חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דיקור סיני

מאת: חברת ask4web רפואה סינית08/02/2010869 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דיקור סיני

דיקור סיני היא שיטת טיפול אלטרנטיבית המגיעה אלינו מסין שלפני 2000 שנה. דיקור סיני התפשט לכלל אסיה אך הגיע למערב רק במאתיים שנה האחרונות. כיום, דיקור סיני נחשב "רפואה משלימה" והוא ניתן באופן לגיטימי על ידי קופות חולים ומרפאות פרטיות.

העיקרון עליו עומד דיקור סיני והרפואה המזרחית באופן כללי הוא חוסר הדואליות שבין הגוף והנפש. בתור אנשים מערביים, צאצאי התרבות היהודית נוצרית, אנחנו רגילים לחשוב שהגוף והנפש הן שתי יישויות נפרדות. הרפואה המזרחית שוללת את הפירוד הזה ולכן מתייחסת לכאבים וסימפטומים כחוסר איזון נפשי המתבטא בגוף. דיקור סיני, אם כן, הוא השבת האיזון האנרגטי לגוף.

דיקור סיני – מושגים ודרכי פעולה

המושגים הצמודים לביצוע דיקור סיני הם:

·        צ'י – צ'י היא האנרגיה הזורמת בגוף בצורה מסויימת מאוד. אי זרימה נכונה של הצ'י תגרום לכאבים, מיגרנות ומחלות.

·        מרידיאנים – המרידיאנים הן התעלות בהן עובר הצ'י. חסימה של המרידיאנים יוצרת חוסר איזון של הצ'י בגוף ולכן, יש לבצע דיקור סיני.

דיקור סיני, אם כן, הוא פתיחת "סתימות" של צ'י ומרידיאנים בגוף בעזרת מחטים חד פעמיות. ישנן כמה אסכולות לאופן הדיקור אך האסכולה המקובלת ביותר היא ה- TCM הקרובה יותר לתפיסה המערבית של זיהוי סימפטום מסויים, שיוך לקבוצת מחלות וטיפול בהתאם.

שיטה זו של דיקור סיני יכולה לכלול הרבה מחטים המוחדרים לגוף. האבחון, כמו ברפואה המערבית נעשה על ידי מדידת דופק, בדיקת לשון ושיחה מקדימה. אסכולות אחרות משתמשות גם במפה אסטרולוגית כדי לבחון את חוסר האיזון של הצ'י בגוף. אסכולות אלה אינו משתמשות בהרבה מחטים אלא דוקרות בנקודות מסויימות המשפיעות על נתיבי האנרגיה בגוף.

דיקור סיני – למי זה מתאים?

דיקור סיני מתאים לכל אחד ולכל גיל. נכון להיום, דיקור סיני מומלץ בעיקר בבעיות גב, פריצות דיסק, כאבים כרוניים, מיגרנות, בעיות עיכול ובאופן כללי, כל בעיה של חוסר איזון בגוף כמו בעיות מחזור ונשימה.

דיקור סיני הוא טיפול מתמשך ומונע. הטיפול נמשך, בדרך כלל כשעה, ולאחר יש לשוב אחת לכמה זמן, בהמלצת המדקר, כדי למנוע כאבים נוספים. להזכירכם, דיקור סיני הוא מניעתי ויושב על עיקרון האיזון של האנרגיה בגוף ולכן, יש לתחזק ו"לנקות" את המרידאנים על בסיס קבוע.

דיקור סיני – הכשרה

דיקור סיני רשאי לעשות אך ורק מדקר מוסמך אשר עבר הכשרה ספציפית בדיקור או ברפואה סינית עם התמחות בדיקור סיני. כיום, הרפואה הסינית הופכת להיות אקדמיה לכל דבר ויש לדרוש ולראות תעודה מוסמכת לפני ביצוע דיקור סיני. מדקר, כמו רופא מערבי לכל דבר, מסתמך על ידע שנאגר במשך שנים רבות על מנת לאבחן ולתת את הפתרון המתאים. דיקור סיני הוא מסורת ארוכת שנים שעזרה להרבה אנשים להגמל מכאבים ולחיות נכון, בריא ומאוזן יותר.

 



תגיות המאמר: דיקור סיני


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים וקידום אתרים בגוגל אתרים

אתרים מומלצים נוספים:
חברת אור ביטוח , ביטוח משכנתא

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חברת ask4web

מאת: חברת ask4web דיאטה31/12/091017 צפיות
דיאטה היא מושג תרבותי בדיוק כמו מקדולנדס וקוקה קולה. הצופה בפרסומות הטלוויזיה או בעיתונים עלול לחשוב שכולנו צריכים דיאטה..

מאמרים נוספים בנושא רפואה סינית

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית24/03/222704 צפיות
דיקור סיני לכאבי גב מתבצעים בקליניקה באמצעות מחטים דקות מאוד, חד פעמיות וסטריליות. אלו הן מחטים שמיוצרות במיוחד בעבור דיקור סיני. את המחטים מציבים בנקודות הדיקור שתואמות את המצב הרפואי והנפשי.

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית28/01/222963 צפיות
על מנת לקבל את הטיפול המדויק ביותר נחוץ מטפל עם ניסיון ספציפי בטיפולי דיקור סיני לדיכאון וחרדה. חפשו מטפל מנוסה שמציע המלצות עדכניות ואותנטיות

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית22/12/213011 צפיות
מחקרים רבים הוכיחו מעל לכל ספק את היעילות של הרפואה הסינית עם דגש על דיקור סיני. טיפולי דיקור סיני להרזיה אינם מלווים בכאב או תופעות לוואי

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית17/10/213209 צפיות
רוצים לדעת איך מתבצע טיפול דיקור סיני לפוריות?

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית24/08/213402 צפיות
איך בוחרים מטפל דיקור סיני בראשון לציון?

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית11/07/213656 צפיות
טיפולי דיקור סיני חשוב לבצע באמצעות מטפל מנוסה ומוסמך. עליכם לבחור נכון את המטפל ולא למהר להתפשר על פחות מהטוב ביותר. מקצועיות של מטפל תבוא לידי ביטוי בתוצאות טובות יותר

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית18/05/213699 צפיות
הרפואה הסינית ממליצה על שילוב של טיפולי דיקור סיני למחלת כרוהן יחד עם שינויים תזונתיים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica