, אנו ממשיכים ללוות אותך לאורך כל שלבי העיצוב וההתקנה, הדורשים ידע, נסיון ותכנון זהיר על מנת לבחור את מסך האוויר האופטימלי עבורך.

מסכי אוויר או מחממי דלתות?

ישנם הבדלים משמעותיים בין מחממי דלתות ובין מסכי אוויר:

מחממי הדלתות פועלים ע"י חימום אוויר נכנס וייצור זרימת אוויר חלשה ובעוצמת חום גבוהה. מחממי דלתות לרב הינם פיתרון זול יותר מאשר מסך האוויר, אך בהתאם לזרימת האוויר החלשה שלהם, הם מכסים רק חלק מן הפתח ומאפשרים זרימת אוויר קר ולא רצוי מבחוץ לתוך החדר וכן נזילה של אוויר חם מתוך החדר - החוצה.

פתרון זה מתאים לפתחי דלתות קטנים, פתחי שירות והגשה, קיוסקים וכדומה.

לעומתם, מסכי אוויר בעלי ביצועים מלאים, מספקים מחסום אוויר כמעט הרמטי מחלקו העליון של מפתן הדלת ועד לקצהו התחתון.

מסכי אוויר יוצרים מעין " דלת וירטואלית " בלתי נראית ע"י הזרמת אוויר במהירויות גבוהות לאורך המפתן. יעיל בעיקר לדלתות בגובה מלא ומפתנים רחבים.

במבחן המציאות, עולה יעילות מסך האוויר בהרבה על זו של מחממי הדלתות, וכן תיעול האנרגיה המחושב יוצר מינימום נזילת אוויר בשני הכיוונים.

התקנת מסך האוויר הנכון בשבילך

חברת א. מערכות מיזוג אויר ידועה בנסיון הרב ובשירות האמין בכל הנוגע להתקנת מסכי אוויר.

העמדנו לרשותך מספר הערות והארות חשובות, העולות בשלב ההתקנה:

יש לדאוג כי כל רוחב הפתח יהיה מכוסה ע"י מסך האוויר.

חישוב נכון של זרימת האוויר הינו משתנה חשוב ביותר בזמן ההתקנה. יש לדאוג לזרימת אוויר מספקת עבור כל גובה הפתח.

יש לבחון את השיקולים הכרוכים בעומס על הדלתות, את המונחים של רוח והפרש לחצים (קרא עוד על כך ב"מדריך הטכני"), וכן את תדירות התנועה דרך הדלת.

יש לשלב אוורור מאוזן (קרא עוד על כך ב"מדריך הטכני").

מסכי אוויר לא יכולים למנוע זרמי אוויר יתרים או מהירויות רוח.

חקירה מקיפה של מבנה הבניין

חקירת מבנה הבניין, למידת מערכת האוורור ולחצי זרמי האוויר שבו הינם שלב חיוני ונחוץ לפני ההתקנה.

כחלק מהתקנה מקצועית ואיכותית זו אנו ממפים את זרמי האויר, עומסי הרוח ולחצים מלאכותיים נוספים הקיימים במפתן, ומבטיחים לכם התקנת מסך אוויר איכותית וחסכונית.

אנו ב- א. מערכות מיזוג אוויר יודעים להתאים ללקוח את מסך האוויר הנכון לפתח שלו:

התמודדות עם בעיות של זרמי אוויר תיפתר ע"י מסך אוויר עם חום.

מסכי אוויר מקיפים מומלצים לשימוש בפתחים של מחסנים קרים ובשטחי בניין ממוזגים באקלימים חמים.

לעומת זאת, באקלימים קרים מומלץ להתקין מסך אוויר עם חום, הכולל פונקציית אוורור לימי הקיץ, השומר על טמפרטורת האוויר הממוזג שבתוך המבנה.

כיצד נכון להתקין מסך אוויר?

התקנה נכונה תעשה רק כאשר חלק מזערי מזרם האוויר מכוון כלפי חוץ, בעוד שחלקו הארי של זרם האוויר חוזר חזרה אל תוך החדר. בצורה זו מווסת מסך האוויר את הזרמים כך שהאוויר מבחוץ אינו חודר אל תוך המבנה, ואילו האוויר שבפנים נשאר בתוך המבנה ובטמפרטורה הרצויה.

בעת ההתקנה יש לתת תשומת לב מרובה הן לאספקת זרימת האוויר לתוך המכשיר ומחוצה לו, וכן לאפשר גישה פשוטה ונוחה לצורכי תחזוקה שוטפים.

תפעול ובקרה של מסך האוויר

חלק בלתי נפרד מהתקנת מסך אוויר הינו תפעולו השוטף.

אנו ב-  א. מערכות מיזוג אוויר יודעים לקרוא את הצרכים שלך ולהתאים לך יחידת בקרה ידנית או אוטומטית, המתאימה בדיוק לאופן השימוש, לגודל המפתן והחשוב מכל - לתקציב שלך.

קיימות מספר טכנולוגיות בהן ניתן לבקר ולווסת טמפרטורה ועוצמה של מסך אוויר:

ויסות ידני הכולל קופסת בקרה ותרמוסטט.
פתרון זה מתאים לפתחים קטנים הנפתחים ונסגרים תדיר, וכן נחשב זול ואיכותי.

ויסות אוטומטי משוכלל, המבוסס על השוואת טמפרטורה פנימית וחיצונית וחיישנים המזהים האם הדלת פתוחה לרווחה או סגורה.
פתרון מתקדם זה יעיל בעיקר לבניינים, כניסות גדולות, קניונים ומרכזי קניות גדולים.

שירות אישי ותמיכה מקצועית

בחירת מסך אוויר נכון, התקנתו ותפעולו עומדים בשורה אחת עם שירות אמין, תמיכה מקצועית ונסיון של שנים בתחום.

צרו איתנו קשר עוד היום, ונשמח לייעץ ולעמוד לרשותכם לאורך כל תהליך התקנת מסך האוויר.

עזרו לנו לתת לכם את המידע המפורט והרלוונטי ביותר עבורכם ע"י תיאור נתוני המפתן וצרכי השימוש הרצויים בסך האוויר:

סוג וגודל שטחי-הבניין

רוחב וגובה הפתח

תדירות התנועה דרך הפתח

האם יש חום חשמלי, חום של מים (מהי טמפרטורת המים) או האם אין חימום הטמפרטורה בפנים הבניין והטמפרטורה בחוץ

חשיפה לרוח

עברו גם אתם עוד היום לאוויר איכותי יותר וחיסכון בלתי מתפשר באנרגיה!

מערכות מיזוג אוויר, זמינים עבורכם תמיד בטלפון 1599-597-779

ובדוא"ל yoni_007@zahav.net.il בקרו באתרינו החדש http://www.hcsystem.co.il/

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יונתן.ר מנהל תחום קירור חימום

טלפון 1599-597-779

פקס 1599-597-770

נייד 050-8330888

www.hcsystem.net

yoni_007@zahav.net.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יונתן.ר

מאת: יונתן.רעסקים - כללי13/09/121111 צפיות
במהלך העונות הקרות יותר, סוגים רבים של מכשירים מחוללי חום הופכים למצרך מבוקש בשוק. תנורים, רדיאטורים ומאווררים הינם מכשירים המהווים נושא שיחה מרכזי, גם בשיחות עסקיות וגם בשיחות פרטיות.

מאת: יונתן.רעסקים - כללי13/09/121093 צפיות
מכשירי חימום ניידים העובדים על שמן ובעלי סבכת אוורור נוחה ניתנים לשימוש במגוון רחב של פעילויות ובמספר רב של מקומות, דוגמאות לשימושים יכולים להימצא במגזר החקלאי או בענף הבנייה. כתוצאה מכך, מספר רב של מכשירים מסוג זה מצויים וזמינים בשוק. הבעיות צצות רק כאשר ישנו צורך לבחור מבין מבחר הדגמים הקיים.

מאת: יונתן.רעסקים - כללי13/09/121065 צפיות
האם ניתן לקצץ הוצאות הכרוכות בעלויות חימום בצורה משמעותית ובו בזמן לשמר חימום גבוהות? כיצד ניתן לשמור על מתקנים גדולים מחוממים בהוצאה מינימאלית? מדוע כדאי לשים לב לא רק לבחירת סוג המכשיר אלא גם לסוג הדלק הנצרך.

מאת: יונתן.רעסקים - כללי13/09/121352 צפיות
במדבריות אריזונה בשנות ה-20', אנשים היו ישנים לעיתים קרובות בחוץ, על גבי מרפסות שינה בעלי מסגרות כילה, במהלך הקיץ. בלילות חמים, סדינים או שמיכות ספוגי מים היו נתלים על גבי מסגרת הכילה. מאווררים חשמליים מסתובבים החדירו את אוויר הלילה מבעד לבד הלח על מנת לצנן את החדר.

מאת: יונתן.רעסקים - כללי13/09/121295 צפיות
מכשירי חימום אוויר ניידים הינם הדרך הבטוחה לחימום מהיר של חללים וחדרים שונים. כאשר פתרונות חימום אחרים לא עומדים במשימה או כאשר התנאים הנתונים לא מאפשרים את שימושם, מכשירים אלו יבצעו את המשימה. ניתן להשתמש בהם בחללים סגורים ובשטח פתוח.

מאת: יונתן.רעסקים - כללי13/09/121010 צפיות
חימום מבנים חיצוניים נתפס בדרך כלל כאתגר. מבנים אלו בדרך כלל גבוהים, מרווחים ובעלי בידוד גרוע. שימוש באמצעי חימום קונבנציונאליים הכוללים דוד חימום ומערכת רדיאטורים מתגלה כפיתרון יקר מאד. בנוסף לכך, עלויות ההפעלה של פיתרון חימום כזה הינם גבוהות ביותר.

מאת: יונתן.רעסקים - כללי13/09/121087 צפיות
ההפצה של אוויר נקי בסביבתנו הינה בעלת חשיבות עליונה, וחוסר יכולת להשתמש במערכות אוורור יעילות עשוי להוביל לסיכוני בריאות חמורים עבור בני אדם. מערכות אלו אחראיות להחלפת האוויר בחללים סגורים על מנת לחדש את מלאי החמצן וכן בכדי לסלק זיהומי לחות, ריחות, עשן, חום, חיידקים הנישאים באוויר ופחמן דו-חמצני.

מאמרים נוספים בנושא עסקים - כללי

מאת: ישראל רף עסקים - כללי16/07/231784 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי13/12/222687 צפיות
סרטון מתנות ממותגות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג מתנות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג, מתנה שמרחיבה את הלב ומעלה חיוך תיצור אווירה נפלאה לשמירה על הקשר עם הלקוחות, צוות העובדים, הספקים, ונותני השירות. מתנה שתשדרג את היחסים שלכם עם הלקוחות והעובדים לאורך כל השנה יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי12/10/221835 צפיות
1. מהו תכנון? בכל מקום בו אנו נמצאים, אנו משתמשים במרחב בדרכים שונות. על מנת להבטיח ניצול יעיל של המרחב, יש צורך לתאם בין מגוון השימושים המתקיימים בו, ולדאוג לתשתיות כמו תחבורה, מים, חשמל ועוד. לשם כך מתקיים הליך התכנון ברמות שונות, מתכנון נקודתי ועד תכנון כלל ארצי. הליך זה קובע כיצד ישתלבו השימושים השונים, הלכה למעשה, ונותן מענה לשאלות כגון היכן וכמה ניתן לבנות במרחב נתון, מה נחוץ לשם אישור הבנייה וכיצד ניתן לספק את הצרכים של המשתמשים. בסופו של הליך התכנון מתקבלת תכנית, המורכבת בעיקרה מתשריט (מפה המבטאת באופן גרפי את הוראות התכנית הנוגעת למרחב גאוגרפי נתון), תקנון (הוראות בכתב הקובעות מה מותר ומה אסור לבנות על הקרקע שבתכנית, כיצד לבנות ולאיזה מטרות) ומסמכים נוספים בהתאם לצורך.

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי30/05/221890 צפיות
הריני להעלות בפניכם נוהל עבודה, לדיון בהתנגדויות בפני הוועדה המקומית לבקשות להיתרי בניה ולתכניות בנין עיר. נוהל העבודה יועלה לאתר האינטרנט ההנדסי של הוועדה המקומית לתכנון ולבניה. הנכם מתבקשים לפעול מעתה ואילך בהתאם להנחיות המפורטות בנוהל העבודה. הנוהל נערך בהיוועצות עם היועץ המשפטי ומושתת על ההוראות הקבועות בחוק התכנון והבניה התשכ״ה 1965( כהגדרתו בנוהל – חוק התכנון והבניה( ועל הקבוע בתקנות התכנון והבנייה )רישוי בנייה(, תשע״ו 2016( כהגדרתן בנוהל – תקנות רישוי בניה(.

מאת: ישראל רף עסקים - כללי26/05/222058 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. לצד עטים, מחברות ומוצרים שאנו רגילים לקבל מתנות בכנסים, יש את בעלי העסקים שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים אותן… עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי01/05/221927 צפיות
נטוורקינג הוא אחד הכלים החזקים ביותר בעולם הפרסום ובאירועים עסקיים. מהו המוצר הפרסומי היעיל ביותר עבורך שיבדל אותך משאר המשתתפים ויקנה לך יתרון משמעותי לטווח ארוך. מסר אישי או עסקי ממותג בעציץ – המוצר הפרסומי הטוב ביותר לאירועים עסקיים לקבלת תוצאה עסקית מעולה. אשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אופירעסקים - כללי28/02/221535 צפיות
נושא הסמכת iso מאז ומתמיד היה נושא רגיש לבעלי עסקים ומותגים שגורר לאחרי כן כאב ראש, לחץ וחרדה. הסיבה לכך היא כי לא כולם באמת יודעים מה צריך על מנת להגיע להסמכה המושלמת, ואין כאן מורכבות כבדה מדי, בעיקר כאשר מלווים אתכם אנשי המקצוע הטובים ביותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica