חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

זק"א מוקירה טובה

בה"י,

זק"א מוקירה טובה

במסגרת מסיבת ט"ו בשבט צנועה למתנדבי המשמר האזרחי של זק"א מחוז תל אביב, ערכה היחידה טכס פרידה ואיחולי הצלחה לפקד אבי ניב, שפרש מזיהוי ירקון ועבר ליחידת להב 433 וקיבלה את פניו של איש זיהוי ותיק ומנוסה, פקד אלי הורן, שהיה בעבר טכנאי מז"פ במרחב ירקון ולאחר מכן עבר למדור זיהוי חללים במטה הארצי וכעת שב לפקד על יחידת הזיהוי במרחב ירקון.

מטרת האירוע הוא מחד להוקיר טובה לידיד היחידה ששיתף פעולה לאורך ארבע שנות כהונתו כרמ"ח זיהוי ירקון, לטובת המטרה הנעלה של "חסד של אמת" ובכך גם להנחיל באותה הזדמנות לבא אחריו, את אופן העבודה המשותפת והפורה בין אנשי הזיהוי והחקירות לבין מתנדבי זק"א תל אביב.

ראשון הדברים שהוזמן על ידי מנחה הערב, המ' צבי חסיד, הוא מפקד זק"א ת"א,רפ"ק מ' חיים נוגלבלט, שסיכם את התקופה ולא חסך מילים בשבחו של אבי ניב ושל מחליפו המוכר היטב לבאי המקום, אשר ליווה בהדרכה וברכישת ציוד ייעודי לזק"א ומכיר את פעילותה היטב.

לאחריו הודה בהתרגשות רבה פקד אבי ניב על האירוע, הוא לא חסך מילות תודה והערכה למתנדבים על פעילותם המקצועית והמסורה גם בזירות פליליות אחרות בהם נדרשה עזרתם של המתנדבים, בכח אדם או בציוד. בסיום העניק פקד אבי ניב תעודת הוקרה ליחידה בה כתב: "למתנדבי זק"א מחוז תל אביב, עם סיום תפקידי כרמ"ח זיהוי ירקון ברצוני להביע את הערכתי ותודתי הרבה על פועלכם בשנים בהן פיקדתי על המחלק. הייתם שותפים מלאים לעבודת המחלק וסייעתם רבות בזירות בהן טיפל המחלק במהלך שנות פיקודי. הסיוע היה לא רק בנושא הטיפול בגופות אלא גם בסיוע לוגיסטי בזירות שונות. בטוחני כי תמשיכו בעבודתכם המסורה אותה אתם מבצעים בדבקות ובנחישות. יישר כח. אבי ניב, פקד, רמ"ח זיהוי ירקון 2006-2010".

דברי ברכה השמיע מחליפו פקד אלי הורן, שסיפר על שיתוף הפעולה עם היחידה עוד בטרם נכנס לתפקיד, כמו העברת גופות התיירים משדה דב למכון לרפואה משפטית. בטלפון אחד הגיעו שמונה מתנדבים, שתוך 40 דקות כבר כל הגופות היו בדרך למכון. אלי הורן הבטיח להמשיך במסורת של עבודה משותפת כי הוא מכיר את יכולותיה של היחידה ומקצועיותם של מתנדביה.

לאחר הדברים, הוענקה תעודת מזכרת נצח מהיחידה לפקד אבי ניב וכן ספר תהילים מהודר עם ברכת הדרך לפקד אלי הורן. דברי סיום השמיע ס' מפקד זק"א ת"א, פקד מ' חיים לורבר, שדיבר על נושא הרישום של הפעילות ועמידה בכללי משמעת וסדר.

שי נאה לכבוד ט"ו חוברת "פירותיך מתוקים, הוענקה לכל משתתף וכיבוד עשיר מפירות בהם נשתבחה ארץ ישראל נפרס לכבוד המשתתפים.

  נכתב על ידי זק"א תל אביב

 

 

 



תגיות המאמר: משמר אזרחי, זקא תל אבי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 סגן ד"ר אבי זלבה דובר אק"מ

משטרת ישראל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סגן ניצב ד"ר אבי זלבה

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/111739 צפיות
אני מבקש לציין במיוחד את דבריו החמים של הממ"ז על מתנדבי המחוז, האק"מ בהחלט כיכב בנאומו כמו גם בסרט שהוקרן על המחוז, את הכנס כיבדו בנוכחותם מספר ראשי ערים הנמצאות בתחומי המחוז, מפכלי"ם לשעבר וממ"זים לשעבר,

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/112235 צפיות
שומרים על הקהילה ועל הבית- אגף קהילה ומשמר אזרחי, מספק מסגרת חברתית קהילתית המאפשרת לכל אזרח לשמור על ביתו, על משפחתו ועל המדינה. האגף מפעיל מערך של כ 40,000 מתנדבים מהם 36,000 בגירים. מידי יום מעורבים 2,000 אזרחים בעשייה קהילתית מאתגרת, במגוון תפקידי שיטור בליבת העשייה של משטרת ישראל, כתף אל כתף עם שוטרי משטרת ישראל.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/112061 צפיות
בשנים האחרונות התפרסמו דו"חות ביקורת וסקרים רבים, שהעידו על הצורך בביצוע שינויים מהותיים בפעילות האגף. תכנית העבודה של אגף קהילה ומשמר אזרחי לשנת 2011 מהווה תוצר של תהליך עיבוד וניתוח מורכב של צורכי העבודה, כפי שעלו בממצאי הדו"חות, ולאור דיונים מקיפים עם יחידות השטח ובמטות.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהאקטואליה13/03/111865 צפיות
הכיכר היחודית והיחידה בארץ "כיכר המישמר האזרחי "הוקמה על ידי ובמימון עמותת"ידידי המישמר האזרחי "באר שבע שגם היא בודדה מסוגה בישראל. הח"מ היה בין מקימיה (של הכיכר)בסיוע של הרשות . הכיכר נחנכה במסגרת ארועי 35 שנה לאק"מ שהתקיימו בעירי.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהאקטואליה13/03/111753 צפיות
הכיכר היחודית והיחידה בארץ "כיכר המישמר האזרחי "הוקמה על ידי ובמימון עמותת"ידידי המישמר האזרחי "באר שבע שגם היא בודדה מסוגה בישראל. הח"מ היה בין מקימיה (של הכיכר)בסיוע של הרשות . הכיכר נחנכה במסגרת ארועי 35 שנה לאק"מ שהתקיימו בעירי.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהשיווק מגזרים13/03/119197 צפיות
רפ"ק חן ערך סקירה מסכמת על הפעילות האכיפתית בשנה שחלפה ושם דגשים לגבי האכיפה בשנה הנוכחית. השנה הכריז ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי על כל רובעי העיר כאיזור סטרילי מבחינת ההתייחסות לתרבות הנהיגה. משטרת התנועה של אשדוד תשים דגשים של אכיפה עם הסברה ומניעה תוך הסתייעות בתגבור של משטרת התנועה הארצית.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות13/03/112536 צפיות
המתנדבים עיכבו את הנהג לצורך זיהוי ובעוד שהם ממתינים לניידת שבדרך הנ"ל החל לפתע לרוץ לעבר שדה החיטה הרטוב והחשוך. המתנדבים דלקו אחריו בריצה והצליחו לתפוס אותו מנסה לשכב ולהסתתר בחיטה, כמובן שהבחור נעצר ואז הוחלט לערב גם את מתנ"א דרום בתמונה

מאמרים נוספים בנושא הודעות לעיתונות - כללי

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222484 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222427 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222572 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/222256 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוביל לזכויות משקיעים, מעודד את המשקיעים בקבוצת ארגו אינטרנשיונל הולדינגס בע"מ להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ARGO

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22581 צפיות
Tusk Inc. Limited (www.tusklimited.com) חברה שהחלה ב-2012 כחברת ניהול הון בבריטניה וקואלה לומפור עם משרדים ברחבי העולם, וכיום היא אחת מחברות פתרונות החשמל המובילות המתמקדות בייצור עבור משתמשים של ציוד כרייה, אנרגיה סולארית ומתאמים מכריזה על מוצרים משולבים חדשים. קו המוצרים מיועד בעיקר למטרות חשמל. כל כורה שנקנה מגיע עם פאנל סולארי כדי להפחית את צריכת החשמל.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22581 צפיות
רוזן, חברה מכובדת ומובילה, מעודדת את המשקיעים ב- Core Scientific, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CORZ

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי23/11/22563 צפיות
נובמבר 2022 – בעקבות ההצלחה של תוכנית ההאצה MultiChoice Africa, שהבטיחה מימון של 16 מיליון דולר (דולר ארה"ב) לשישה עסקים מתעוררים אשתקד , התוכנית הורחבה לשמונה מדינות נוספות ברחבי אפריקה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica