חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודים - לימודי משחק

מאת: ירדן מיכאלימוסדות לימוד08/02/20101541 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לימודי משחק הם הליך טבעי לכל  אדם אשר רוצה להתקדם ולהתמקצע בתחום המשחק ולחקור את נפשו האומנותית בתחום. תיאטרון, פיתוח קול, תנועה, מחול, פנטומימה, בימוי ועוד נושאים רבים נלמדים במסגרת.

מוסדות לימודי משחק בארץ

סטודיו למשחק מול מצלמה בניהולה של חלי מון סונגו- הוקם במטרה להקנות כלי עזר לשחקנים אשר מעוניינים להשתלב בתעשיית הקולנוע, הטלוויזיה והתיאטרון ולהכשיר את עצמם לעבודה במדיה הקולנועית ובטלויזיה.

בית הספר למשחק בהנהלת סופי מוסקוביץ' - מפעיל תוכניות לימודים מקצועיות, אינטנסיביות ומגוונות בתחומי המשחק והתיאטרון. תוכנית הלימודים מתבצעת על ידי צוות הוראה המונה 30 אנשי מקצוע.

תאטרון חולון - הסטודיו לאמנויות הבמה הופך סטודנטים לשחקנים, מכשיר אותם למצוינות, ועוזר להם להשתלב בעולם הבמה והבידור בישראל. הסטודיו שם דגש על השחקן כאמן יוצר, ומעודד את תלמידיו להתנסות ככל האפשר בכתיבה אישית וביצירה תיאטרלית.

במה לתיאטרון - 'תיאטרון הגוף' בישראל מייסודם של נעם מאירי, נלי עמר וגיל בכר, הוקם עפ"י מודל ביה"ס לתיאטרון ותנועה של ז'אק לקוק בפריס [שנוסד בשנת 1956] ובברכתו. בכך מצטרף תיאטרון הגוף בישראל לכלל בתי הספר ברחבי העולם הפועלים בהשראת לקוק.

בית ספר למשחק בהנהלת ענת ברזילי - הלימודים בבית הספר למשחק ובידור ענת ברזילי כוללים: משחק דרמתי, משחק קומי, משחק מול מצלמה, אימפרוביזציות, מונולוגים, נונסנס, הכנה לאודישן, פיתוח קול ועוד. ביה"ס מוכר ע''י משרד החינוך והתרבות לגמול השתלמות לעובדי הוראה.

Stage - STAGE הבמה הוא בית הספר למשחק, מנהיגות ומספרי סיפורים. נועד כמסגרת הכשרה לשיפור כישורי הופעה על במות התיאטרון, בסרטים, על במות החיים והקריירה ומפעיל מסלולי לימוד במגוון תחומים.

המכללה החדשה למשחק - המכללה החדשה למשחק בניהולה של עפרה וינגרטן מלמדת את יסודות המשחק והתיאטרון עם מיטב המורים והשחקנים בארץ. המכללה מפעילה סדנאות משחק למתחילים וסדנאות משחק למתקדמים.

סטודיו לאומנויות המשחק יורם לוינשטיין - סל"ה - הסטודיו לאומנויות המשחק של יורם לוינשטיין מקיים מסלול לימודי משחק תלת שנתי, מכינות ללימודי משחק וסדנאות משחק לקהל הרחב.

סטודיו למשחק ניסן נתיב - סטודיו למשחק ניסן נתיב היא מסגרת לימוד קטנה שתעזור לסטודנט למצוא את דרך העבודה ההולמת את אישיותו ונתוניו.

בית צבי - בית הספר לאומנויות הבמה מקנה לתלמידיו הכשרה מקצועית ואומנותית מקיפה ומעמיקה בכל תחומי העבודה בתיאטרון ברמה הגבוהה ביותר. בית צבי מציע לתלמידיו תכנית לימודים תלת שנתית.

בית ספר לאומנות תיאטרון בובות חולון - בית הספר במרכז לתיאטרון בובות חולון הינו חלק מרכזי במרכז לאמנות תיאטרון הבובות בחולון שנוסד בשנת 1989. המתחם כולל בין השאר מוזיאון לבובות תיאטרון, פסטיבל בינלאומי ועוד פעילויות שונות ומגוונות.

במת מיצג - במת מיצג הינה במה לאמנות המיצג ולקידום האמנות הבינתחומית בישראל מיסודה של עמותת מקלט 209 ע"ש דן זקהיים. במת מיצג היא מרכז לאמנות בינתחומית, המשמש כבית לאמני מיצג בישראל ומפעילה מספר סדנאות למעוניינים לעסוק בתחום.

עלויות לימודי משחק

עלויות של לימודי משחק משתנים בין קורס למוסד. תלוי בהיקף הלימודים - בין אם זה תעודת הוראה, תואר ראשון או תעודת גמר קורס.

לימודים של תיאטרון ומשחק ברמה האקדמית נמשכים שלוש שנים עם מספר שעות שבועיות של כבין 40 ל-50 שעות. לימודי תעודה יכולים להמשך החל משנה עד שלוש שנים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירדן מיכאלי

מאמרים נוספים בנושא מוסדות לימוד

מאת: ליאורמוסדות לימוד13/09/182491 צפיות
הנדסאי מכונות עם ניסיון, מסוגל להשתלב היטב, בשוק העבודה הישראלי. הנדסאים לומדים בבתי ספר להנדסאים, שמפוזרים ברחבי הארץ.

מאת: ליאורמוסדות לימוד19/08/182680 צפיות
הנדסאי בניין במרכז, יכול לעבוד בתחום ההנדסה האזרחית. במרכז הארץ, מתקיימים כל העת, פרויקטים של בנייה ותשתיות. הנדסאי הבניין, לומד במכללה טכנולוגית. ישנן מכללות טכנולוגיות ללימודי הנדסאים, בכל מיני ערים ברחבי מדינת ישראל.

מאת: ליאורמוסדות לימוד23/07/182717 צפיות
הנדסאי תעשייה וניהול, משתלב בתעשייה הישראלית. הוא לומד, במכללה טכנולוגית ללימודי הנדסאים. מומלץ ללמוד במכללה טכנולוגית, ללימודי הנדסאים, אשר קבלתם עליה המלצות.

מאת: ליאורמוסדות לימוד01/04/182100 צפיות
בית ספר להנדסאים עם יחס אישי, הוא מקום שכדאי ללמוד בו. בבתי הספר להנדסאים, מוכשרים הנדסאי העתיד של ישראל. ההנדסאים תורמים לרמה הטכנולוגית הגבוהה, של ישראל.

מאת: ליאורמוסדות לימוד04/03/181759 צפיות
הנדסאים חרוצים, משתלבים בתפקידים שונים, בתעשייה המסורתית, ותעשיית הטכנולוגיה המתקדמת. ההנדסאים לומדים, במכללות טכנולוגיות (בתי ספר להנדסאים).

מאת: ירון כהןמוסדות לימוד15/02/181729 צפיות
אם גם אתם מרגישים שהשעות בבית הספר לא מעניקות מספיק ידע לילדים שלכם, אתם לא לבד. העומס הגדול בכיתות בהחלט משפיע ולא כל תלמיד מקבל את היחס הראוי לו על מנת שיוכל באמת ללמוד כמו שצריך, לשם כך קיימת תכנית לימודים נוספת.

מאת: דוד דרומרמוסדות לימוד07/03/173028 צפיות
לבני נוער (בנים) גילאי 14-16 תושבי נתניה, חדרה, אור עקיבא, פרדס חנה, כרכור, קדימה והמושבים של המועצה האזורית עמק חפר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica